Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:40

Je kunt ook eten via internet bestellen..... :+ :')
Nee hoor, het is gewoon waardeloos dit!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:43

Zou dat er dan eerder zijn dan dat het pakketje er is/ik van de honger omgekiept ben en de deur niet meer open kan doen? :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:44

Kentaro schreef:
Heb je een tweede keer gemaild?? Zeg natuurlijk niet dat dat het is, maar ik heb ook regelmatig problemen met berichtjes die niet aankomen :P

Ik ook en heb daar ook een klacht over ingediend bij MP, maar hun doen het af als "niet terug reageren, of in de verkeerde map terecht gekomen".

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:45

Ik heb een 2e x gemaild, ga er nog maar een mailtje achteraan gooien. Het is voor ons griekse gasthondje. Die nu toch wel echt een goed passend tuigje nodig heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:45

kiki1976 schreef:
Ik ook en heb daar ook een klacht over ingediend bij MP, maar hun doen het af als "niet terug reageren, of in de verkeerde map terecht gekomen".

hun = zij :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:46

Vientje schreef:
Zou dat er dan eerder zijn dan dat het pakketje er is/ik van de honger omgekiept ben en de deur niet meer open kan doen? :')

Het ligt er helemaal aan door wie het bezorgd moet worden........ _O-

kiki, toen ik een tijdje terug ze een mailtje stuurde, was er wel een probleem met het mailverkeer. Daar waren ze toen mee bezig. Maar nu zou het weer goed moeten werken.... >;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:49

Kentaro schreef:
Vientje schreef:

Het ligt er helemaal aan door wie het bezorgd moet worden........ _O-

kiki, toen ik een tijdje terug ze een mailtje stuurde, was er wel een probleem met het mailverkeer. Daar waren ze toen mee bezig. Maar nu zou het weer goed moeten werken.... >;)

Klopt, ze hadden eerder problemen en toen erkende ze het ook. Alleen nu niet meer....

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:50

Sammie schreef:
kiki1976 schreef:

hun = zij :o

solly ff te snel getypt *schaam* :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:50

Maar als je terugmailt gaat het toch niet meer via MP? Maar gewoon rechtstreeks naar die persoon?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:00

Sammie schreef:
Maar als je terugmailt gaat het toch niet meer via MP? Maar gewoon rechtstreeks naar die persoon?

Ik heb even gauw naar de voorwaarden van MP gekeken, maar daaruit komt dat niet heel duidelijk naar voren. Heb toen in m'n mail gekeken, maar bij de mail adressen, zowel inkomend als uitgaand, staat 'naamviamarktplaats' Dus als ik het goed begrijp, gaat alle mailverkeer via MP.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:05

Ik ontvang wel mailtjes vanuit MP, maar mijn antwoord komt regelmatig niet door. Dat is nog steeds zo, dus lijkt mij niet dat alles al opgelost is...

Postbezorger is onderweg 8-) Hij heeft nog 25 minuten om op tijd te zijn, dus gas op die plank :Y)

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:10

hmm dan ga ik ook nog maar even opnieuw mailen voor de zekerheid!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:47

Nou, afleveren tussen 8 en half 2....dusnie :+ *grrr honger honger*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:51

:(
(als je in de buurt had gewoond, had ik even wat bij je langs gebracht :) )

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:52

Da's lief :D

Ik vergrijp me maar gewoon aan de hagelslag, chocola helpt overal voor _O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:52

Vientje schreef:
Da's lief :D

Ik vergrijp me maar gewoon aan de hagelslag, chocola helpt overal voor _O-

Misschien kun je ze nog wel aanklagen?! Voor 'aandoening door schuldt'............. :')

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:54

Zou best wat zijn, al die kilo's aan hagelslag die ik er nu aan eet moet natuurlijk wel een sportschool-abbo van 50 euries per maand voor het komende jaar voor komen, anders krijg ik ze er nooit meer af }>

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:25

Hier weer iemand die dacht dat ik zeker gekke henkie ben. Zegt dat hij geld heeft overgemaakt maar staat er na 3 dagen nog steeds niet op mijn rekening. Zouden er nu nog echt mensen zijn die direct verzenden zonder te checken of het geld wel is overgemaakt?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:27

Ik verzend zeker niet voordat ik weet dat het er echt op staat! (maar ik weet toevallig wel van 1 persoon die het wel direct verstuurd :P )
Moet wel zeggen dat nog een enkeling het via zo'n overschrijfformulier overmaakt en dan gaan er wel een paar dagen overheen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:29

Nanda schreef:
Hier weer iemand die dacht dat ik zeker gekke henkie ben. Zegt dat hij geld heeft overgemaakt maar staat er na 3 dagen nog steeds niet op mijn rekening. Zouden er nu nog echt mensen zijn die direct verzenden zonder te checken of het geld wel is overgemaakt?

Ik heb het een keer gedaan.
Persoon zei het overgemaakt te hebben, keer op de rekening, en idd had geld ontvangen maar niet goed gekeken.
Ik spul opgestuurd, had ze de verzendkosten niet overgemaakt.
Dus ik bericht gezonden dat ze dat niet gedaan had, zou ze nog doen, maar wacht er nog steeds op :7

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:36

Flauw is dat altijd -O-

Hier nog steeds wachtende...helaas kan het nu dus nog wel tot 21.30u duren volgens de site :+ Echt, tegen de tijd dat de bezorger aan de deur staat bijt ik z'n hoofd eraf om maar wat te eten te hebben _O- Ga maar eens even kijken of er misschien nog wat eetbaars in mijn diepvries zwerft, kast + koelkast zijn al uitgespit :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:38

htm, zou gelijk een aantekening bij die klant maken, voor als die nog eens besteld.....

vientje, wat gebeurd er als je niet thuis bent als ze komen bezorgen?? Kunnen ze het niet bij buren afleveren of neemt ie het mee terug en kan je het dan ergens ophalen?? Je gaat toch niet echt tot 21,30 zitten wachten?!?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:43

Ben gewoon aan het werk ondertussen hoor :) Al schiet het wat minder op dan gewenst door rommelende maag _O- Buurman is op vakantie en andere buurvrouw is sowieso nooit thuis, is nu de 2e bezorgpoging (en morgen ben ik er ook bijna niet zelf), ik wil niet het risico lopen dat ik maandag wéér als een debiel zit te wachten op een pakketje. Heb eerder al eens gebakkelei gehad dat ik een pakketje na de 2e milukte afleverpoging bij een of ander distributiecentrum op moest gaan halen (in godvergeten Friesland), volgens mij was dat bij DHL maar dat gezeur voorkom ik toch liever :+

Maar zou onderhand langzaamaan toch graag boodschappen gaan doen, bijrijdpaard beweging geven, eigen paard beweging geven, noem maar op...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:47

Ik zeg ook niet dat je niets aan doen bent hoor :D Maar dat je in het ieder geval even boodschappen kunt gaan doen. Ze zouden eigenlijk het telefoonnummer van de chauffeur even door moeten geven :P

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:50

Ja idd, wordt die arme chauffeur wel hartstikke gek van alle telefoontjes maar dan kon ik 'm iig even melden dat hij het eerste half uur maar even wat anders moest gaan bezorgen terwijl ik eten fix :+