Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:11

ScarOfWars schreef:
Aww Picasso..
Voor mij is het de nasleep van depressie en dat ik gwn jaloers ben op mensen die een relatie hebben, omdat ik dat ook graag wil, maar ik zie het niet gebeuren..

ohw wat herken ik dit ik ben ook depressief geweest van jan 2015 tot jan 2016 en heb ook heel lang last gehad van die na sleep. maar gaat helemaal goed komen dat weel ik heel zeker :D dikke virtuele knuffel van mij :)

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:38

Aan het feit dat ik bang ben om mij te verslapen en daardoor wel 8x wakker ben geweest. Ik verslaap mij dus echt nooit dus het is echt onzin.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 08:20

maatje987 schreef:
ScarOfWars schreef:
Aww Picasso..
Voor mij is het de nasleep van depressie en dat ik gwn jaloers ben op mensen die een relatie hebben, omdat ik dat ook graag wil, maar ik zie het niet gebeuren..

ohw wat herken ik dit ik ben ook depressief geweest van jan 2015 tot jan 2016 en heb ook heel lang last gehad van die na sleep. maar gaat helemaal goed komen dat weel ik heel zeker :D dikke virtuele knuffel van mij :)

Ahhh jij ook een dikke virtuele knuffel!
Ik ben 5 jaar depressief geweest.. tot januari dit jaar.

En vandaag erger Ik mij aan het feit dat Ik 7 uur achter de kassa moet zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 08:23

Argh dat ik door kriebels het korstje van het wondje op mijn hoofd er weer af geplukt heb >< , lijkt net een Hindoe met die stip op mijn hoofd

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:20

Dat een jongen met een langebroek en daaron sandalen door school loopt. Wacht dat hij uberhoud sandalen aan heeft.

En dat een meisje een foto van haar zuigzoenen op insta gezet heeft. Komop dat plaats je toch niet op internet.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 15:22

Een stel mensen met weetikhoeveel dozen mini bijbels bij onze school, iedereen eentje in de handen duwen. Zou 'm zo bijna in de prullenbak douwen in hun gezicht. Is niet eens toegestaan.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:02

Dat ik woensdag op donderdagnacht een trauma heb opgelopen, donderdag gesteund werd, maar vandaag het gevoel heb dat niemand mij begrijpt. ;(

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:03

Felicity2511 schreef:
Dat ik woensdag op donderdagnacht een trauma heb opgelopen, donderdag gesteund werd, maar vandaag het gevoel heb dat niemand mij begrijpt. ;(

:(:) :(:) sterkte er mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:51

Felicity2511 schreef:

Voor jou ook een heeeeeeeeeeele dikke virtuele knuffel! :(:)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:48

Dat mijn gezicht van zichzelf al gloeide van de hitte tijdens het hardlopen, maar dat de zon er ook nog bovenop brandde. Vreselijk :')

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 15:27

Felicity2511 schreef:

Sterkte :(:)
En gefeliciteerd!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:03

Werk.. Wat een ellende.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:57

Aan mn lijf :')
Even zo een CVS dagje waarbij t extra aanwezig is..yaay~

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:20

Dat ik honger heb en we nog niet gaan eten :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:38

Aan een klant die een kwartier na sluit op de deur komt kloppen (geld was al geteld, lag in de kluis en alles was al uit).
'Mag ik nog naar binnen.' 'Nee meneer, we zijn dicht.' 'Alsjeblieft.' 'Nee'. 'Sigaretten!' 'We zijn dicht.' '2 *merk sigaretten!*' 'Nee, ga maar naar de supermarkt.' *klopt nog paar keer op het raam* 'alsjeblieft' 'alles is al afgesloten.' 'Alles al afgesloten?' 'Ja' *druipt eindelijk af*. Waar haal je het lef en idee vandaan :roll:
En daarvoor kwam iemand nog na sluit een pakket ophalen. En daarvoor discussie met iemand die vond dat hij na anderhalve maand nog een aansteker kon ruilen omdat de verf ervan af bladderde. En heb op het moment enorm liefdesverdriet en buikkramp. Dus klantvriendelijkheid werd zeeeer op de proef gesteld :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:50

Dat ik niet weet wat ik moet doen vanavond..

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:01

Wij hebben regelmatig na sluitingstijd klanten in de winkel staan. De deur is dan al dicht (maar niet op slot) en de lampen al uit, dus een vrij donkere winkel dan.
En als je dan zegt dat je bent gesloten krijg je; ''ohhh zijn jullie echt al dicht?''
Nee, wij werken graag in het donker :') Duhh..
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 02-10-16 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote van een verwijderd bericht weggehaald.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:07

Aan een bad save file die ik moet zien te vinden, want mn spel loopt steeds vast :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:44

Dat ik niet weet hoe ik die wesp uit mijn kamer veilig weg krijg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 04:18

M'n rechtervoet :')

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 04:25

Collega's... Het is diep in de nacht, ik kan eindelijk even mijn ogen dichtdoen, begint ze een raar verhaal over fietsers te doen. *Zucht* Ik wil slapen...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:11

Danique schreef:
Ik werk op een werkplek die praktisch bestaat uit ramen, dus ook om deze tijden is het al 30 graden binnen door de zon die erop staat. Ik zet dus, ook al is mijn winkel nog niet open, de deur vast open omdat klanten vaak klagen dat het zo warm is. Tot openingstijd ben ik dus ook gewoon aan het werk met schoonmaken/klaarmaken van de spullen die gebruikt worden door klanten.

Ik kan me dus echt kapot ergeren aan klanten die, ondanks dat er in koeienletters op de deur staat dat we pas om 10:00 open zijn, om kwart voor tien staan te joelen aan mijn balie dat ik een beetje op moet schieten en dat ze staan te wachten.

Als ik ze dan netjes uitleg dat ik nog niet open ben maar de deur open heb om het binnen zo aangenaam mogelijk te maken, dan krijg ik het argument 'de deur is open DUS ik mag naar binnen'.

Vraag me af of die mensen op straat ook bij iedereen naar binnen lopen om dat de voordeur opstaat...

:(:)
Vervelend, maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik zie dat een winkeldeur open is ik er ook vanuit gaan dat de winkel open is. Ik kijk eigenlijk nooit naar de openingstijden op de deur bij een open deur :o

Kan je mss een rek oid voor de deur zetten? Dat de deur wel open is, maar de doorgang geblokkeerd? Zal nog niet iedereen tegen houden, maar dan kan je ze er wel op aan spreken dat ze zichzelf erlangs hebben gewurmd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:53

Dorus schreef:
Danique schreef:
Ik werk op een werkplek die praktisch bestaat uit ramen, dus ook om deze tijden is het al 30 graden binnen door de zon die erop staat. Ik zet dus, ook al is mijn winkel nog niet open, de deur vast open omdat klanten vaak klagen dat het zo warm is. Tot openingstijd ben ik dus ook gewoon aan het werk met schoonmaken/klaarmaken van de spullen die gebruikt worden door klanten.

Ik kan me dus echt kapot ergeren aan klanten die, ondanks dat er in koeienletters op de deur staat dat we pas om 10:00 open zijn, om kwart voor tien staan te joelen aan mijn balie dat ik een beetje op moet schieten en dat ze staan te wachten.

Als ik ze dan netjes uitleg dat ik nog niet open ben maar de deur open heb om het binnen zo aangenaam mogelijk te maken, dan krijg ik het argument 'de deur is open DUS ik mag naar binnen'.

Vraag me af of die mensen op straat ook bij iedereen naar binnen lopen om dat de voordeur opstaat...

:(:)
Vervelend, maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik zie dat een winkeldeur open is ik er ook vanuit gaan dat de winkel open is. Ik kijk eigenlijk nooit naar de openingstijden op de deur bij een open deur :o

Kan je mss een rek oid voor de deur zetten? Dat de deur wel open is, maar de doorgang geblokkeerd? Zal nog niet iedereen tegen houden, maar dan kan je ze er wel op aan spreken dat ze zichzelf erlangs hebben gewurmd.

Dat mag helaas niet van mijn baas. Het is een klant die vaker komt dus ze wist gewoon van de openingstijden en ik kan me best voorstellen dat je naar binnen loopt als de deur open staat! Maar als er dan wordt ge-joehoe'd dat ik moet opschieten en geen gehoor wordt gegeven als ik vertel dat ik nog niet officieel open ben... Dat vind ik vervelend. Ze had van mij best een kopje koffie gekregen en dan had ze even gewacht tot ik klaar was!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:56

Dat ik niet op een normale manier een serieus gesprek kan beginnen omdat ik bang ben voor de uitkomst en dus altijd éen vorm van schrijven moet gebruiken.. zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:31

Afgunst en jaloezie.... Sommige mensen.... :roll: