Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sheran schreef:Nee, een andereDeze is heel recent. Zonder het te zeggen naar een ander meisje gegaan in het buitenland om dingen uit te zoeken.
Vooral dat de setting niet meer romantisch is inderdaad. En uiteraard dat de vriendschap toch ook iets veranderd is, omdat ik niet wist dat hij me zo kon kwetsen.
xJolien schreef:Winged, wat leuk! Ook al is het alleen al fijn om even je gedachten ergens anders op te zetten. Slechter word je er niet van in ieder geval!
xJolien schreef:Jeetje Jolien, wat ben ik blij voor je! Even wat positiviteit in je leven. Hoop voor je dat je duidelijkheid kunt krijgen met hem en dat het niet uiteindelijk alleen maar meer pijn gaat doen om hem nogmaals kwijt te raken. Maar de tijd zal het leren. Fijn voor je zeg![]()
![]()
Mijn date gisteravond was weer zó fijn. We zijn met zijn hond en een van mijn honden naar het hondenstrand gegaan. Heerlijk met de honden gespeeld, op het strand gezeten, geknuffeld. Voelt zo vreselijk fijn om iemand te hebben die je waardeert en blij is om je te zien. Dan ineens besef je dat je dat best wel hebt gemist afgelopen maanden. We zien wel hoe het loopt in ieder geval, voor nu is het van dag tot dag zien hoe het is en dat gaat heerlijk
__Sannne schreef:Zeker mag dat Emr! Heel veel sterkte. Kwam het onverwachts?
CalipsoLover schreef:Misschien beter dan dat je het niet verteld zolang jullie nog onder 1 dak moeten leven. Maar ook wijs om er niet geheimzinnig rond te gaan doen. Veel plezier zondag!![]()
Ik mis hem nog altijd wel heel erg. Daarom hebben we afgesproken om iets te gaan drinken zaterdagavond. Wel nog altijd duidelijk gemaakt dat het er de komende maanden niet inzit dat we terug samen zouden zijn want dan blijven we toch enkel in die vicieuze cirkel draaien en dat is niet de bedoeling.