Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Ja, dit is echt heel goed voor mijn al gefrustreerde humeur, ik was juist de deur uit gegaan om even tot rust te kunnen komen.
Ik kreeg net een update, nadat hij door mijn familie is weggestuurd is hij nog een keer terug gekomen, nu is hij óók door de werklui aangesproken op zijn gedrag en weggestuurd.
Telpeva schreef:Ja, dit is echt heel goed voor mijn al gefrustreerde humeur, ik was juist de deur uit gegaan om even tot rust te kunnen komen.
Ik kreeg net een update, nadat hij door mijn familie is weggestuurd is hij nog een keer terug gekomen, nu is hij óók door de werklui aangesproken op zijn gedrag en weggestuurd.
ik doe het dus ook haha!Siggislief schreef:Ben weer gemarteld bij de Manueel, dit keer voor mijn rug..
En kwamen ook achter dat de rugpijn uit mijn ribben komen,
hij pakte steeds weer een plek en ik verging van de pijn.
En heb er nu ook heerlijke aanwezige hoofdpijn.
luuntje schreef:Jolliegirl of andere kinderen dat kunnen met de blokjes maakt niet uit.
Jouw kindje kan het. En daar mag je trots op zijn.
Ik erger mij aan mensen die anderen uitmaken voor NSB-er.
Die mensen kan ik niet serieus nemen.
fjordjes schreef:Jolliegirl, ik ben dan wel geen moeder maar ik vind het heel knap dat jouw dochtertje op zo'n leeftijd al goed doorheeft hoe het moet met de blokjes! Heel leuk dat ze al zo jong daar zo goed mee bezig is
Zebrastreep schreef:Mensen die hoefsmid met een t schrijven. Ik ben het de afgelopen week al meerdere malen tegen gekomen.
Bloodymary schreef:Zebrastreep schreef:Mensen die hoefsmid met een t schrijven. Ik ben het de afgelopen week al meerdere malen tegen gekomen.
Hahaha, op mijn vorige stal hadden we ook een groepsapp waar dat regelmatig voorbij kwam en nog veel meer van die dingen. Kreeg als taalnazi altijd de neiging om te gaan verbeteren, maar daar maak je ook geen vrienden mee natuurlijk.
Josien_ schreef:Bloodymary schreef:
Hahaha, op mijn vorige stal hadden we ook een groepsapp waar dat regelmatig voorbij kwam en nog veel meer van die dingen. Kreeg als taalnazi altijd de neiging om te gaan verbeteren, maar daar maak je ook geen vrienden mee natuurlijk.
Daarom deet ik dat expres om jou te pesten![]()
Jij was absoluut niet een van die mensen. Oh zie nu het deet pas, haha!