Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:MarlindeRooz schreef:Chips
Ik wil eten. Maar ook slanker zijn dus ja.
Het helpt bij mij dat alle chips zo belachelijk duur is geworden.... +50% vaak, daardoor laat ik t vaker liggen. Zelfs de aanbiedingen vind ik nu door. Toch nog een voordeel van de huidige economie.... minder chips eten
DuoPenotti schreef:Besje schreef:Ze komen vandaag hopelijk de verwarming maken... is al stuk van de week voor Kerst...
Oh nee. Met dit weer.
Hopelijk heb je wel een alternatief in verwarmen.
Cambionn schreef:Had vandaag/gister m'n functioneringsgesprek op het werk waar ik zó klaar mee ben. Was meer een "waarom ga je weg" gesprek, en zoals je wellicht kan raden geen fijne. Precies om de reden dat ik ook weg ga. Is allemaal niet zo gegaan zoals ik zeg, aldus mijn manager. En er is helemaal niet te veel werk voor 2 man, ook aldus hem. Ligt niet aan hun kant, ondanks dat er al 6 (op een afdeling van 2) overspannen weg zijn gegaan onder hem in de 2 jaar dat ik er werk met vergelijkbare redenen als ik. Hij ziet dat toch anders. Oh en die 2 jaar is eigenlijk te kort, ik had me verder moeten ontwikkelen voor ik weg ging (ondanks dat dat het afgelopen half jaar niet gebeurd is omdat er geen ruimte voor is en ik me steeds slechter op m'n plek voelde).
Nog 2 weekjes volhouden, gewoon proffesioneel blijven en het netjes afronden. Daarna vlieg ik lekker naar een warm land en als ik terug kom wacht een nieuwe baan op me. 2 weekjes nog. 2 weekjes.
Iig extra rijden met alle lessen van tijdens m'n vakantie. Dat zijn echt m'n gelukspuntjes deze weken. Vitamine P helpt altijd als je je rot voelt.
MarlindeRooz schreef:Net wakker (heb vakantie) en geen zin om met die kou uit bed te gaan. Maar m’n ratje moet haar medicatie. Dus nu ben ik toch uit bed.
Moska schreef:Ik zou dus echt geen verlof opnemen als spul van de provider niet werktVoor de derde keer in vier weken weigert mijn modem dienst. Gelukkig komt vrijdag de nieuwe, maar ik wilde toch echt aan het werk vandaag. Heb maar verlof opgenomen, maar baal als een stekker. Kan wel naar kantoor, maar dan moet ik eerst de hond kwijt. Als ik dat van te voren weet is dat geen probleem, maar nu is het alleen maar onhandig. Kost me teveel tijd om heen en weer te rijden. Gelukkig had ik vanmiddag al verlof, nu alleen wachten tot de technische dienst me terugbelt (hopelijk sneller dan de eerste keer dat ze me dat beloofden, dat heeft drie weken geduurd).
Cambionn schreef:Moska schreef:Ik zou dus echt geen verlof opnemen als spul van de provider niet werktVoor de derde keer in vier weken weigert mijn modem dienst. Gelukkig komt vrijdag de nieuwe, maar ik wilde toch echt aan het werk vandaag. Heb maar verlof opgenomen, maar baal als een stekker. Kan wel naar kantoor, maar dan moet ik eerst de hond kwijt. Als ik dat van te voren weet is dat geen probleem, maar nu is het alleen maar onhandig. Kost me teveel tijd om heen en weer te rijden. Gelukkig had ik vanmiddag al verlof, nu alleen wachten tot de technische dienst me terugbelt (hopelijk sneller dan de eerste keer dat ze me dat beloofden, dat heeft drie weken geduurd).. Dat hoeft ook helemaal niet volgens mij, daar zijn vrije dagen niet voor...
Cambionn schreef:Polarize schreef:Of accepteer iig het antwoord "gewoon Nederland". Vragen vind ik niet zo erg, maar dat doorgaan als het niet is wat je verwacht alsof ik dan opeens buitenlands wordt ofzoOh bah dat zijn van die nare mensen, laat mensen gewoon leven.
Winged schreef:Magnetron kapot. Beestje is ook al een pensionado, maar dan alsnog. Meh. Dus ik kan zoeken naar een klein magnetronnetje