Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 07:54

Nuchter zijn voor een operatie aan spatader vandaag. Jeej….
Gelukkig mag ik er al in de ochtend zijn, maar is zo vroeg en dan nuchter is soms best lastig.
Toch even volhouden.:)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 07:56

Ik ben zo klaar met die korte dagen. Kunnen ze niet wat opschieten met langer licht blijven? Smorgens maakt me nog niet zo uit maar ik wil savonds weer wat buiten kunnen doen!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:02

Captain schreef:
_San87_ schreef:
De hond heeft deze week al 4x in huis geplast :. Hij heeft met zijn nieren, dus drinkt als een idioot, en kan het dus ook niet ophouden.

Hij kan er niks aan doen, maar ik ben er zó klaar mee :.

Ach!! :(:)
Kun je hem niet in een ren doen en dan van die matjes op de vloer?

Een ren hebben we niet, en is hij niet gewend... We gaan nu midden in de nacht een wekker zetten zodat hij kan plassen.

Citaat:
Ik ben zo chagrijnig. :') al wakker vanaglf 04:30. Mijn vriend werd rond 06:00 wakker dus ik denk: hèhè kan ik eindelijk de lamp aan doen. Zegt hij "kun je de lamp even uit doen dan kan ik nog 20 minuten slapen."

HOEZO KAN HIJ DAT ZO MAKKELIJK?!

Ik moet eerst 20 minuten Shrek kijken en 4,45 melatoninepilletjes nemen.

Vervolgens is hij een eeuwigheid bezig in de badkamer. SCHIET OP.

En nu zit hij al 20 minuten te "koetsjiewoetsjie-en" met de hond.

Ik ben nu al klaar met vandaag. :r :')

Herkenbaar, die van mij slaapt ook zo weer in :').

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:19

Schuur_ schreef:
Ik ben zo klaar met die korte dagen. Kunnen ze niet wat opschieten met langer licht blijven? Smorgens maakt me nog niet zo uit maar ik wil savonds weer wat buiten kunnen doen!

Deze deel ik…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:26

Ineke2 schreef:
Schuur_ schreef:

Deze deel ik…

Ja ik ook..
Ik ga in het donker naar mn werk en kom daar in het donker aan (iets meer dan een uur onderweg)
En het is dan nog niet donker als ik naar huis ga, maar tegen de tijd dat ik thuis kom is het wel donker.. :\

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:35

Stomme poedersuiker depressies..
Ik wil niet..

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 08:46

Schuur_ schreef:

Same. Helemaal klaar met dit rot seizoen. Maandenlange grijze natte treurnis. En in het donker naar het werk gaan en in het donker thuiskomen.

Óf laat het nog even (een weekje) winter worden óf kom maar door met de lente. Neig naar het laatste. De huidige vooruitzichten echter: grijs, waterkoud en nat. Bweuh.

Tweede ergernis: pms. Klote humeur dus.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 09:17

Mannen en communicatie. Gisteren is het zus, vandaag is het zo. Ja nee hier kan ik wat mee vriend. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 09:53

Nu liggen alle boekhoudprogramma's eruit *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:04

Problemen bij Microsoft, outlook werkt niet goed, sharepoint is niet bereikbaar, dolletjes :+.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:09

_San87_ schreef:
Problemen bij Microsoft, outlook werkt niet goed, sharepoint is niet bereikbaar, dolletjes :+.

Dit. Werken wordt een stuk lastiger zo…

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:09

_San87_ schreef:

+ 1.

We zijn hier op t werk nu zo blij met de pingpong tafel en het dartbord :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:11

Oh jippie. Gelukkig las ik dit voordat ik weer eens op Outlook begon te schelden… gelukkig voor het belangrijkste systeem niet afhankelijk van Microsoft én de boekhouding had ik vorige week al helemaal af *\%/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:13

Nu al een rotdag. -O-

En ik moet nog zoveel doen…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:13

Ohhh ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen via marktplaats of facebook marktplaats die afspraken niet nakomen hè. 1,5 week een vloerkleed te koop gezet, meerdere geïnteresseerde en 1 blijven hangen die wou deze week pas komen. Ik wist nog niet zeker of ik kon dus gaf aan laten we volgende week even contact hebben om concreet afspraak te maken. Was goed. Nu maandag stuur ik haar dus netjes een berichtje dat ik hem heb bewaard voor haar en dat ze hem gewoon op kon halen (vanavond in dit geval), geen reactie. Gisteravond dus nog een berichtje gestuurd voor hoelaat ze af wou spreken. Geen reactie. Zie ik net dat ze het allemaal gelezen heeft, dus ik wil nog een berichtje sturen met ik hoop van je te horen ik heb hem speciaal bewaard voor je maar krijg direct melding kan bericht niet versturen. Ik snap er niks van maar na even zoeken kom ik er achter dat ze me gewoon geblokkeerd heeft, voor de duidelijkheid dit was op Facebook.
Echt wat is dat met mensen tegenwoordig dat ze niet meer gewoon kunnen zeggen sorry ben niet (meer) geïnteresseerd. Hoe vaak ik wel niet reacties krijg en dan mensen die zeggen ik denk er even over na. Dat vat ik inmiddels al op als ik ben niet geïnteresseerd want 99% van de keren hoor je niks weer. Echt zo irritant, dat kleed ligt me vreselijk in de weg hier had hem dus allang kwijt kunnen zijn...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:14

Gisteravond echt heerlijk uit eten geweest, maar de wijn ging er hard door en nou ben ik brák := Lang leve thuiswerken, kan ik nog even in pyjama achter de laptop bijkomen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:16

Mo_86 schreef:
_San87_ schreef:

Dit. Werken wordt een stuk lastiger zo…

Oooooh... ik dacht dat het aan het internet lag hier. :') het is nog vroeg.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:17

Mn tattoo gaat vandaag niet door. Hij is ziek -O-

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:23

Het is vandaag geen leuke dag om IT'er te zijn als je bedrijf afhankelijk is van veel Microsoft diensten. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:28

ontherun schreef:
Oh jippie. Gelukkig las ik dit voordat ik weer eens op Outlook begon te schelden… gelukkig voor het belangrijkste systeem niet afhankelijk van Microsoft én de boekhouding had ik vorige week al helemaal af *\%/*

Ik moet er nog een stuk of 8 doen, dus was wel prettig geweest als alles het eens een keer deed :')

Sterkte [***] :+
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 25-01-23 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:29

denisesilver schreef:
ontherun schreef:

Ik moet er nog een stuk of 8 doen, dus was wel prettig geweest als alles het eens een keer deed :')

Ik zou echt alle motivatie kwijt zijn hoor -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:48

Mijn bod op een huis is geaccepteerd en ik wil het m'n ouders vertellen, maar ik ben nog niet klaar om gebeld te worden door m'n moeder en interactief te zijn. _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:55

Nou, hier werkt het ook niet super momenteel, maar wij doen in ieder geval ons best de relaties te woord te staan en verder te helpen... Een andere afdeling daarin tegen zegt gewoon: Wij kunnen je niet verder helpen, probeer het morgen nog eens ajooooo... Ik wil ook wel zo'n extra vrije dag :') _O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:56

Gefeliciteerd Mkango

Mijn 32 jarige merrie die languit lag vanmorgen, ik dacht echt dat ze dood was, maar ze was uitgegleden en kwam niet meer overeind, ben nu weer 10 jaar ouder maar ze doet het nog.

En even 2 paarden trainen, zo klaar met dit weer…
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Caira op 25-01-23 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 11:02

Annet_Dottie schreef:
Ohhh ik heb zo'n gruwelijke hekel aan mensen via marktplaats of facebook marktplaats die afspraken niet nakomen hè. 1,5 week een vloerkleed te koop gezet, meerdere geïnteresseerde en 1 blijven hangen die wou deze week pas komen. Ik wist nog niet zeker of ik kon dus gaf aan laten we volgende week even contact hebben om concreet afspraak te maken. Was goed. Nu maandag stuur ik haar dus netjes een berichtje dat ik hem heb bewaard voor haar en dat ze hem gewoon op kon halen (vanavond in dit geval), geen reactie. Gisteravond dus nog een berichtje gestuurd voor hoelaat ze af wou spreken. Geen reactie. Zie ik net dat ze het allemaal gelezen heeft, dus ik wil nog een berichtje sturen met ik hoop van je te horen ik heb hem speciaal bewaard voor je maar krijg direct melding kan bericht niet versturen. Ik snap er niks van maar na even zoeken kom ik er achter dat ze me gewoon geblokkeerd heeft, voor de duidelijkheid dit was op Facebook.
Echt wat is dat met mensen tegenwoordig dat ze niet meer gewoon kunnen zeggen sorry ben niet (meer) geïnteresseerd. Hoe vaak ik wel niet reacties krijg en dan mensen die zeggen ik denk er even over na. Dat vat ik inmiddels al op als ik ben niet geïnteresseerd want 99% van de keren hoor je niks weer. Echt zo irritant, dat kleed ligt me vreselijk in de weg hier had hem dus allang kwijt kunnen zijn...

Zo herkenbaar! Mijn gratis bureau en nachtkastje wachten nog steeds op een nieuw baasje, na meerdere teleurstellingen.. ;(