Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Nieuwe kotgenoten die nu al voor geluidsoverlast zorgen. Heb hem/haar nog niet eens gezien- wordt een aangename eerste kennismaking. Nu gingen ze net naar buiten en deden ze de muziek uit toen ik op wou staan om te vragen of het stiller kan.
Heb een briefje op de trap gelegd met de boodschap... Hoop dat het niet passief-agressief overkomt maar ik heb hier echt geen zin in.
Heb mijn contact van dit jaar al ondertekend en heb geen idee of ik het gewoon op kan zeggen moest ik toch iets beter vinden. (Nee, ze zijn niet eens dramatisch luid maar ik ben sensitief wanneer het op mijn nachtrust aankomt.En het feit dat ik me hier nu zo aan erger zal er alleen maar voor zorgen dat ik nog sneller wakker zal worden door geluid... Mooie cirkel.)
Merileth schreef:Voor het eerst in mijn leven een aanval van oogmigraine. Ik herkende het omdat mijn moeder het ook een keer gehad heeft. Maar een vlek in je zicht is niet handig als je als werk persoonsgegevens moet controleren. Gelukkig is het weggetrokken nu, maar wel nog misselijk en licht in mijn hoofd.
Boompje1985 schreef:Merileth schreef:Voor het eerst in mijn leven een aanval van oogmigraine. Ik herkende het omdat mijn moeder het ook een keer gehad heeft. Maar een vlek in je zicht is niet handig als je als werk persoonsgegevens moet controleren. Gelukkig is het weggetrokken nu, maar wel nog misselijk en licht in mijn hoofd.
Oh dat is heel naar! De eerste keer dat dat bij mij gebeurde raakte ik lichtelijk in paniek. Het gebeurde in een de supermarkt en kon geen etiket meer lezen, eenmaal thuis kwam de rest van de aanval er gelijk achteraan. Gelukkig was mn vriend bij me want had niet alleen naar huis durven gaan op zo'n moment.