Fly_high schreef:Ik heb alleen letterlijk niemand sletterig genoemddat was mijn post niet...
Danique_G schreef:
Inderdaad, ieder z’n mening. Maar jouw mening staat niet boven die van anderen dus denigrerend spreken over de keuzes van anderen is een tweede hierin.
Nogmaals, dat ben ik helemaal niet geweest... hele discussie lezen doet geen pijn jongens![]()
Maar goed, als ik al een aangewezen slut shamer bendeze redenering snap ik nooit zo, je mag denigrerend over mensen spreken vanwege vrijwel alle keuzes die ze maken, prima, maar wat iemand mbt seks en relaties wel en niet onderneemt is uitgesloten omdat...?
Paard achter de loodlijn laten lopen zorgt structureel voor meer bokt-haat dan "sletterigheid", da's pas heftig
En begrijpend lezen doet ook geen pijn

Ik spreek jou nergens op aan, ik zeg: Oh, dan snap ik het ietsje beter... Al begrijp ik het nog niet zo heel goed dat je het woord sletterig er aan toevoegt, maar goed.
Waarbij je, overduidelijk niet verwijst naar jou maar verwijst in het algemeen naar het woord sletterig.
Ik had ook kunnen zeggen: Iemand, maar je is ook Nederlands correct.
Dus, voor je mensen gaat vertellen dat ze beter moeten gaan lezen, kijk even naar jezelf

no hard feelings verder hoor