MamaMiesje schreef:Who? Me?
Nee Lyzet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Ik vraag me af waarom ik bij de ene bron sterrenbeeld Weegschaal ben en bij de ander Schorpioen (ik ben geboren op 23 oktober). En ik vraag me af welk sterrenbeeld ik nou daadwerkelijk ben
Knert schreef:Waarom het woord sex heel vaak in disney films terug te vinden is. Verborgen boodschap oké... Maar waarom sex en niet iets politieks
MayDayParade schreef:Selina schreef:Daarop inhakend: waarom Disney kinderfilms zijn?
Ik vind sommige scènes echt niet voor kinderen, zoals in de kleine zeemeermin waar de heks een monster wordt.
Ik denk dat kinderen vroeger (de tijd dat sprookjes en zo geschreven werden) wat minder overgevoelig waren dan nu.
F_Orumster schreef:Damned schreef:Zouden andere dieren ook bang zijn in het donker?
Niet dat elke mens bang is in het donker, maar de meesten voelen zich wel ongemakkelijk, zijn zenuwachtiger, schrikken sneller,...
Ergens is het wel logisch, want in het donker ben je kwetsbaar. Maar zijn andere dieren dus ook 'bang'? of heeft de mens naar teveel horrorfilms gekeken?
Nooit per ongeluk in de schemer thuisgekomen met een buitenrit? Paarden zijn al een stuk schrikachtiger als het schemert alleen al.
Sammie schreef:Wat is er eigenlijk mis met een Disneyfilm die wat enge elementen heeft?? We hebben nu al allemaal van die poppekinderen die gelijk bij de minste tegenslag bij de psyg zitten omdat hun ouders veel te beschermend zijn geweest in hun jeugd. Wat wordt dat straks als dát ook al niet meer mag?
Films mogen best spannend zijn, zit toch altijd een happy end aan vast.
gohya schreef:Sammie schreef:Wat is er eigenlijk mis met een Disneyfilm die wat enge elementen heeft?? We hebben nu al allemaal van die poppekinderen die gelijk bij de minste tegenslag bij de psyg zitten omdat hun ouders veel te beschermend zijn geweest in hun jeugd. Wat wordt dat straks als dát ook al niet meer mag?
Films mogen best spannend zijn, zit toch altijd een happy end aan vast.
Eens! kinderen worden tegenwoordig als watjes behandeld.Wat je al heel jong ziet,ben je later niet meer bang voor.
xniieeenke schreef:gohya, dit is niet waar.
Volgens mij zijn we er tegenwoordig gewoon achter gekomen hoe bang kinderen van iets worden.
Vroeger was het van stel je niet zo aan. Nou, dat is niet prettig.