Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Dat "oog" komt wat overeen met wat ik gezien heb je, heel apart.
Animal schreef:Jolien zit geloof ik in Sneek op dit moment..
En JoyceR heeft de mazzel gehad dat er een prachtige mega shelfcloud bij haar overtrok!
Hier alleen maar regen, een paar flitsen en wat gerommel helaas.Ik zat er helemaal klaar voor
drawerlover schreef:Wow er hebben er hier veel met een supercell te maken gehad
Als je zo'n laag hangende wolk ding ziet zoals die van Den Haag (daar was hij het duidelijkste) dan heb je te maken met een supercell. En het gevaar is dat die laag hangende wolken een uitzakking zijn en dat daar tornado's uit kunnen ontstaan. Dus nouja uitkijken dus
Joolien schreef:drawerlover schreef:Wow er hebben er hier veel met een supercell te maken gehad
Als je zo'n laag hangende wolk ding ziet zoals die van Den Haag (daar was hij het duidelijkste) dan heb je te maken met een supercell. En het gevaar is dat die laag hangende wolken een uitzakking zijn en dat daar tornado's uit kunnen ontstaan. Dus nouja uitkijken dus
Was geen supercell, maar een bow-echo, dat is heel wat anders. De bui ging ook veel te snel voor een supercell.
drawerlover schreef:Joolien schreef:
Was geen supercell, maar een bow-echo, dat is heel wat anders. De bui ging ook veel te snel voor een supercell.
Leg me eens uit(evt in.pb)
O mensen sorry dat ik ook in een keer kom.binnen vallen. Is wel goed dat ik kom he? In ieder geval halloow