Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:07

Met die temperatuur ging ik huiswaarts...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:08

Zo, echt hoor. Brrrr.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:15

Hier was het ook maar 17 graden, belachelijk. Sidenote; ik werk met kleine kinderen. Die kids hebben het ijskoud.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:16

Ik heb het standaard in m’n huis 16 graden zodat de klap naar buiten niet zo groot is := anders zou ik nog vaker zieker zijn :brr: maar snap voor kiddos dat je het wel iets warmer moet hebben
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 09-01-24 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:17

Bracht gisteren zoon naar school. Ketel kapot en was 11 graden in het lokaal. Was gelukkig snel opgelost!

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:39

Ze komen vandaag hopelijk de verwarming maken... is al stuk van de week voor Kerst...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:41

Besje schreef:
Ze komen vandaag hopelijk de verwarming maken... is al stuk van de week voor Kerst...

Oh nee. Met dit weer.
Hopelijk heb je wel een alternatief in verwarmen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 09:48

Tancreda4 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Chips ;(

Ik wil eten. Maar ook slanker zijn dus ja. :+

Het helpt bij mij dat alle chips zo belachelijk duur is geworden.... +50% vaak, daardoor laat ik t vaker liggen. Zelfs de aanbiedingen vind ik nu door. Toch nog een voordeel van de huidige economie.... minder chips eten :=

En de smaak stukken minder is geworden. De paprika lays is hartstikke flauw. Ook de sensations. Scheelt een hoop _O-

Laatste werkloodjes voordat de website live gaat deze week. STRESSSSSS en tegelijkertijd in de 'ik doe wel niks' mentaliteit :+

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:10

DuoPenotti schreef:
Besje schreef:

Oh nee. Met dit weer.
Hopelijk heb je wel een alternatief in verwarmen.

Ja gelukkig wel airco's die ook verwarmen, maar is toch niet zo "warm" als de verwarming... temperatuur stijgt ondertussen beetje bij beetje

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:20

Cambionn schreef:
Had vandaag/gister m'n functioneringsgesprek op het werk waar ik zó klaar mee ben. Was meer een "waarom ga je weg" gesprek, en zoals je wellicht kan raden geen fijne. Precies om de reden dat ik ook weg ga. Is allemaal niet zo gegaan zoals ik zeg, aldus mijn manager. En er is helemaal niet te veel werk voor 2 man, ook aldus hem. Ligt niet aan hun kant, ondanks dat er al 6 (op een afdeling van 2) overspannen weg zijn gegaan onder hem in de 2 jaar dat ik er werk met vergelijkbare redenen als ik. Hij ziet dat toch anders. Oh en die 2 jaar is eigenlijk te kort, ik had me verder moeten ontwikkelen voor ik weg ging (ondanks dat dat het afgelopen half jaar niet gebeurd is omdat er geen ruimte voor is en ik me steeds slechter op m'n plek voelde).

Nog 2 weekjes volhouden, gewoon proffesioneel blijven en het netjes afronden. Daarna vlieg ik lekker naar een warm land en als ik terug kom wacht een nieuwe baan op me. 2 weekjes nog. 2 weekjes.

Iig extra rijden met alle lessen van tijdens m'n vakantie. Dat zijn echt m'n gelukspuntjes deze weken. Vitamine P helpt altijd als je je rot voelt /3 .

Wat goed van jou dat je voor jezelf hebt gekozen. Laat ze lekker in hun sop gaar koken als ze niet willen luisteren. Doe wat strikt noodzakelijk is de komende 2 weken. Afsluiten en daarna lekker vakantie!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:20

Lays sensation vinden mijn darmen niet leuk.

De oven baked van de Lidl verdroeg ik perfect. Was alleen ineens uit het assortiment verdwenen.

Gisteren pijnstillers vergeten innemen stom wijf dat ik ben. {:)-:(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:38

En we gaan nog niet naar huis... nog langer niet nog langer niet.....
Ik sta al 2 uur te wachten

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:38

Net wakker (heb vakantie) en geen zin om met die kou uit bed te gaan. Maar m’n ratje moet haar medicatie. Dus nu ben ik toch uit bed. :z

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:54

MarlindeRooz schreef:
Net wakker (heb vakantie) en geen zin om met die kou uit bed te gaan. Maar m’n ratje moet haar medicatie. Dus nu ben ik toch uit bed. :z

Ik heb hem andersom, ik ben wakker want ik wil een gerbil medicatie geven maar de gerbil ligt nog zo ontzettend comfortabel en knus, hij is wakker en zit mij ook gewoon aan te kijken maar hij ligt denk ik te lekker want er komt geen beweging in, die wil zijn bed nog niet uit :')

Hij krijg nog een paar minuutjes om te snoozen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 11:34

Eindelijk m'n nieuwe blender binnen na weken zonder. Maar het is echt te koud vandaag om een smoothie te maken :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 11:51

Voor de derde keer in vier weken weigert mijn modem dienst. Gelukkig komt vrijdag de nieuwe, maar ik wilde toch echt aan het werk vandaag. Heb maar verlof opgenomen, maar baal als een stekker. Kan wel naar kantoor, maar dan moet ik eerst de hond kwijt. Als ik dat van te voren weet is dat geen probleem, maar nu is het alleen maar onhandig. Kost me teveel tijd om heen en weer te rijden. Gelukkig had ik vanmiddag al verlof, nu alleen wachten tot de technische dienst me terugbelt (hopelijk sneller dan de eerste keer dat ze me dat beloofden, dat heeft drie weken geduurd).

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 12:44

Moska schreef:
Voor de derde keer in vier weken weigert mijn modem dienst. Gelukkig komt vrijdag de nieuwe, maar ik wilde toch echt aan het werk vandaag. Heb maar verlof opgenomen, maar baal als een stekker. Kan wel naar kantoor, maar dan moet ik eerst de hond kwijt. Als ik dat van te voren weet is dat geen probleem, maar nu is het alleen maar onhandig. Kost me teveel tijd om heen en weer te rijden. Gelukkig had ik vanmiddag al verlof, nu alleen wachten tot de technische dienst me terugbelt (hopelijk sneller dan de eerste keer dat ze me dat beloofden, dat heeft drie weken geduurd).
Ik zou dus echt geen verlof opnemen als spul van de provider niet werkt :+ . Dat hoeft ook helemaal niet volgens mij, daar zijn vrije dagen niet voor...

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 12:49

Hoe moet ik het anders oplossen als ik niet aan het werk kan? Mijn werkgever kan er niks aan doen dat ik uren aan de lijn hang met de klantenservice.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 12:52

Cambionn schreef:
Moska schreef:
Ik zou dus echt geen verlof opnemen als spul van de provider niet werkt :+ . Dat hoeft ook helemaal niet volgens mij, daar zijn vrije dagen niet voor...

Ik vind het wel zo netjes, vooral aangezien ze op kantoor wel zou kunnen werken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 12:53

Magnetron kapot. Beestje is ook al een pensionado, maar dan alsnog. Meh. Dus ik kan zoeken naar een klein magnetronnetje :+

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 12:55

Dat ik in een meeting zit, waar ik iedere week weer afvraag wat ik daar doe...
Het is gewoon beleefd bekvechten met collega's en je zin doordrammen...
Ik zou bijna een bak popcorn klaarmaken voor de volgende meeting.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 13:17

Dikke eigen risico nota van m'n zorgverzekering gehad. Weet altijd wel dat het er aan komt, maar doet toch altijd een beetje pijn die bedragen. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 13:22

Cambionn schreef:
Polarize schreef:
Oh bah dat zijn van die nare mensen, laat mensen gewoon leven
Of accepteer iig het antwoord "gewoon Nederland". Vragen vind ik niet zo erg, maar dat doorgaan als het niet is wat je verwacht alsof ik dan opeens buitenlands wordt ofzo :+ .

Niet afkomst of taalgerelateerd wellicht, maar dat doordrammen heb ik ook gehad en nog wel eens. Zo bleef iemand bij hoog en bij laag volhouden dat ik zwanger zou zijn. Hele discussie wilde ze met mij aangaan (volgens haar zat ik in de ontkenningsfase :') ). Ik was allang in de overgang, slikte toen al medicatie waar ik van aan was gekomen, maar reageerde ook enorm op het eten van bananen: daar zette mijn buik van op. Wat ik ook zei, ze geloofde me niet en werd zelfs boos. 8)7
Hier op mijn werk ook regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet. Daar zeg ik inmiddels wel wat van, want het is behoorlijk kwetsend. In het begin legde ik nog vriendelijk uit dat ik door ziekte medicatie slik met dit onder andere als bijwerking, plus dat ik nog een aantal lichamelijke klachten heb waardoor ik 'krom' sta. Of ik maakte de grap dat ik tot 18.00 uur moest werken, maar inmiddels vind ik het echt irritant worden als iemand er zomaar vanuit gaat dat een ander zwanger is. Daarnaast zeg ik mijn leeftijd en dat ik het dan wel erg oud vind om nog moeder te worden - los van dat het bij mij gelukkig ook niet meer mogelijk is. Daar zijn ze dan weer verbaasd over, omdat ik er nog lang niet zo oud uitzie. Dank voor het compliment, maar daar strijk je de papierenprop niet meer mee glad.

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 13:23

Winged schreef:
Magnetron kapot. Beestje is ook al een pensionado, maar dan alsnog. Meh. Dus ik kan zoeken naar een klein magnetronnetje :+

Een mooi klein apparaatje:
https://www.dekadeal.nl/

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 13:27

Ik moet eigenlijk een afspraak regelen met een medisch pedicure, al 3 maanden. Maar ik ben zo'n watje want dan moet ik (a) bellen voor een afspraak en (b) dan gaat er iemand aan mijn tenen zitten. De gedachte alleen al brrr