Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:46

xRoosss schreef:
Rebeccaa schreef:
ik vind high waisted jeans niet lekker zitten persoonlijk. :n

Ik kocht vandaag dit shirt, ik weet niet wat me bezielde want ik heb een hekel aan kleur EN aan bloemetjesprint, maar hij stond wel echt super leuk.. haha.

[ Afbeelding ]

Maar ik denk dat ik hem toch terug ga brengen. :')

Don't you dare! ik vind het er heel schattig uit zien! Gewoon dragen :D

Idd! Ik vind hem echt superleuk!

Vandaag wordt eindelijk mijn zalandopakketje verzonden, woehoe. Hopelijk heb ik 't dan morgen nog. De rits is uit mijn schoenen geklapt, dus moet echt zsm vervanging hebben :') Loop nu op schoenen waar het leer in stukje aan hangt :=

Drunksheep

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:23

Ik heb ook maar eens een United Wardrobe aangemaakt. Vind het wel lastig dat je verzendkosten erbij in moet rekenen. Maar ik ben benieuwd of ik wat verkoop. Heb nog wat herfstitems ertussen staan zoals een faux fur bodywarmer/gilet, suède gilet met fringes en een kunstleren broek :)

http://www.unitedwardrobe.nl/user/7hwzl ... ZXeSLm3KqE

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:29

Er bestaat ook fashmob, leuke app voor je mobiel om kleding te (ver)kopen

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:31

MarlindeRooz schreef:
Bij ons (hbo windesheim in zwolle) is dat wel zo. Een leraar die al jaaaren in het onderwijs zit merkte dat vandaag nog op.

Ha nog een mede windesheimer!
Ik loop op Windesheim het ene moment in boyfriendbroek, fijne opzich nog wel nette trui en sneakers. Volgende dag nette top, strakke skinny hakken en blazer :)
Maar ik doe PABO dus hoe ik er daar bijloopt boeit echt niet. zie genoeg joggybroeken bij de jongens xD

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:31

Stomme H&M, zouden ze vandaag mijn pakketje leveren, komt ie morgen pas :+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:51

Ik ben op zoek naar warme maar toch nette vesten en/of truien. Ik ben nogal een koukleum dus een dun vestje of een blazertje is vaak niet voldoende als de temperatuur weer daalt, maar de meeste echt warme kleding die ik heb is niet netjes genoeg voor bijvoorbeeld een feestje. Hebben jullie ideeën?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:57

Drunksheep schreef:
Ik heb ook maar eens een United Wardrobe aangemaakt. Vind het wel lastig dat je verzendkosten erbij in moet rekenen. Maar ik ben benieuwd of ik wat verkoop. Heb nog wat herfstitems ertussen staan zoals een faux fur bodywarmer/gilet, suède gilet met fringes en een kunstleren broek :)

http://www.unitedwardrobe.nl/user/7hwzl ... ZXeSLm3KqE

Wow wat een geld durven die mensen te vragen voor die kleding :') Lach me kapot en schaam me diep voor de mensheid eigenlijk. Pieces tregging á 20 euro hahaha! Nieuw koop je ze voor nog minder dan 10 euro. Tis eigenlijk schandalig. :=

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:31

Dani schreef:
Ik ben op zoek naar warme maar toch nette vesten en/of truien. Ik ben nogal een koukleum dus een dun vestje of een blazertje is vaak niet voldoende als de temperatuur weer daalt, maar de meeste echt warme kleding die ik heb is niet netjes genoeg voor bijvoorbeeld een feestje. Hebben jullie ideeën?

Een cardigan? Ik heb van de Only laatst een hele nette gebreide trui gehaald, kan je bij alle gelegenheden wel aan en is lekker warm! :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:39

Mijn Nelly pakketje stond voor de deur en ik was er niet :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:08

Oh that sucks! Bij de buren/post afgeleverd of komen ze het morgen nog een keer proberen?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:57

Dani schreef:

Ik ben ook een ontzettende koukleum, maar hou niet echt van dikke vesten en truien. Ik heb altijd zo'n shape hemd aan. Niet voor het slanker zijn (wel mooi meegenomen natuurlijk :) ), maar voor de warmte. Die dingen zijn echt giga warm en vallen totaal niet op onder je kleding! :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:08

Weet iemand trouwens een code voor de H&M dat je geen verzendkosten betaald? Er was een tijdje terug een actie, maar ik dacht dat er sowieso een code voor was.. Of heb ik dit mis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:11

Die codes doen het niet meer jammer genoeg :n

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:19

Ik heb altijd vesten van de esprit maar ook van asos, heeeeerlijk warm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:23

Mijn bestelling van de H&M zou 8-10 oktober binnenkomen, maar nog niks, er bij die track and trace code staat dat hij nog niet eens verzonden is -O-

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:37

Ik heb ook een track en trace code maar er gebeurt niks, baal baal baal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:44

liespower94 schreef:

Kan maar zo dat je hem dan ineens een dag later binnen hebt, de post is soms nogal vreemd.. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:48

Ja, maar alleen bij de hm is dat zo :)
Want met alle andere paketten gaat dat wel goed :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:24

Rebeccaa schreef:

Balen. Ik had een t shirtje gezien voor 5 euro, komt er nog doodleuk 5 euro verzendkosten boven op. -O-

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:24

xRoosss schreef:
Dani schreef:

Ik ben ook een ontzettende koukleum, maar hou niet echt van dikke vesten en truien. Ik heb altijd zo'n shape hemd aan. Niet voor het slanker zijn (wel mooi meegenomen natuurlijk :) ), maar voor de warmte. Die dingen zijn echt giga warm en vallen totaal niet op onder je kleding! :D

A-men, precies dat Roos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:36

Macyy schreef:
Rebeccaa schreef:

Balen. Ik had een t shirtje gezien voor 5 euro, komt er nog doodleuk 5 euro verzendkosten boven op. -O-

Ja, vind ik ook altijd jammer. Gelukkig hebben ze regelmatig geen verzendkosten weken, dus gewoon even afwachten. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:20

liespower94 schreef:

Nou, bij ons had het dus vandaag uiterlijk binnen moeten komen, maar niks dus -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:22

Dirndl schreef:
Oh that sucks! Bij de buren/post afgeleverd of komen ze het morgen nog een keer proberen?

Morgen tussen 9 en 13.00 :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:25

De datum die in je H&M account staat is de verzenddatum. In die week word het dus verzonden vanuit het magazijn en niet de datum dat je het pakketje thuis zou kunnen verwachten. Mijn track en trace codes bij H&M doen het altijd pas een dag voor ik het pakketje krijg :) en het is gewoon een hele trage verzending daar :+

Edit: het is ook net sale, dan is de verzending vaak nog trager door de overstroming aan bestellingen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:45

Hoi ik kom even binnen vallen. :De waar verkopenodig jullie kleding die je niet meer draagt? Ik heb een kast vol met dingen die ik echt nooit aan heb, en vind het zonde om weg te gooien..