Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij hebben nooit gebeld toen hij nog vast zat. Ik had wel mijn nummer een keer gegeven.Hij bbelde voor het eerst toen hij in het halfway house zat. Op een maandag avond volgens mij toen ik met Nimber op pad was. Zo geweldig om elkaar na jaren te spreken, echt bijzonder. Heb de rest van de avond lopen stuiteren toen
Ja we hebben nog steeds contact! Hij is nu zo'n 2,5 jaar vrij. We spreken elkaar bijna dagelijks en als we elkaar wat minder spreken is het alsnog minstens twee keer per week. Soms gaat het nergens over en soms juist wel. Hele fijne bijzondere vriendschap en dat had ik niet zo bedacht toen ik begon met schrijven
Echt leuk.
en in 2012 ben ik ddaar geweest en heb ik daar kerst gevierd. Hopelijk kan hij ooit deze kant op komen, dat lijkt me geweldig. Kan ik hem mijn leven laten zien net zoals hij zijn leven aan mij heeft laten zien.
En hoe ging dat daar? sliep je bij hem in huis? wat deden jullie? heb je zjin familie ook ontmoet? Mavelle schreef:Leuk..! Hoop dat het mij en mn penpals ook zo zal vergaan.
pimaude schreef:haha gaaf!En hoe ging dat daar? sliep je bij hem in huis? wat deden jullie? heb je zjin familie ook ontmoet?
vast houden!
We hebben die weken echt zo veel mooie herinneringen gemaakt! En het is lief om te horen dat zijn vader nog steeds regelmatig vraagt hoe het met mij gaat. Met de zus en de stiefmoeder van B ben ik bevriend op Facebook en dat had ik ook niet van tevoren bedacht