Word ik eindelijk eens niet dood moe wakker, heb ik hoofdpijn.

Maar goed, liever hoofdpijn dan moe.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Bestuurders die onze oprit blokkeren. Mijn vriend is nu met mijn auto naar de sportschool, zijn auto staat weer eens geblokkeerd.![]()
[ Afbeelding ]
MarlindeRooz schreef:marleen_88 schreef:Bestuurders die onze oprit blokkeren. Mijn vriend is nu met mijn auto naar de sportschool, zijn auto staat weer eens geblokkeerd.![]()
[ Afbeelding ]
Politie bellen. Doen ze het niet weer.
marleen_88 schreef:Bestuurders die onze oprit blokkeren. Mijn vriend is nu met mijn auto naar de sportschool, zijn auto staat weer eens geblokkeerd.![]()
[ Afbeelding ]
marleen_88 schreef:MarlindeRooz schreef:En als dit vaker gebeurde dan had ik een wielklem gekocht. En dan vooral een paar uur niet de deur open doen als ze aanbellen.
Het is steeds een ander, als het steeds dezelfde hardnekkige eikel is, dan is dat wel een goed idee ja.
[ Afbeelding ]
Marcella schreef:[ Afbeelding ]
Benieuwd hoeveel er nog ligt, want ja lezen is moeilijk. En dat iemand ervoor betaald heeft niet belangrijk.
Tancreda4 schreef:Marcella schreef:[ Afbeelding ]
Benieuwd hoeveel er nog ligt, want ja lezen is moeilijk. En dat iemand ervoor betaald heeft niet belangrijk.
Lezen is moeilijk....
Ik kan er dus geen wijs uit worden wat we op de bordje staat.