Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 13:34

Rawr schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?

Het kan prima inderdaad en zeker in het middelste deel van het leven denk ik dat het niet zoveel uitmaakt. Op latere leeftijd lijkt het me dan wel iets minder prettig als de ene 65 is en de ander 80 want gemiddeld gezien zijn daar toch weer wel grotere verschillen merkbaar. Hier is het verschil 13 jaar en geen van ons beiden heeft tot nu toe iets gemerkt van dat leeftijdsverschil.
)

Hé ben jij ook van de markt af?
Dat vind ik echt super leuk voor jou :)

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 14:07

Hier ook 13 jaar verschil en daar merk je verder niets van. Wij zijn 29 en 42. Soms maak ik me wel druk om als we 67 en 80 zijn inderdaad, maar aan de andere kant hebben we dan al zooooveel fijne jaren gehad <3

Waarom zegt jouw vriendin dat je er problemen mee kan krijgen op je werk? Heb je specifiek werk waarbij dit als problematisch gezien kan worden? Ik kan me niet bedenken waarom een werkgever bij 29 en 42 problemen kan ervaren.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 14:17

Nee dat snap ik dus ook niet. Ik ben lerares.

Rawr: ik wist niet dat je een vriendin hebt!! Tell us!

Maatschappelijk gezien wordt het normaler gezien als de vrouw 29 is en de man 42 dan andersom.

Wie weet is de date van 29 wel leuk!

Enige is lastiger als de man nog kids wil maar verder zie ik geen issues of verschil.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 07-10-23 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 14:18

Hier een kleiner verschil, mijn man (ooit op Tinder gevonden <3 ) is 5 jaar jonger.
Maar ik zie er jonger uit, dus men denkt dat hij ouder is dan ik _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 15:51

Aanvulling: het is jammer. Maar ik zou het de volgende keer precies zo doen. We zijn zo goed samen! We houden zoveel van elkaar en "ook tussen de lakens loopt het nog steeds gesmeerd " _O- :=. Nu kan ik jullie jongeren eens schokkeren... _O-

Dit jaar jubileum gevierd. En in mijn speech vertelde ik dat mijn zoon indertijd vroeg:" maar mama als J 90 is ben jij 75 . Heb je dan geen spijt? ". Waarop ik antwoordde: " lieverd, je moet het omdraaien. Stel J is 90 en ik 75 , dan zou ik spijt hebben als ik het niet gedaan heb. Kijk eens hoeveel gelukkige jaren we dan hebben gehad, die ik dan zou hebben laten liggen".

Het is jammer dat we soms aanpassen. Niets meer en niets minder.

Bedankt Ailill
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 07-10-23 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 15:57

Haha ik ben inderdaad altijd nieuwsgierig. Doen oude mensen het ook nog echt hahahaha.

En bedankt voor jullie input. Wellicht staat er een date met de 29 jarige in de planning.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 16:38

Klinkt toch als iets heel moois tussen jullie Pien ! Hoop dat jullie nog vele jaren van elkaar en met elkaar mogen genieten :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 18:28

charootje schreef:
Klinkt toch als iets heel moois tussen jullie Pien ! Hoop dat jullie nog vele jaren van elkaar en met elkaar mogen genieten :j

Jij hebt het door <3 . We gaan voor de 90 jaar dus hebben 10 jaar bijgetekend en als hij 90 is doen we het nog een keer voor 10 jaar.. *\o/*

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 19:12

Misschien dat jullie mij kunnen helpen, misschien ligt het aan mij? :+

Ik verlies heel snel interesse in mensen. Heel snel. Ik vind iemand snel "irritant" en dan ben ik er snel klaar mee. Herkennen jullie dit? Bijvoorbeeld ik heb een leuke match, even wat heen en weer kletsen en binnen een paar minuten kan ik er al weer helemaal klaar mee zijn. Ik ben 26, misschien ligt het aan de generatie. Of er is geen inhoud: hoi, hoe gaat het, etc. En ik probeer dan wel geïnteresseerd te doen, maar krijg dan geeneens vragen terug? Ook zijn ze geïrriteerd dat ik langzaam reageer: ja als ik bij m'n paard ben, op werk etc reageer ik niet snel. Kortom op deze manier gaan heel veel matches verloren.

Heb ik wel een leuke match, dan moet ik al het initiatief nemen. Ik moet vragen of ze willen afspreken, ik moet dan alles regelen en krijg: "wat jij wilt". Ik wil gewoon op date genomen worden met iemand die initiatief neemt :') Is dat teveel gevraagd?

Kortom, ben er even klaar mee en geef t op :+

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 19:14

Een match is toch niet leuk als je alle initiatief moet nemen? Of ziet ie er dan gewoon leuk uit op de plaatjes?

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 19:15

Tovaita schreef:
Een match is toch niet leuk als je alle initiatief moet nemen? Of ziet ie er dan gewoon leuk uit op de plaatjes?

Nouja ik stop dan snel hoor, blijf niet bezig. Graag of niet, komt van beide kanten vind ik... Bedoel meer als je al een tijdje appt en ze willen afspreken, maar dan moet ik diegene zijn die alles moet plannen/verzinnen etc.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 19:30

Oskarrino schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen, misschien ligt het aan mij? :+

Ik verlies heel snel interesse in mensen. Heel snel. Ik vind iemand snel "irritant" en dan ben ik er snel klaar mee. Herkennen jullie dit? Bijvoorbeeld ik heb een leuke match, even wat heen en weer kletsen en binnen een paar minuten kan ik er al weer helemaal klaar mee zijn. Ik ben 26, misschien ligt het aan de generatie. Of er is geen inhoud: hoi, hoe gaat het, etc. En ik probeer dan wel geïnteresseerd te doen, maar krijg dan geeneens vragen terug? Ook zijn ze geïrriteerd dat ik langzaam reageer: ja als ik bij m'n paard ben, op werk etc reageer ik niet snel. Kortom op deze manier gaan heel veel matches verloren.

Heb ik wel een leuke match, dan moet ik al het initiatief nemen. Ik moet vragen of ze willen afspreken, ik moet dan alles regelen en krijg: "wat jij wilt". Ik wil gewoon op date genomen worden met iemand die initiatief neemt :') Is dat teveel gevraagd?

Kortom, ben er even klaar mee en geef t op :+

Deze generatie is sws wel echt fiets up :(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 20:09

Zonnetje81 schreef:
Rawr: ik wist niet dat je een vriendin hebt!! Tell us!

Ja, maar pas een maand en het lijkt meer op een situationship dan echt een relatie voor de lange toekomst. :\ Ik zou wel 'all-in' willen gaan maar zij gaf al snel aan dat ze het gewoon rustig aan wil doen en een beetje in het moment wil leven. Ze was net een half jaar vrijgezel na 7 jaar relatie en kampt nog steeds met wat issues die die relatie en het einde er van hebben achtergelaten. We zijn exclusief en de emotionele en fysieke intimiteit is geweldig maar een stemmetje in m'n hoofd zegt dat ik d'r toch niet kan houden. En heel eerlijk; ik denk ook dat ze waaaaay out of my league is.

Overigens niet via tinder ontmoet maar bij een karaoke-avond in mijn stamcafé en toen heel leuk aan de praat geraakt en nummers uitgewisseld en een week later samen uitgegaan en sindsdien is het dus 'iets'.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 20:21

Niet te onzeker doen! Ik ben nu al nieuwsgierig naar een foto :+

Op wat voor type val jij meestal?

Is zij de jongste of de oudste?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 20:32

Leuk Rawr!gewoon kijken hoe t loopt.

Ik ben bijna 4 jaar ouder dan mijn date. Inmiddels kennen we elkaar bijna 3 maanden alweer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 21:10

Hopelijk blijft ze wel plakken Rawr! En niks niet denken ‘out of my league’, jullie zijn niet voor niets samen nu.

Mijn vriend is 8 jaar ouder, met een zoon van 14. Vooral dat tweede vond ik wennen :)) Maar goed, we kennen elkaar al bijna twee jaar dus zelfs dat went.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 21:11

Het doet mij goed om te lezen dat er meerdere met leeftijdsverchillen een relatie hebben/aan het daten zijn.
ik merk dat ik ook veel meer op jonger val dan op mijn eigen leeftijd. Ik merk ook dat ik met hun ook goed level. Nu heb ik het voordeel dat ik ook altijd te jong wordt geschat. Maar ik vind het toch lastig om via datingsapp ze te ontmoeten omdat ik dan niet zo goed durf te praten ofzo omdat ik bang ben voor het leeftijdsverschil. Terwijl als ik ze in het 'wild' tegen kom er niet zoveel aan de hand is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 03:12

Nou date gehad met de 29 jarige en was super leuk! Hij durfde me niet te zoenen. Appt ie later met een verkapte opmerking om te peilen en bevestiging te zoeken. :+ en dat dan ook nog toegeven. :') Ik zag hem en dacht jah super leuk!! Hij zag me en ontving me letterlijk met open armen en een knuffel. Heel spontaan. Dat heb ik nodig ipv dat terughoudende. Nu hopen dat ie zich niet bedenkt want ik heb daar een abonnement op……dat ze zeggen het leuk te vinden en van alles en dan ineens afhaken.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 08:33

xU_Blinghx, als je ze tegenkomt op de datingapp betekent dat toch dat ze die leeftijd hebben ingesteld? :) Ik zou me daar niet door laten tegenhouden!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 11:01

Leuk Zonnetje! Vind 29 prima kunnen hoor.

Rawr, leuk dat je iemand ontmoet hebt! En vast niet out of your league, zij ziet het althans vast niet zo anders was ze niet bij je :+

Hier met de ene man 20 jaar leeftijdsverschil. Merken we - meestal - niks van, alleen de manier waarop hij langzaam typt en dingen opzoekt op zijn telefoon drijft me tot waanzin haha. Maar voor lange toekomstbestendige relatie zou het niet mijn voorkeur hebben i.v.m. kinderen, zou niet willen dat zij een hele oude vader hebben of hun vader snel moeten missen. Toch een groter risico dan.

Inmiddels vier dates gehad met een leuke nieuwe man! Jong, 33 :)) En Duits. Heel rustige man, heel lief. Dus benieuwd hoe dit verder gaat :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 13:04

Spreek je zo goed Duits? Lijkt me lastig levelen in een andere taal. Ik kom wel telkens leuke duitsers tegen haha.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 13:46

Ja doen hoor, Duitsers! Mijn vriend is zo’n gentleman, echt een verademing vergeleken met de Nederlanders die ik gedate heb via Tinder haha

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 16:09

We praten Engels :)) Ik spreek niet echt Duits, hij niet echt Nederlands.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 18:28

BaileyMix schreef:
We praten Engels :)) Ik spreek niet echt Duits, hij niet echt Nederlands.

Oh ja dat is ook een optie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 07:59

Aah hier is weer lekker gedate, leuk dames, lekker van genieten :D
Zonnetje, ik vind het verschil wel meevallen, maar in mijn familie hebben we leeftijdsverschillen van 25 jaar :')

Iemand een man met griep hebben? :roll: Ik was na 7 jaar single zijn even vergeten hoe ernstig die mannengriep kan zijn :')