[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:35

Ik zoek de Stefan Janoski met camouflage print maat 38/38,5 of 39, als iemand die ooit vind,
let me know! :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 21:41

xCaitlin schreef:
Hoi, ik kom weer eens even binnen vallen.. zag dat het hier over sneakers ging, weet iemand toevallig waar ze de Nike SB Stefan Janoski modellen verkopen? Het liefst deze: http://www.sneakerfreaker.com/content/u ... 40x426.jpg
Ben er al best wel lang naar op zoek, maar ze lijken echt nergens te vinden helaas.

Stefan Janoski modellen verkopen ze via heel veel webshops. O.a. ben-g.nl, revert.nl, manusskateshop.nl,
go-britain.nl, weare-shop.nl, planet-sports.nl, revertladies.nl

Voor dat specifieke model zou je eens via marktplaats kunnen zoeken op "stefan janoski" :)

Deze vind ik ook leuk http://revertladies.nl/product/9134-zoo ... noski.html maar ze zijn wel heel.. Oranje

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:55

Aaah die Stefan Janoski vind ik ook heel gaaf! Ik ga overmorgen maar eens naar de Primark na de uni: sokken en een winterjas. Probleem met ponden is dat alles zo goedkoop lijkt, ben nog niet helemaal aan de conversie gewend en dat is zo slecht voor m'n portemonnee :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:59

Zag net op FB iets voorbijkomen over Primark Maastricht? Komt er eentje in Maastricht?

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:50

_mexx_lady_ schreef:
Zag net op FB iets voorbijkomen over Primark Maastricht? Komt er eentje in Maastricht?

Zover ik weet wel, zou eerst in Heerlen zijn. Of er komt er ook een in Heerlen ?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:20

Hebben jullie wel eens besteld op BooHoo? Schijnt een hele leuke site te zijn en niet eens extreem duur!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:36

_Sannee schreef:
Hebben jullie wel eens besteld op BooHoo? Schijnt een hele leuke site te zijn en niet eens extreem duur!

Yups :j Snelle levering en product was prima.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 10:19

saroanda schreef:
_Sannee schreef:

Yups :j Snelle levering en product was prima.

Hier nog een goede ervaring! Heb er vorig jaar een jurkje en shirt besteld. Het was beide goed, dus ik heb geen ervaring met terugsturen. :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 12:27

Ja, vind echt dat ze er hele leuke jurkjes en blazers hebben. Moet nog even uitzoeken hoe je betaald en of je wel kan terug zenden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:56

Ik vind Boohoo ook best een leuke site :j Hebben ze niet dat als je boven een bepaald bedrag bestelt dat je dan geen verzendkosten betaalt? Anders zou je nog met wat meiden van dit topic of wat vriendinnen samen kunnen bestellen

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 15:58

Als je meer dan 25 euro besteld verzenden ze het gratis ja.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:50

xCaitlin schreef:
Hoi, ik kom weer eens even binnen vallen.. zag dat het hier over sneakers ging, weet iemand toevallig waar ze de Nike SB Stefan Janoski modellen verkopen? Het liefst deze: http://www.sneakerfreaker.com/content/u ... 40x426.jpg
Ben er al best wel lang naar op zoek, maar ze lijken echt nergens te vinden helaas.

Ik ben echt een sneakerliefhebber (en dan graag speciale/limited), dus deze wilde ik ook hebben. Helaas is dit dus ook een vrij limited paar en was het overal binnen no time uitverkocht. Moet je dus teleurstellen, want ik acht de kans dat je deze nog ergens vindt erg klein :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:27

Ohhh, een vriendin had het gister over het kledingmerk Shoeby, nu ging ik op hun site kijken en ik wil weer teveel kopen! Niet goed voor me...

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:48

jaa erg leuke winkel is shoeby en mooie kwaliteit

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:51

Shoeby is echt een super winkel!
Vaak zijn het niet zulke grote winkels en als het niet druk is dan krijg je persoonlijke hulp van de verkoopsters op een niet dwingende manier

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 23:33

Drunksheep schreef:
xCaitlin schreef:

Ik ben echt een sneakerliefhebber (en dan graag speciale/limited), dus deze wilde ik ook hebben. Helaas is dit dus ook een vrij limited paar en was het overal binnen no time uitverkocht. Moet je dus teleurstellen, want ik acht de kans dat je deze nog ergens vindt erg klein :=

Ja daar was ik inmiddels al achter gekomen.. op Ebay staan ze wel maar voor bedragen waar je u tegen zegt. Dus helaas houdt het dan een beetje op. Wel echt jammer, vind ze zo gaaf.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:47

Even hier voor advies ...

Ik heb deze gekocht

Afbeelding

Waar kan ik dit nog mee combineren behalve een leuke skinny? Ik heb 1 winters kleedje waarbij ze superleuk staan, maar voor de rest ... :+

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:00

Wat vinden jullie, kunnen zulke outdoor laarzen ook bij een gewone alledaagse outfit? (dus niet om alleen mee in het bos te lopen bijvoorbeeld). Ben al jaren op zoek naar de perfecte winterlaars die leuk is voor in de regen/ sneeuw etc. en kom toch telkens bij zoiets uit.

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/scho ... ntaro.html

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:22

Ja met een lekker grote trui en een skinnyjeans vind ik dat persoonlijk hartstikke leuk :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:43

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:46

Targaryen schreef:
Wat vinden jullie, kunnen zulke outdoor laarzen ook bij een gewone alledaagse outfit? (dus niet om alleen mee in het bos te lopen bijvoorbeeld). Ben al jaren op zoek naar de perfecte winterlaars die leuk is voor in de regen/ sneeuw etc. en kom toch telkens bij zoiets uit.

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/scho ... ntaro.html

Heb deze ook soort van en ik draag ze gewoon met een sweater/hoodie en een skinny! In de winter als er veel sneeuw ligt zijn ze geweldig

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:04

Oeps ik heb iets te veel geld uitgegeven vanmiddag in een halfuur tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:43

DewiRox schreef:
Oeps ik heb iets te veel geld uitgegeven vanmiddag in een halfuur tijd..

Ik ook vanochtend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:44

Ik kreeg vanmorgen een app van m'n zusje dat er bij de Primark in Almere een rij van 100 meter stond := Voor de ingang, dus zelfs al om naar binnen te komen. Zij is verstandig doorgelopen en ik ben heel blij dat ik deze vakantie niet bij m'n ouders kom :')

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 19:48

Emmaa_ schreef:
Ik kreeg vanmorgen een app van m'n zusje dat er bij de Primark in Almere een rij van 100 meter stond := Voor de ingang, dus zelfs al om naar binnen te komen. Zij is verstandig doorgelopen en ik ben heel blij dat ik deze vakantie niet bij m'n ouders kom :')

Ik zag inderdaad al zo'n foto op Facebook/Instragram voorbij komen. :=