Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 18:46

Dat ik een slijmbeursontsteking heb en zaterdag mudmasters en dat daarvoor waarschijnlijk niet over is |o En ik verhalen op internet lees dat het maanden kan duren. Maar baal vooral van de mudmasters. Kijk er al het hele jaar naar uit.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 19:48

Dat de moeder van een van onze buurtgenoten nogal een mening had over hoe ik m’n dochter moest aanpakken en opvoeden terwijl ze haar 5 min in een speeltuin zag spelen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 21:41

Treinreis van 1 uur en 40 minuten en ik sta nu al stil na 5 minuten. (Den Haag - Zwolle) er is een seinstoring net gebeurd en geen idee hoe lang dit nog duurt. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 21:54

Ik wil eigenlijk nog mijn haar wassen maar dan blijft mijn haar zo vervelend lang nat als ik ermee ga slapen, maar morgenochtend heb ik er geen tijd voor. Geen zin in nat haar bleh...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:19

Een spin in mijn bed := :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:23

Moet plassen maar kan pas over 1,5 uur naar de wc. Ja ik kan in de trein maar dat wil ik absoluut niet. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 22:54

Dat een fotograaf nu al dik 3 weken bezig is met alleen maar selecties maken. Ik snap dat je een drukke baan hebt , maar zeg dan dat het even gaat duren... Ik zou het zondag al hebben moeten ontvangen. Ik wil ook niet teveel erom zeuren dus ik wacht nog even tot en met morgen....

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 23:06

Dikke hypo tijdens het sporten. Daarna drie pakjes dextro en aa drink ging die eindelijk weer normaal doen. Mijn lichaam denkt er alleen anders over nog. Wat een ellende.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 00:16

Vanmiddag een middagslaapje gehouden ivm bijwerking van de ontstekingsremmer prik.
En nu niet kunnen slapen.

Heb ik eindelijk geen pijn, kan ik niet slapen -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 00:32

Nieuwe kotgenoten die nu al voor geluidsoverlast zorgen. Heb hem/haar nog niet eens gezien- wordt een aangename eerste kennismaking. Nu gingen ze net naar buiten en deden ze de muziek uit toen ik op wou staan om te vragen of het stiller kan.

Heb een briefje op de trap gelegd met de boodschap... Hoop dat het niet passief-agressief overkomt maar ik heb hier echt geen zin in.

Heb mijn contact van dit jaar al ondertekend en heb geen idee of ik het gewoon op kan zeggen moest ik toch iets beter vinden. (Nee, ze zijn niet eens dramatisch luid maar ik ben sensitief wanneer het op mijn nachtrust aankomt. :+ En het feit dat ik me hier nu zo aan erger zal er alleen maar voor zorgen dat ik nog sneller wakker zal worden door geluid... Mooie cirkel.)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 05:22

Lastig, hun eerste indruk van jou is dus een briefje op de trap omdat jij sensitief bent. Ik zou dat niet zo tof hebben gevonden, als huisgenoot.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 05:49

Van die rare namen die restaurants aan gerechten geven… en jij die vervolgens als gast zijnde die gekkigheid moet uitspreken als je wilt bestellen :P

- mag ik de ‘ome Willy’s afgescheurde teennagel burger’ met de Gierende Beerputsaus en de Laatste Avondmaal aardappeltjes?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 06:08

Ik wil gewoon nog even doorslapen...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 07:15

Echt een ergernis is het niet maar ik schrik soms echt van de zorgkosten die ik gedeclareerd zie worden voor mijn zoon. En het jaar is nog niet eens voorbij. (Blij dat we verzekerd zijn)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 07:40

Voor het eerst in mijn leven een aanval van oogmigraine. Ik herkende het omdat mijn moeder het ook een keer gehad heeft. Maar een vlek in je zicht is niet handig als je als werk persoonsgegevens moet controleren. Gelukkig is het weggetrokken nu, maar wel nog misselijk en licht in mijn hoofd.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 07:59

Iedereen zit braaf in een volle trein met mondkapjes, zit er naast mij 1 die hem af heeft maar heerlijk aan het snotteren en hoesten is.

Doe dat ding op je muil. Nee het helpt niet volledig maar het wordt er ook niet slechter van.

Heb maar even heel keurig gevraagd of ze hem weer op wou doen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 08:21

Meer gaan werken met reïntegratie maar dus ook een uur eerder opstaan :z

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 08:44

DezeNaam schreef:
Nieuwe kotgenoten die nu al voor geluidsoverlast zorgen. Heb hem/haar nog niet eens gezien- wordt een aangename eerste kennismaking. Nu gingen ze net naar buiten en deden ze de muziek uit toen ik op wou staan om te vragen of het stiller kan.

Heb een briefje op de trap gelegd met de boodschap... Hoop dat het niet passief-agressief overkomt maar ik heb hier echt geen zin in.

Heb mijn contact van dit jaar al ondertekend en heb geen idee of ik het gewoon op kan zeggen moest ik toch iets beter vinden. (Nee, ze zijn niet eens dramatisch luid maar ik ben sensitief wanneer het op mijn nachtrust aankomt. :+ En het feit dat ik me hier nu zo aan erger zal er alleen maar voor zorgen dat ik nog sneller wakker zal worden door geluid... Mooie cirkel.)

Zijn oordopjes een idee? Mijn buren zijn vreselijk luidruchtig en maakten me toen ze hier net woonden elke nacht wakker met geschreeuw, gestamp en gebonk. Toen heb ik oordopjes gekocht en daarna kon ik weer heel goed slapen :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 10:04

Merileth schreef:
Voor het eerst in mijn leven een aanval van oogmigraine. Ik herkende het omdat mijn moeder het ook een keer gehad heeft. Maar een vlek in je zicht is niet handig als je als werk persoonsgegevens moet controleren. Gelukkig is het weggetrokken nu, maar wel nog misselijk en licht in mijn hoofd.

Oh dat is heel naar! De eerste keer dat dat bij mij gebeurde raakte ik lichtelijk in paniek. Het gebeurde in een de supermarkt en kon geen etiket meer lezen, eenmaal thuis kwam de rest van de aanval er gelijk achteraan %) . Gelukkig was mn vriend bij me want had niet alleen naar huis durven gaan op zo'n moment.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 11:16

Dat ik in een gebouwtje zit waar het ijskoud is :brr: ik ga maar even aankaarten dat vanaf oktober een kacheltje wel fijn is.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 12:35

Longontsteking again. Dus nu weer heerlijk benauwd

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 12:37

Boompje1985 schreef:
Merileth schreef:

Oh dat is heel naar! De eerste keer dat dat bij mij gebeurde raakte ik lichtelijk in paniek. Het gebeurde in een de supermarkt en kon geen etiket meer lezen, eenmaal thuis kwam de rest van de aanval er gelijk achteraan %) . Gelukkig was mn vriend bij me want had niet alleen naar huis durven gaan op zo'n moment.

Oef, dat lijkt me inderdaad doodeng! Ik zat gelukkig thuis op zolder achter mijn werk laptop, dus dat viel mee. Wel nog wat sneller duizelig en misselijk, met wat vlagen hoofdpijn. Maar ik kan in ieder geval wel gewoon mijn werk doen, al is het wat vaker van het scherm wegkijken, omdat ik dan wat licht in mijn hoofd word. De enige reden dat ik niet in paniek raakte, is dus omdat mijn moeder het een keer gehad heeft, en ik toen met haar naar de eerste hulp gereden ben (mijn vader heeft iets aan zijn ogen gehad, dus als er iets met zicht gebeurt, dan slaat de paniek een beetje toe). Ik heb nog een keer de symptomen opgezocht, om er zeker van te zijn, en toen viel de paniek bij mij wel mee. Maar het blijft echt waardeloos.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 13:08

Zo vreselijk overprikkeld dat ik alleen maar heel naar kan doen tegen mensen. _O-

Zit gelukkig lekker de hele dag veilig en alleen in het huis van mijn ouders met 2 hondjes. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 13:56

Niet echt een ergernis want het is wat ik wil. Maar langs de andere kant ook een ergernis dat iemand zo kan zijn.

Na jaren van wrevel en een hoop acties van mijn vader die echt niet ok waren, heb ik aangegeven liever geen contact meer te hebben. Zijn reactie was: Ok geen probleem.

Dus ik krijg wat ik wil, geen contact. Maar ik erger mij er aan. Hoe kan iemand zo weinig om zijn dochter geven? Daar gaat ook al jaren de wrevel over trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-21 14:32

Onverwachts toch weer bij de huisarts. Stom lijf….