Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:25

Cubone schreef:
Hmm. Ik hoor net dat ik met kerst helemaal alleen ben. Mijn huisgenoot gaat twee weken naar zijn thuisland, mijn verloofde zit aan de andere kant van de wereld.. Kerst doet me niks, maar toch. Kerst is de meest eenzame tijd van het jaar begint me alweer in m'n oren te klinken. Wat ben ik blij dat ik moet werken := Heb gelukkig wel weten te regelen dat de hond van mijn huisgenoot hier blijft in plaats van naar een opvang :) Dan heb ik nog iets aanspraak en dat is ook wel fijn voor het diertje, al ga ik er van balen op de koude dagen :')

Oftewel: Eigenlijk vind ik het gewoon poedersuiker dat iedereen leuke dingen gaat doen en ben ik stikjaloers.

awh... is vast wel een bokker die haar huis opent ;) ( zoals elke kerst )

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:27

Cubone woont volgens mij niet in Nederland :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:31

vuurneon schreef:
Drunksheep schreef:
Mijn confession is dan dat ik er daarna wel een oordeel over heb :))

Ligt eraan wie het heeft gegeven :')

Mijn schoonzus die een flut kralenketting gaf van de action vond ik wel genant, niet omdat het bij de action weg kwam hoor maar omdat het foeilelijk was en 2 euro had gekost en er ook uitzag alsof het 2 euro had gekost :') (en ja dat was hun huwelijkscadeau voor mij...) en ik voor hun wél moeite doe.

Mijn Confession is dan weer dat ik vaak iets van dezelfde waarde terug geef :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:32

Eulogy schreef:
Cubone woont volgens mij niet in Nederland :P

Dat klopt inderdaad haha :D Ach, er zijn vast wel wat collega's die het gezellig vinden langs te komen :) De meeste van ons zitten immers in hetzelfde schuitje.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:33

Dat mijn kop-in-het-zand-methode nu echt niet meer werkt |( en ik toch echt er aan zal moeten geloven om naar de huisarts te gaan.
Erge is dat ik weet wat er komen gaat en ik wil het gewoon niet..

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:37

Ik begin echt een haat relatie te krijgen met een vriendin en heb net heel onvriendelijk haar geappt.
De afgelopen drie keer dat we zouden afspreken heeft ze afgezegd met allerlei rare redenen. Zo ook vanavond. Ben er echt klaar mee, want elke keer als ik vraag wat er dan aan de hand is wil ze het niet delen. Nou dan haak ik op den duur af.

Kort daarna voel ik mij alweer schuldig want wellicht is er wel echt iets serieus aan de hand. But then again ze is echt een drama queen. O:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:08

SdaphneS schreef:
Ik begin echt een haat relatie te krijgen met een vriendin en heb net heel onvriendelijk haar geappt.
De afgelopen drie keer dat we zouden afspreken heeft ze afgezegd met allerlei rare redenen. Zo ook vanavond. Ben er echt klaar mee, want elke keer als ik vraag wat er dan aan de hand is wil ze het niet delen. Nou dan haak ik op den duur af.

Kort daarna voel ik mij alweer schuldig want wellicht is er wel echt iets serieus aan de hand. But then again ze is echt een drama queen. O:)

Been there, done that... Soortenmet dan zeg maar... :+
Gewoon keihard afkappen, wat heb je aan die negatieve energie? :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:26

Spoiler:
Het is me nu al 2x in 2 dagen gebeurd dat een kerel die ik eerder aantrekkelijk heb gevonden nu niet meer aantrekkelijk is omdat hij zijn baard er af heeft gehaald. :') Een heb ik in het "echt" gezien en daar schrok ik een beetje van. := :o

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 00:15

vuurneon schreef:
Ik zoek wel eens op hoe duur de cadeau's waren die mensen aan ons geven :')

Zo heb ik een tante die altijd douchegel of shampoo geeft
Spoiler:
dat de fles al geopend is, of half leeg laat ik even terzijde :7 En ja je krijgt ook halve koeken op een verjaardag...

Hier weinig confessions op het moment. Alles "loopt even"

Kerst alleen lijkt mij ook niets :n Met vrienden nog iets doen naast werk?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 00:18

Gewoon diezelfde fles voor haar verjaardag teruggeven toch Yasmine? :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 00:32

Ik heb zonet iets super lelijks besteld voor mijn shetters, maar ik dacht dat het ze wel schattig kon staan dus heb het toch maar besteld :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:15

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die in de bioscoop door films heen praten. Dat ze elkaar dingen gaan uitleggen, of over de omgeving van de film gaan praten of het heel erg nodig vinden om te roepen: 'Dat is dezelfde auto van het begin van de film!' of 'Heftig hè!' 'Gaaf!!!'. 'Ja, maar als hij die en die is, dan moet hij wel de moordenaar zijn!'.

Gister een hele zaal vol.. Werd er knettergek van. En dan lopen mensen altijd over jongeren te zeuren in de bioscoop, dit waren allemaal veertigplussers...

En ik kan me ook heel erg irriteren aan mensen die een zakje M&M's hebben en dat zo luid mogelijk eten tijdens rustige stukken in de film. En als ze niets uit het zakje pakken dan gewoon lekker dan zakje aan het kneden zijn. WAAROM?!

Zo, dat is er weer uit :').

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:36

Maanlicht schreef:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die in de bioscoop door films heen praten. Dat ze elkaar dingen gaan uitleggen, of over de omgeving van de film gaan praten of het heel erg nodig vinden om te roepen: 'Dat is dezelfde auto van het begin van de film!' of 'Heftig hè!' 'Gaaf!!!'. 'Ja, maar als hij die en die is, dan moet hij wel de moordenaar zijn!'.

Gister een hele zaal vol.. Werd er knettergek van. En dan lopen mensen altijd over jongeren te zeuren in de bioscoop, dit waren allemaal veertigplussers...

En ik kan me ook heel erg irriteren aan mensen die een zakje M&M's hebben en dat zo luid mogelijk eten tijdens rustige stukken in de film. En als ze niets uit het zakje pakken dan gewoon lekker dan zakje aan het kneden zijn. WAAROM?!

Zo, dat is er weer uit :').

_/-\o_

Net als tienermeisjes die bij de knappe mannen 'oh my gowwd wat is hij knappp' en de hele tijd lachen en gillen... Irritant.

Ik ga vanavond naar de bios en verwacht veel mensen... Ik wil gewoon van de film genieten :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:38

Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan Venetie. Ben we nu 2 keer geweest en ik vind het echt een ver-schrik-kelijke stad := Vorig jaar was ik er met mijn klas en iedereen was van: yes venetie !! En ik snap dat gewoon echt niet :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:39

Amira_ schreef:
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan Venetie. Ben we nu 2 keer geweest en ik vind het echt een ver-schrik-kelijke stad := Vorig jaar was ik er met mijn klas en iedereen was van: yes venetie !! En ik snap dat gewoon echt niet :')

Dat heb ik met New York. Ik vind die stad enorm overrated (kom even niet op het Nederlandse woord)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:46

Ik snap nooit waarom ouderen die voorbij de pensioenleeftijd per se in de spits moeten reizen met het openbaar vervoer... alsof het met de scholieren alleen al niet druk genoeg is D: please, neem 2 of 3 bussen/treinen later!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:56

guusje_h schreef:
Amira_ schreef:

Dat heb ik met New York. Ik vind die stad enorm overrated (kom even niet op het Nederlandse woord)

overschat :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 11:57

Ik snap nooit dat er zoveel scholieren met het ov reizen. Wat is er mis met (een flink stuk) fietsen?
Verdienen die allemaal zo veel met hun bijbaantjes dat ze een paar uur vakkenvullen ervoor over hebben om heen en terug naar school gebracht te worden? Of worden ze flink gepamperd door hun ouders?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:01

Het ov is voor iedereen hoor :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:01

oomens schreef:
Ik snap nooit dat er zoveel scholieren met het ov reizen. Wat is er mis met (een flink stuk) fietsen?
Verdienen die allemaal zo veel met hun bijbaantjes dat ze een paar uur vakkenvullen ervoor over hebben om heen en terug naar school gebracht te worden? Of worden ze flink gepamperd door hun ouders?

Studenten OV. Optie 1: doordeweeks vrij reizen door heel Nederland en 40% korting in het weekend, optie 2: in het weekend vrij reizen door heel Nederland en 40% korting doordeweeks.
Plus, ik ga zelf 45 kilometer verderop naar school, als ik dat moet fietsen kan ik om 6 uur vertrekken en ben ik misschien om 8 uur thuis, dan nog huiswerk, projecten en alles wat er bij komt kijken. Als ik <10 km van school had gewoond dan was ik inderdaad op de fiets gegaan.

UhNee schreef:
Het ov is voor iedereen hoor :+

En dit topic is voor confessions.
Laatst bijgewerkt door Steeph op 28-11-15 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:02

Ze hebben toch een ov kaart? Gratis met het overvolle ov is blijkbaar beter dan gratig op de fiets :D

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:02

oomens schreef:

Ik was vroeger erg blij dat ik in de winter van mijn ouders met het OV mocht. Anderhalf uur door de sneeuw fietsen was geen pretje, ook niet bij flinke wind tegen met regen. Het was met de trein maar een kwartiertje.
Nu heb ik studentenOV, en als ik op de fiets zou gaan, zou dat me denk in een uur of vier kosten :+ Ik snap niet zo waarom iemand zich zou moeten verantwoorden om met het OV te gaan.

Confession: Ik ben een hele slechte vriendin. Mijn beste vriend gaat iets stoms doen en ik weet dat ik hem eigenlijk tegen moet houden, maar ik pieker er niet over omdat ik het graag zie gebeuren :oo
Laatst bijgewerkt door Solmyrkvi op 28-11-15 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:03

Ik ga nu twee (vega) bratwursten met mayo en curry eten.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:03

Daar op voortbordurend: "al die gepensioneerden" hebben wrs ook een kortingskaart :=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:04

oomens schreef:

Nou ja, als ik woon in Enschede en moet in Deventer studeren, ga ik wel met OV hoor. Ik ga geen 3 uur fietsen..