Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:De buren die naast een schreeuwende kleuter en peuter nu ook een huilende baby hebben. En ze leven met dit mooie weer zowat op het balkon waardoor ik dus alles hoor in mijn slaapkamer.
Lestrange01 schreef:Tw seksueel misbruikSpoiler:
mijn zusje is gisteren door een man seksueel misbruikt. Mijn vader geeft haar de schuld en geeft aan dat de man er niks aan kan doen vanwege hormonen. Ik ben woest, hoe durft hij. De hoeveelheid woedde die ik nu jegens mannen voel is ziek
mijn zusje is gisteren door een man seksueel misbruikt. Mijn vader geeft haar de schuld en geeft aan dat de man er niks aan kan doen vanwege hormonen. Ik ben woest, hoe durft hij. De hoeveelheid woedde die ik nu jegens mannen voel is ziek
denisesilver schreef:Lestrange01 schreef:Tw seksueel misbruikSpoiler:
Bah. Ik weet niet wat mannen tegenwoordig hebben. Ik zie ze bij bosjes meer en meer haat dragen naar vrouwen
Lestrange01 schreef:Zilfstar schreef:
OMG dat kan gewoon niet… ik heb geen woorden hiervoor, behalve dat je je zusje echt op dr hart moet drukken dat zij niet de schuldige is hieraan!!! Evt slachtofferhulp inschakelen. En voor je vader heb ik echt geen goed woord over. Wat een hork!!!
Lees nu je nwe berichtje: ik hoop van ganser harte dat die therapeut ook effe je vaders kop recht kan zetten hierover.
Dat hoop ik ook. Maar ik ben eerder bang dat hij dit soort dingen gaat zeggen waar zij bij is, en haar dus een nog slechter gevoel aan gaat praten. We hebben de therapeut wel gewaarschuwd, dus hopelijk duwt zij het gesprek in de juiste richting en heeft mijn zusje er wat aan. En kan ze in ieder geval haar ei kwijt.
Lestrange01 schreef:Verschrikkelijk! Ik heb je ff een PB gestuurd omrent net aangifte stukje, wellicht heb jij/je zusje er wat aan.Tw seksueel misbruikSpoiler:
rien10 schreef:Allemensen, ik geloof gewoon niet wat ik lees. (Bij wijze van spreke dan he, ik geloof je heus.)
Heel veel sterkte voor je zusje en voor jou. Spreek je woede uit naar je vader, anders vreet het je op.