Gelukkig mag ik er al in de ochtend zijn, maar is zo vroeg en dan nuchter is soms best lastig.
Toch even volhouden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:_San87_ schreef:De hond heeft deze week al 4x in huis geplast. Hij heeft met zijn nieren, dus drinkt als een idioot, en kan het dus ook niet ophouden.
Hij kan er niks aan doen, maar ik ben er zó klaar mee.
Ach!!
Kun je hem niet in een ren doen en dan van die matjes op de vloer?
Citaat:Ik ben zo chagrijnig.al wakker vanaglf 04:30. Mijn vriend werd rond 06:00 wakker dus ik denk: hèhè kan ik eindelijk de lamp aan doen. Zegt hij "kun je de lamp even uit doen dan kan ik nog 20 minuten slapen."
HOEZO KAN HIJ DAT ZO MAKKELIJK?!
Ik moet eerst 20 minuten Shrek kijken en 4,45 melatoninepilletjes nemen.
Vervolgens is hij een eeuwigheid bezig in de badkamer. SCHIET OP.
En nu zit hij al 20 minuten te "koetsjiewoetsjie-en" met de hond.
Ik ben nu al klaar met vandaag.![]()
Ineke2 schreef:Schuur_ schreef:Ik ben zo klaar met die korte dagen. Kunnen ze niet wat opschieten met langer licht blijven? Smorgens maakt me nog niet zo uit maar ik wil savonds weer wat buiten kunnen doen!
Deze deel ik…
Schuur_ schreef:Ik ben zo klaar met die korte dagen. Kunnen ze niet wat opschieten met langer licht blijven? Smorgens maakt me nog niet zo uit maar ik wil savonds weer wat buiten kunnen doen!
ontherun schreef:Oh jippie. Gelukkig las ik dit voordat ik weer eens op Outlook begon te schelden… gelukkig voor het belangrijkste systeem niet afhankelijk van Microsoft én de boekhouding had ik vorige week al helemaal af
denisesilver schreef:ontherun schreef:Oh jippie. Gelukkig las ik dit voordat ik weer eens op Outlook begon te schelden… gelukkig voor het belangrijkste systeem niet afhankelijk van Microsoft én de boekhouding had ik vorige week al helemaal af
Ik moet er nog een stuk of 8 doen, dus was wel prettig geweest als alles het eens een keer deed
Annet_Dottie schreef:Ohhh ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen via marktplaats of facebook marktplaats die afspraken niet nakomen hè. 1,5 week een vloerkleed te koop gezet, meerdere geïnteresseerde en 1 blijven hangen die wou deze week pas komen. Ik wist nog niet zeker of ik kon dus gaf aan laten we volgende week even contact hebben om concreet afspraak te maken. Was goed. Nu maandag stuur ik haar dus netjes een berichtje dat ik hem heb bewaard voor haar en dat ze hem gewoon op kon halen (vanavond in dit geval), geen reactie. Gisteravond dus nog een berichtje gestuurd voor hoelaat ze af wou spreken. Geen reactie. Zie ik net dat ze het allemaal gelezen heeft, dus ik wil nog een berichtje sturen met ik hoop van je te horen ik heb hem speciaal bewaard voor je maar krijg direct melding kan bericht niet versturen. Ik snap er niks van maar na even zoeken kom ik er achter dat ze me gewoon geblokkeerd heeft, voor de duidelijkheid dit was op Facebook.
Echt wat is dat met mensen tegenwoordig dat ze niet meer gewoon kunnen zeggen sorry ben niet (meer) geïnteresseerd. Hoe vaak ik wel niet reacties krijg en dan mensen die zeggen ik denk er even over na. Dat vat ik inmiddels al op als ik ben niet geïnteresseerd want 99% van de keren hoor je niks weer. Echt zo irritant, dat kleed ligt me vreselijk in de weg hier had hem dus allang kwijt kunnen zijn...