Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:15

Collega’s die moeite hebben met lezen. Voel me net een kleuterjuf af en toe

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:18

Wtf Telpeva ik weet gewoon niet wat ik lees zeg! Waar haalt hij het lef vandaan!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:24

Ja, dit is echt heel goed voor mijn al gefrustreerde humeur, ik was juist de deur uit gegaan om even tot rust te kunnen komen.
Ik kreeg net een update, nadat hij door mijn familie is weggestuurd is hij nog een keer terug gekomen, nu is hij óók door de werklui aangesproken op zijn gedrag en weggestuurd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:28

Wauw, wat brutaal zeg :n

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:32

Je zou haast de politie bellen joh, wat een figuur :=

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:40

Telpeva schreef:
Ja, dit is echt heel goed voor mijn al gefrustreerde humeur, ik was juist de deur uit gegaan om even tot rust te kunnen komen.
Ik kreeg net een update, nadat hij door mijn familie is weggestuurd is hij nog een keer terug gekomen, nu is hij óók door de werklui aangesproken op zijn gedrag en weggestuurd.

Wat een rare kerel 8)7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:44

Telpeva schreef:

Misschien politie bellen en aangifte doen.

Dat is toch de buurman die ook wel jouw tuin erbij wilde hebben.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:54

Waarom heb je 6 paarden en zoek je continue bijrijders?
2 haar geleden had ze 3 paarden en een veulen en toen zocht ze al, net als verzorger/stalhulp. Vanwege tijdgebrek

En dan toch nog meer paarden erbij kopen.
Die logica ontgaat mij echt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:10

Mensen die hoefsmid met een t schrijven. Ik ben het de afgelopen week al meerdere malen tegen gekomen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:33

Ons kindje is 10,5 maand oud...
En speelt heel leuk met blokjes en die probeert ze al in een bakje te doen ( rond blokje door een rond gat, vierkant door vierkant etc)
Volgens het consultatiebureau is dit iets wat ze ipc pas motorisch hoeven kunnen als ze 1.5/2 zijn.
Dus ik kreeg een compliment dat ze al zo fijn speelt en zelfstandig doet en echt probeert te leren enzo.. gewoon hoe een kind mag en kan zijn...

Dus ik vertelde dit vol trots aan de gastouder toen k haar wegbracht vanochtend en toen kwam er een reactie dat de andere baby's daar het ook al doen met 6 en 7 maanden....maar echt met een gek kijkend gezicht " ohhh??? Joh...nou dat doen ze hier ook allemaal al hoor..."
Alsof ik gek was...

Dus ik was zeer verbaasd dat een baby van 6 maanden met zulke kleine blokjes mag spelen... Want daar vind ik wat van...
Nee dat was ineens altijd onder toezicht...
Het voelde alsof ze zich er wat onderuit probeerde te kletsen...

En of ze die dan in het juiste vormpje gooiden? Ja dat was zo...

Oke..dan was mijn kind de enige die dit niet deed? Of je hebt het me nooit verteld?

Nouja... inmiddels begon mijn kind te huilen en bedacht ik me dat deze discussie met een baby erbij totaaaaal niet op zn plek was op dat moment..

Wees verdorie gewoon blij voor me...en zeg, goh wat leuk dat ze dit al kan, wat goed!
Of zeg niets...

Buiten het feit dat k het niet geloof dat een baby van 6/7 maanden motorisch een blokje van zo'n 6x6cm in het juiste vakje kan gooien/leggen, vond ik de reactie allerminst tof....
Buiten even het feit dat ik vind dat een baby niet met zulke kleine onderdelen hoort te spelen...

Ik ben ontzettend blij met mn gastouder hoor.. absoluut...maar dit was wel ff een tik de verkeerde richting op zegmaar.... Zo jammer..
Ik heb dit echter niet durven zeggen tegen haar en ben teleurgesteld naar huis gegaan...

Wij komen van ver en uit een heeele diepe kloof.. ik heb geen zin meer in het leven gehad en heb dat op sommige momenten nog steeds niet..
Maar mijn kindje begint nu te ontwikkelen..te communiceren..we leren elkaar begrijpen...
En ik leef op... En ik moet nu keihard janken nu ik dit schrijf...en ik voel me echt effe ontzettend KûT

Het is allemaal niet vanzelfsprekend...en ja we hebben er zelf voor gekozen (.ook al zo'n dooddoener....wist ik veel dat ik depressief zou worden na de bevalling...dan had ik er nooit aan begonnen...)
Maar het feit dat ik nu voel dat ik een stijgende lijn te pakken heb....zijn dit zulke kleine dingen die me weer die trap naar beneden geven ..

Maar deze stijgende lijn...
Maakt me trots...blij...
En ja..ik heb nog momenten...gisterenavond wilde ik hier typen dat ik liever vanochtend niet meer wakker zou worden...
Die momenten zijn er nog...en die zijn zwaar...

En als je dan al zo'n fijn compliment krijgt bij het consultatiebureau

Oh en nog wat anders...wat ik vorige maand nog niet kon delen...

Ik heb een nieuwe baan en begin volgende week...
Ik was er klaar mee...ik zat in de ziektewet omdat ik mentaal en lichamelijk gewoon niet meer vooruit kwam...
Ik heb een prachtig aanbod gekregen van een vriendin...tussen de dieren...met mensen...zeer afwisselend werk... lichamelijk afwisselend.

Dat ik de stap heb gezet na lang nadenken....

Zo...oke dat was mijn frustratie+ gelijk mn blijheid..

Oja en sorry voor degene die als irritatie de ... Aangaf van de week :') ik doe het dus ook haha!

Wtf een buurman die op JOUW grond tussen jouw spullen loopt te neuzen...
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op Gisteren, 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Ook een mooie frustratie, ondertiteling op Netflix.
Afbeelding
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:36

Ben weer gemarteld bij de Manueel, dit keer voor mijn rug..
En kwamen ook achter dat de rugpijn uit mijn ribben komen,
hij pakte steeds weer een plek en ik verging van de pijn.

En heb er nu ook heerlijke aanwezige hoofdpijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Siggislief schreef:
Ben weer gemarteld bij de Manueel, dit keer voor mijn rug..
En kwamen ook achter dat de rugpijn uit mijn ribben komen,
hij pakte steeds weer een plek en ik verging van de pijn.

En heb er nu ook heerlijke aanwezige hoofdpijn.

Veeeeeel water drinken...je lichaam is aan het werk... Door oa manuele therapie.
Ik heb ook altijd koppijn na een behandeling.
Succes!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

Zal zo even een fles spa rood pakken. En deze moet op vandaag.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:44

Siggislief schreef:

Hmmm lekker!! <3
Je brengt me op een idee.

Eind van de dag laten weten of onze flessen leeg zijn?
Ik heb 1.5 liter :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:44

Jolliegirl of andere kinderen dat kunnen met de blokjes maakt niet uit.
Jouw kindje kan het. En daar mag je trots op zijn.

Ik erger mij aan mensen die anderen uitmaken voor NSB-er.
Die mensen kan ik niet serieus nemen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:45

luuntje schreef:
Jolliegirl of andere kinderen dat kunnen met de blokjes maakt niet uit.
Jouw kindje kan het. En daar mag je trots op zijn.

Ik erger mij aan mensen die anderen uitmaken voor NSB-er.
Die mensen kan ik niet serieus nemen.

Daar ging het me idd ook niet om.
Maar om het feit dat ik vol trots iets zeg en er iemand overheen gaat alsof een ander beter is.. snap je?

Nsb-er hoor ik ook vaak ja...als iemand verraden is ofzo...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Jolliegirl schreef:
Siggislief schreef:

Hmmm lekker!! <3
Je brengt me op een idee.

Eind van de dag laten weten of onze flessen leeg zijn?
Ik heb 1.5 liter :')

Wat voor idee is het? _O-

Ja is goed, ik heb hier ook 1,5 liter staan nu. :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

Jolliegirl, ik ben dan wel geen moeder maar ik vind het heel knap dat jouw dochtertje op zo'n leeftijd al goed doorheeft hoe het moet met de blokjes! Heel leuk dat ze al zo jong daar zo goed mee bezig is :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

fjordjes schreef:
Jolliegirl, ik ben dan wel geen moeder maar ik vind het heel knap dat jouw dochtertje op zo'n leeftijd al goed doorheeft hoe het moet met de blokjes! Heel leuk dat ze al zo jong daar zo goed mee bezig is :)

Wat lief! Dankjewel!
Ik wist ook niet dat dit voor deze leeftijd niet perse al moet..
Maargoed..ze loopt ook al...
Maar anderzijds heeft ze nu net pas 2 tandjes...

Ieder kind heeft een eigen tempo.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Zebrastreep schreef:
Mensen die hoefsmid met een t schrijven. Ik ben het de afgelopen week al meerdere malen tegen gekomen.

Hahaha, op mijn vorige stal hadden we ook een groepsapp waar dat regelmatig voorbij kwam en nog veel meer van die dingen. Kreeg als taalnazi altijd de neiging om te gaan verbeteren, maar daar maak je ook geen vrienden mee natuurlijk.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:05

@jolliegirl, tjonge zeg, dat vind ik lomp en onvriendelijk en denigrerend van je gastouder.
Je schrijft dat je tevreden over haar bent.. toch zou ik je willen aanmoedigen irritaties zoals deze niet terzijde te schuiven.
Misschien is de gastouder dan ook richting je dochter zo gevoelloos liefdeloos of kritisch. Kinderen voelen dat.

Jij voelde dat het over je grens ging of in elk geval, dat die houding je helemaal niet bevalt. Ik denk dat dat best wel een signaal kan zijn van dat je mentaal sterker wordt, en het daardoor moeilijker te accepteren, of duidelijker te herkennen wordt wanneer iets je niet naar het zin is.
Ik zou zeggen, het kan in het ‘laatje’ twijfels en kanttekeningen. Mogelijk komen daar meer dingen bij. En mogelijk is het dan nodig er gaandeweg een actiepunt van te maken.
Het is gewoon goed je eigen gevoel serieus te nemen, en nu je moeder bent komt daarbij ook nog de natuurlijke drang het voor je kind (en dus ook voor jezelf) op te nemen.

Dat je dochter dat nu al kan met die blokjes is een heel goed signaal en geeft alle reden tot vrolijkheid en trots. Het is sowieso mooi om je kindje te zien ontwikkelen en zo te zien is de motoriek en het inschattingsvermogen al prima ontwikkeld, en ik vind haar voorlijk. Ik geloof er niks van dat andere kindjes dat ook al lang kunnen op die leeftijd of jonger. Dat is doorgaans zo rond de 12 maand.
Waarom gunt die oppas jou niet dat geluk vraag ik me dus af.

Heel goed van je baan! Klinkt goed, met dieren. Ook een teken van zelf de regie nemen!

Mijn ergernis waar ik momenteel mee te maken heb is (voor mij althans) zo groot dat ik gewoon nog geen zin heb die te delen, ben eerst even teveel in mezelf gekeerd geraakt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:07

Bloodymary schreef:
Zebrastreep schreef:

Hahaha, op mijn vorige stal hadden we ook een groepsapp waar dat regelmatig voorbij kwam en nog veel meer van die dingen. Kreeg als taalnazi altijd de neiging om te gaan verbeteren, maar daar maak je ook geen vrienden mee natuurlijk.

Daarom deet ik dat expres om jou te pesten }:) _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:09

Josien_ schreef:
Bloodymary schreef:

Daarom deet ik dat expres om jou te pesten }:) _O-

_O- Jij was absoluut niet een van die mensen. Oh zie nu het deet pas, haha!

En de koning van de onleesbare appjes is er helaas niet meer. Maar dat was wel grappig juist.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Wat een ontzettend lief bericht <3

Naar mijn dochter is de gastouder liefdevol, ik merk aan alles dat ze het naar haar zin heeft, gerust is, blij is. Dus daar maak ik me geen zorgen om.

Goed idee van je om dit wel serieus te nemen. Ik zal het laatje niet te vol laten worden en optijd actie ondernemen.

Wat vervelend dat jij je zo in jezelf gerkeerd voelt door een ergernis.. heel veel sterkte? ermee! :*