Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:02

Kookaburra schreef:
Ik ook := Ik mag vandaag afrijden, en dat vind ik al spannend, maar nu kan ik tijdens mijn rit ook een mix van het volgende verwachten:
Zon, regen, sneeuw, windstoten, hagel, harde wind, weinig wind :?

Zie het positief heb je wel gelijk alles gehad :D

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:05

Ik baal dat het te warm is voor de sneeuw om te blijven liggen :') als het dan sneeuwt zorg dan dat het goed blijft liggen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:08

Aan mijn ex, die niet snapt dat ik niet voor onze zoon (6) een nieuwe iPad mini met AppleCare en beschermhoes ga aanschaffen voor in de bus omdat hij vandaag zijn telefoon heeft laten vallen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:09

Moe en mijn les slaat wederom helemaal nergens op. Waar betaal ik toch die 2k voor per jaar? Ik weet het nog niet -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:10

maralyn schreef:
Marcella schreef:
Niet leuk op de scooter. -O-

Dit weer niet...?!

Jep. Helaas geen auto meer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:14

Kookaburra schreef:
Ik ook := Ik mag vandaag afrijden, en dat vind ik al spannend, maar nu kan ik tijdens mijn rit ook een mix van het volgende verwachten:
Zon, regen, sneeuw, windstoten, hagel, harde wind, weinig wind :?

Succes vandaag!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:16

Dankjulliewel!
@lau, haha! En weet de examinator dat deze kandidaat in alle weertypen veilig kan rijden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:20

Dat gekke weer kan ik mee leven, maar dat de bloesem in de boom hierachter het niet heeft overleefd, vind ik minder chill. De magnolia van mijn benedenburen trekt het ook niet heel goed. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:24

Mkango schreef:
Dat gekke weer kan ik mee leven, maar dat de bloesem in de boom hierachter het niet heeft overleefd, vind ik minder chill. De magnolia van mijn benedenburen trekt het ook niet heel goed. -O-

poedersuiker is dat he :\. Hier begint ook alles te bloeien of staat in bloei, en dan die poedersuiker.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:07

Om 5 uur een soort van klaarwakker, kon niet meer slapen.
Dus gewoon fijn in bed gelegen, beetje op bokt gelezen etc. Val ik om half 7 weer in slaap, met de wekker om 7:15...
Daar word je zoooo duf van :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:08

Vandaag [***] van 9 tot 17 8)7

Daarnaast wacht ik op een mega canvas, vanochtend was de levertijd voor 18:00, nu weer onbekend. Aaargh, ik wil hem gewoon zo graag hebben!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:17

Mkango schreef:

Ik heb ook een magnolia <3 de bloemen die al open waren die liggen nu op de grond, maar bij mij waren er nog maar een paar open gelukkig dus het lijkt bij de mijne nog mee te vallen. Er zijn bij mij geen knoppen uit gevallen (snel afkloppen...)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:17

Oof, dat is zo een lange dag, Captain. :(:)

Dat is echt heel naar wakker worden, Sodera. Lig je net weer in slaap en dan halverwege je slaap wakker worden.

Vervelende aan dit weer is dat het ene moment het enorm licht is in huis en op het andere moment eigenlijk lampen aan moeten omdat het zo donker is. Ik kan geen tussenoplossing hier voor vinden :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:22

Zoveel leuke kleding overal maar ik ben te blut. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:23

Telpeva schreef:
Mkango schreef:

Ik heb ook een magnolia <3 de bloemen die al open waren die liggen nu op de grond, maar bij mij waren er nog maar een paar open gelukkig dus het lijkt bij de mijne nog mee te vallen. Er zijn bij mij geen knoppen uit gevallen (snel afkloppen...)
Hier stond hij helaas al volop in bloei. -O- Gelukkig is hij niet helemaal kaal, maar zo mooi als hij van het weekend was, is hij ook niet meer helaas. Ik vind ze zo mooi. <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:43

Dat ik net feedback kreeg waar ik eigenlijk gewoon niets mee kan. Pfff.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:47

M'n scooter gaat zo op marktplaats, na 10 jaar trouwe dienst is ie niet meer welkom in de milieuzone :')
Stommmmmm!

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:48

Dat ik een bepaald paard van de manege wil leasen maar ik zie nu al de blik van een van mn lesgenootjes voor me, zij kan zich best highclass gedragen en ik heb haar favoriete paard op het oog om te gaan leasen :') mijn ergernis is dus basically die ruiter hahaha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:51

DeEenhoorn schreef:
Dat ik een bepaald paard van de manege wil leasen maar ik zie nu al de blik van een van mn lesgenootjes voor me, zij kan zich best highclass gedragen en ik heb haar favoriete paard op het oog om te gaan leasen :') mijn ergernis is dus basically die ruiter hahaha

Is dat paard ook jouw favoriete paard?

En waarom erger je je aan een situatie die zich nog niet heeft voorgedaan en misschien ook wel niet voor gaat doen? Het klinkt zo nutteloos :).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 10:59

Hmm tja ik had het ook niet leuk gevonden als mijn favoriete pony zou worden geleasd door iemand anders.
Maar dat heb ik toen opgelost door hem toendertijd zelf te leasen :')

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:19

Loeky01 schreef:
Moe en mijn les slaat wederom helemaal nergens op. Waar betaal ik toch die 2k voor per jaar? Ik weet het nog niet -O-

Dat vraag ik me ook regelmatig af.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:21

Doedatje schreef:
Loeky01 schreef:

Hele dure netflix. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:28

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

poedersuiker is dat he :. Hier begint ook alles te bloeien of staat in bloei, en dan die poedersuiker.

Bijna alle fruitbomen staan bij mij in bloei en hier hard aan het hopen dat de bloesem er niet vanaf vriest. -O-

De katten die mijn schoonmaak woede niet waarderen en ben dus te druk. :') De ruimte die ontstaat word dan wel weer gewaardeerd heb namelijk gelijk wat oud kapot spul weggegooid. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:31

MarlindeRooz schreef:
Doedatje schreef:

Hele dure netflix. :+

Ja dat blijkt. En de 200% uren van docenten die nog wel diehard doorwerken met Pasen. *\o/*

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:31

Het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk dat ik niet heel hoog op het prioriteiten-lijstje van mijn zus sta als het gaat om belangrijke dingen in haar leven.... kreeg via een drie-regelig appje te horen dat zij en zwager COVID hebben gehad (vallen allebei in risico-groep, dus dat kan nogal heftig zijn dan) en dat haar schoonvader is overleden. Punt... helemaal niets over wanneer dat dan was. en ze was hiervoor al zwaar geirriteerd dat ik haar niet had teruggebeld, toen zij belde, midden op de dag onder werktijd. maar vervolgens zelf ook 3 weken niets meer laten horen ipv van nog eens bellen of een appje sturen of ik haar telefoontje had gemist...

beetje nogal klaar mee.... ik kan niet ruiken of er iets aan de hand is, dus laat het gewoon weten, en niet bellen op een tijdstip waarvan je kan raden dat ik niet kan opnemen... Ze zal mij vast ook ongevoelig en niet-sociaal vinden... maar het gaat altijd nog om 2 kanten.... pfff