Ik woon op kamers, maar met een tussenjaar zonder stufi werk ik dus vol voor de huur haha. Mag van mezelf dus alleen via facebook wat dingetjes kopen zoals laatst een blazer en een rokje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
Alles ging op aan het stappen en aan kleding. Maar moet nu verplicht aan het begin van de maand sparen en heb er ook geen problemen mee. Blijf er ook netjes vanaf. Zou voor een vakantie ook apart sparen en dat nooit van mijn gewone spaarrekening afhalen eigenlijk. Haal ook geen geld van m'n spaarrekening voor kleding. Kan iets nog zo leuk vinden, maar ik heb het dan toch niet ècht nodig en vind het dan zonde om het van mijn spaar af te halen. Ik zou wel geld van mijn spaarrekening afhalen als m'n iPhone kapot zou gaan of zo.
Rebeccaa schreef:Wel rot dat je stufi bijna stopt! Lijkt me dat dat als uitwonende student inderdaad een groot gemis is..
LauraSaskia schreef:Bedoel je met max. stufi dat je vol bijleent terwijl je nog thuiswoont?![]()
Ik woon op kamers, maar met een tussenjaar zonder stufi werk ik dus vol voor de huur haha. Mag van mezelf dus alleen via facebook wat dingetjes kopen zoals laatst een blazer en een rokje.
ik shop toch wel wekelijks, kleding, makeup en schoenen zijn mijn favoriet. 
Let niet op de mega lelijke selfie (was net wakker haha), maar ik moet het even laten zien!

nergens voor nodig om je in weide shirts te heizen.
met sneakers is het net wat meer casual voor naar school.
vest er over en klaar! 
ik vind het helemaal leuk met mn lakherenschoenen. Jurkje is van de zara, met een leren kraagje.
https://www.omoda.nl/dames/laarzen/korte-laarzen/nubikk/zwarte-nubikk-korte-laarzen-emma-double-zip-44208.html