Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:48

fotolijstje schreef:
Uhhh??? waterleiding is stuk!??
En de wind word echt gevaarlijk, ik heb ook een NL alert

Goh. Hoop dat jullie de boel heel houden.

Hier zijn de doodsangsten (thank gooood!!!) voorbij. Het ziet er naar uit dat ik straks heerlijk rustig ga slapen.

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:56

Hier is ook rustiger geworden :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:04

Hier is het ook iets rustiger. Maar waait nog steeds wel hard.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:07

Aan mijzelf, was even vergeten dat ik een pan pastasaus had gemaakt met de slowcooker. Dus ik viel bijna in slaap en ineens dacht ik eraan. Ik kon dus weer uit bed om mijn pastasaus in porties te verdelen en in te vriezen.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:10

De kitesurfers die bij velzen op het strand geprezen worden door sbs6. Lekker in de zee laten en geen aandacht aan geven, ze komen vanzelf weer aan de kant. Bah bah. Zoveel ongelukken en die sukkels moeten perse het water in.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 00:31

tirzasarah10 schreef:
De kitesurfers die bij velzen op het strand geprezen worden door sbs6. Lekker in de zee laten en geen aandacht aan geven, ze komen vanzelf weer aan de kant. Bah bah. Zoveel ongelukken en die sukkels moeten perse het water in.

Leuk, mijn broer is kitesurfer en verstandig genoeg om vandaag niet het water op te gaan. Maar hij is idd een sukkel, want met ‘storm’ Corrie is hij wel het water opgegaan.

Die jongens weten vaak beter om te gaan met dit soort omstandigheden dan wij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 01:20

Ik schijt echt 20 kleuren momenteel.. We zijn toch nog naar de sauna geweest ik zou toch überhaupt met m'n vriend mee in de auto dus besloten dan maar dat kwartiertje extra te rijden en naar de sauna. Helemaal me over kunnen geven en eindelijk eens kunnen ontspannen.. Maar kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan dat ik niet heb gezegd laten we in mijn huis slapen. Mijn vriend woont in oost Groningen waar in ieder geval een half uur/uurtje geleden de wind het heftigste was. We kwamen thuis, gigantische boom langs de oprit omgevallen (gelukkig niet op het huis) aan de voor en achterkant staan bomen, of ja achter nog eentje en voor één hele grote. Gaat m'n vriend ook nog doodleuk filmpjes zitten kijken over de storm en schade en hoeveel doden terwijl ik al zwaar gestresst en onrustig was. Vervolgens is het ik ga op bed hoor ben kapot. Echt hoezo is hij zo rustig?? :') Het is ook net alsof ik één of ander trauma heb aan storm ofzo voel me zo angstig en onrustig haal de gekste dingen in m'n hoofd :x m'n vriend probeerde me net gerust te stellen en ik was helemaal van ik wou dat ik thuis was daar hoef ik me tenminste geen zorgen te maken als er een hoge boom omvalt valt ie niet direct op mijn huis enzz (ik woon in een portiek beneden) _O- hoor ook allemaal geklapper en gekraak van alle kanten bah zit gewoon te trillen op de bank

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 01:28

_San87_ schreef:
Hoeveel jaren ben je nu ouder?

Probeerde net op m'n scootmobiel even een rondje te rijden om m'n yorkshire hondje uit te laten maar het waait te hard.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 01:41

fleurtjeuh schreef:
Nog een uur tot mn cake klaar is...

Also @corinep, waarom heb je 3 telefoons? :P

Jaaaa :)) *D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 01:54

Dik 1,5 uur bezig geweest met mijn cavia die maar als een malle door bleef eten wat een heel goed teken is dus ik wou pas stoppen als hij er geen zin meer in had. Wou eigenlijk wel lekker op bed de hele tijd :')

Al met al begint er lichte verbetering te komen. Zoveel als vandaag had hij de hele week nog niet gegeten. En nu zit meneer tevreden aan het hooi.

Hier ook veel gepiep en gekraak buiten. Net een harde bons op het dak wat meestal een kat is maar dit was wel een hele harde bons....

Nu ik dit typ hoor ik volgens mij de schutting langzamerhand uit elkaar klappen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:04

Ziekelijke spierpijn (kan bijna niet gaan staan) en ik heb al 30 min tegen de wind in gefietst en ik pas op een hond die 2 uur per dag moet wandelen. En ik moet ook nog boodschappen doen / slepen vandaag. En de supermarkt is met dit weer ook wel 10 min fietsen. :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:44

Aan de wind. Ben er nu zo klaar mee! Waait hier nog steeds kracht 7. Dat is dus al sinds dinsdag

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 11:45

Het feit dat ze mij 32 uur beloofd hebben, ze mij er 24 geven omdat er ineens een vorige werknemer terug komt. Nu geven ze haar ook nog 12 uur extra per week op een andere locatie, terwijl ik al 3 keer aan heb gegeven dat ik het met deze uren niet gedraaid krijg. En nu durf ik er niets meer van te zeggen. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 12:50

Aan dat ik niet kon slapen vannacht door de storm en uiteindelijk in slaap gevallen ben op de bank, wakker geworden met pijn in m'n lijf bank is iets te hard hier. Voel me echt zooo leeg en moe, vriend zou vanmorgen boodschappen doen ik zit te wachten heb nog boodschappen nodig ook er is hier niks meer in huis en ik heb bijna niks bij me zegt ie ineens nee ga ik nu echt niet meer doen komt morgen wel. Voor de duidelijkheid hij woont in een klein dorp dichtsbijzijnde supermarkt is iets van 5 km verderop en hij heeft me opgehaald dus heb geen fiets of scooter dat ik zelf even naar de winkel kan..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 13:08

Heb gisteren m'n nek verrekt, is het helemaal doorgetrokken in m'n schouder en kon vannacht alleen maar op m'n rug liggen omdat alle andere houdingen te zeer deden. Heb nog nooit zoveel pijn gehad aan m'n nek

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 13:52

De verplichte rust na een activiteit -O-
Ik word er zo simpel van

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:16

Psoriasis plek onder mijn oksel begonnen.. Bij de minste zweetdruppel of aanraking van een shirt doet het al zeer -O- Weer lekker praktisch dit ^)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:30

Ik ben zo klaar met dit werk, echt ik word er dood ongelukkig van. Ik heb al vaak aangegeven dat ik de bediening in wil maar ze doen er helemaal niks mee -:(-

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:44

fotolijstje schreef:
Ik ben zo klaar met dit werk, echt ik word er dood ongelukkig van. Ik heb al vaak aangegeven dat ik de bediening in wil maar ze doen er helemaal niks mee -:(-

Waarom ga je niet rondkijken naar een andere plek? Ze zoeken, zeker in de horeca, bijna overal mensen. Desnoods kan je ook nog naar een ander soort winkel kijken, iets van een bakkerij of iets dergelijks.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:48

Kidde schreef:
fotolijstje schreef:

Waarom ga je niet rondkijken naar een andere plek? Ze zoeken, zeker in de horeca, bijna overal mensen. Desnoods kan je ook nog naar een ander soort winkel kijken, iets van een bakkerij of iets dergelijks.

Ik heb al rond gekeken :j
Ik mag alleen niet ontslag nemen van mijn ouders omdat ik het er "te goed" heb, dat is ook wel zo maar ik vind het werk zo vreselijk om te doen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:54

Gewoon niet naar je ouders luisteren

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:55

Je hoeft natuurlijk niet gelijk ontslag te nemen. Ik zou eerst iets anders zoeken en dan pas ontslag nemen :) Als je nooit ergens anders gewerkt heb weet je ook niet of je het nu te goed hebt ;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 14:57

Kidde schreef:
Je hoeft natuurlijk niet gelijk ontslag te nemen. Ik zou eerst iets anders zoeken en dan pas ontslag nemen :) Als je nooit ergens anders gewerkt heb weet je ook niet of je het nu te goed hebt ;)

Ik heb 2 banen hiervoor gehad :),
Maar het is oprecht goed geregeld. Elke maan fooi, 1 euro boven minimumloon en flexibel rooster dus dat is chill. Collega's zijn ook lief.
Het werk is alleen niet leuk en dat is jammer. Ik weet dat er een vacature vrij staat bediening en ik heb al gezegd dat ik daar op wil solliciteren. Maar ja, dat ging de werkgever vragen aan hoofd persoon daarzo. Nog steeds niet gebeurd

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:00

Dan solliciteer je toch gewoon? Net als mensen die niet in het bedrijf werken zouden doen. Dan zien ze je naam vanzelf voorbij komen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 15:01

Froukje schreef:
Dan solliciteer je toch gewoon? Net als mensen die niet in het bedrijf werken zouden doen. Dan zien ze je naam vanzelf voorbij komen.

Dat ga ik dan vanavond doen :j
Ik ga mijn werkgever eerst appen of die het al gevraagd heeft en als ik niet word aangenomen ben ik weg hoor.