Citaat:@Castilja, als alles goed gaat wordt jou pakket vanmiddag tussen 14.30 en 170.00 uur bezorgd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik weet niet of dit relevanter is voor beheer of mijn SS: Ik zou het erg graag te horen krijgen als mijn pakket verzonden is omdat er soms wat gedoe is met leveringen op mijn adres. Pakketjes die verkeerd worden afgegeven, of soms zelfs worden gestolen (ja, help) dus als ik weet dat 'ie onderweg is ben ik er alert op!
Hilli schreef:Yonker schreef:Jaaaaaaaa ik was jou santa![]()
Ik ben echt super blij dat je het leuk vond!! Toen ik las dat je zo van biertjes hield vond ik het wel een leuk idee om wat lokaals te doen, denk niet dat je dat zo snel al geprobeerd hebt.
Ben blij
Nee, deze heb ik inderdaad nog niet geproefd! Lokale biertjes zijn zo leuk om te proberen
En nu ik je onderschrift zie, snap ik de unicornkoekjes nog beter
Ashleytjuhh schreef:Dees ik werd bekogeld met een pb van jou ss ( ik denk omdat geen leven heben het rustig is op het werk )
met de volgende tekst:
M_D_H, je moet secuurder lezen in je vorige kaart. Vind je het een leuk liedje dat daar gezongen wordt? Heb je alle versies, van Chinees tot Duits tot Engels van dit liedje al geoefend voor je bruiloft?