Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 18:46

Als ik hem op maandag /dinsdag verstuut heeft noah hem op zondag / maandag

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:08

Ja oke, maar vanaf moment dat ik iets stuur tot ik het terug heb een ong een maand

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:17

Ja idd, ongeveer 3 weken! Lees net dan 1 van mijn pp de kerstkaart niet mocht krijgen, omdat er glitter opzat! Heb geen glitter gezien, maar okee

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:36

Ik heb vandaag post gehad van Joshua dus ben blij dat ik weer iets heb gehoord Van hem. :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:39

Waarom had je ook maar weer lange tijd niks van hem gehoord? Lock down?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:42

Tis niet zo dat ik lange tijd niks heb gehoord maar joshua zit in een supermax en dan is het wel fijn om te horen dat alles nog gewoon zn gangetje gaat.. Met hem kan ik helaas niet emailen..

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 19:46

Ah zo :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:29

Ja het is gewoon anders dan dat ik Van David en Alfredo elke dag meerdere keren wat hoor..
Van Joshua krijg ik om de 3 weken een brief
Van Marcel de nederlander hoor ik nu ook iets minder omdat zn mobiel ontdekt was maar hij schrijft nog wel vaak en we kijken ernaar uit dat hij naar Nederland komt en we eindelijk kunnen bezoeken...

En dan als ik Marcel heb bezocht dan ben ik bij al mn pen-pals langs geweest behalve Joshua maar dat komt ook nog wel ;)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:31

Hebben David en Alfredo allebei een mobiel? Is dat, ondanks dat het verboden is, normaal daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:11

djuulsie schreef:
Ja idd, ongeveer 3 weken! Lees net dan 1 van mijn pp de kerstkaart niet mocht krijgen, omdat er glitter opzat! Heb geen glitter gezien, maar okee

Hoe weer je dat hij hem niet kreeg ?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:13

Dat schrijft ie en hij heeft het formulier dat hij gekregen heeft meegestuurd met zn brief.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:19

Wat stom. Sowieso dat ze zo moeilijk doen over wat glitters (die er dus niet eens op zaten)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:28

Onzichtbare glitters zijn misschien extra gevaarlijk? Stom dat hij je kaart niet heeft gehad!

Meestal als ik schrijf heb ik met twee tot drie weken een brief terug. Met B was het meestal twee weken en anders was er iets aan de hand. Niet perse iets ergs ;) wij hebben nooit gebeld toen hij nog vast zat. Ik had wel mijn nummer een keer gegeven.Hij bbelde voor het eerst toen hij in het halfway house zat. Op een maandag avond volgens mij toen ik met Nimber op pad was. Zo geweldig om elkaar na jaren te spreken, echt bijzonder. Heb de rest van de avond lopen stuiteren toen :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:37

Wat leuk! Bijzonder moment dus. Je hebt het wel eens verteld, maar heb je nog contact met B?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:40

Kan me goed voorstellen Maaike!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:52

Heel bijzonder moment, dat we allebei niet snel zullen vergeten :) Ja we hebben nog steeds contact! Hij is nu zo'n 2,5 jaar vrij. We spreken elkaar bijna dagelijks en als we elkaar wat minder spreken is het alsnog minstens twee keer per week. Soms gaat het nergens over en soms juist wel. Hele fijne bijzondere vriendschap en dat had ik niet zo bedacht toen ik begon met schrijven :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:55

Leuk..! Hoop dat het mij en mn penpals ook zo zal vergaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:55

maaike ik kan je gevoel hier voelen van die avond, haha!

En op wat voor manieren hebben jullie nu contact?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:00

Wat gaaf om te horen Maaike! :) Echt leuk.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:13

We hebben nu vooral contact via Facebook, mail, heel soms bellen we maar dat is lastig met het tijdverschil en hij werkt op de meest rare tijden :D en in 2012 ben ik ddaar geweest en heb ik daar kerst gevierd. Hopelijk kan hij ooit deze kant op komen, dat lijkt me geweldig. Kan ik hem mijn leven laten zien net zoals hij zijn leven aan mij heeft laten zien.
Die eerste keer bellen was echt zo absurd! Ik was met Kim mee omdat ze moest voorrijden voor een cursus. Toen we het paard op de trailer zetten ging opeens mijn telefoon met een raar buitenlands nummer in het scherm. Waaaah :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:14

haha gaaf! :D En hoe ging dat daar? sliep je bij hem in huis? wat deden jullie? heb je zjin familie ook ontmoet?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:16

Mavelle schreef:
Leuk..! Hoop dat het mij en mn penpals ook zo zal vergaan.

Dat hoop ik ook voor je! Het is zo tof om mee te maken.
Die vriendschap is voor mij wel een reden geweest om een tijd niet meer te schrijven met een nieuw iemand, ik vergeleek iedereen met B en dat is niet eerlijk. Zo'n vriendschap vind je niet weer en dat mag je ook niet verwachten. Maar dat kostte wel even tijd ;)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:21

pimaude schreef:
haha gaaf! :D En hoe ging dat daar? sliep je bij hem in huis? wat deden jullie? heb je zjin familie ook ontmoet?

Hij heeft me opgehaald van het vliegveld, toen 4,5 uur naar zijn huis gereden. Twee weken bij hem en zijn vriendin geslapen, wat niet helemaal probleemloos ging vanuit haar kant. Het is ook raar om een buitenlandse Maaike in je huis te krijgen die jouw vriend langer en beter kent dan jijzelf. Is wel uitgesproken overigens! Ik heb zijn hele familie en belangrijkste vrienden ontmoet. Heel bijzonder. Samen naar het graf van zijn moeder geweest, zij overleed toen wij net een paar maanden schreven. Al met al twee onvergetelijke weken geweest waar ik veel aan heb gedacht afgelopen kerst. Hij ook trouwens :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:25

Wauw, heftig maaike, maar idd heel bijzonder <3 vast houden!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:29

Moet heel gek lopen wil dit contact nog stuk gaan :+: We hebben die weken echt zo veel mooie herinneringen gemaakt! En het is lief om te horen dat zijn vader nog steeds regelmatig vraagt hoe het met mij gaat. Met de zus en de stiefmoeder van B ben ik bevriend op Facebook en dat had ik ook niet van tevoren bedacht :D