Zertab schreef:Ah joh, kan gebeuren!
Dat is zo en beter mijn knie dan mijn hoofd. En alles is nog heel gelukkig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mand schreef:Die mensen in hun huis zijn stom, als ze niet even komen helpen als je zo'n klapper maakt![]()
Beterschap!
. Dankje ik heb wel eens erger pijn gehad ik hoop dat ik morgen gewoon een broek aan kan. Zonder broek naar school lijkt ook zo raar
Telpeva schreef:Heb mijn dag niet vandaag, ziek zwak misselijk en een coronatest gehad. Het ***mens had blijkbaar haast en ragde mij van binnen met het wattenstaafje gewoon tot bloedens toe kapot, ze had nog commentaar ook dat ik stil moest zitten en ik mij moest ontspannen. Dit is een zeer natuurlijke PIJN reactie stom wijf! dan moet je misschien een beetje normaal en zachtjes doen met je wattenstaafje in dat smalle gat waar dat wattenstaafje niet in hoort! Daarna ben ik maar terug mijn nest in gegaan in de middag omdat ik zo moe en kapot was, ben nu nog steeds niet opgeknapt en ik voel mij nog steeds verrot.
En dan mijn huisdieren, in plaats van dat ze nu even een beetje chill en lief doen nu ik zielig ben, zijn ze sinds ik ziek ben heel bijterig, en net had ik er een zodanig in mijn vingers hangen dat mijn huid daar nu weg is. Hallo, als jullie iets mankeert dan sta ik meteen voor jullie klaar, mankeer ik een keer wat en dan is dit mijn dank.
En gewoon dik jaloers dat Nicole_Floor vanavond de uitslag van de test al verwacht, ik kan 48 uur wachten.
Is deze dag al om? mag ik al naar bed? ben er klaar mee...!
Je mag wel een van mijn katten lenen. Zij gaat je kusjes geven als je zielig bent. Als je niet zielig bent is het een agressieve bitch.
Zebrastreep schreef:In pyjama lukt het ook prima, weet ik uit ervaring.Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..
Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan
Mkango schreef:Mijn gebrek aan tekenvaardigheden.Zebrastreep schreef:In pyjama lukt het ook prima, weet ik uit ervaring.Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..
Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan
Daar dacht ik dus ook al aan. Het scheelt dat er geen echte wonden zitten dus daar drukt het dan niet op. Liever nog in korte broek maar dat wordt toch echt wel de koud ondertussen. lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..
Geen joggingbroek?
mijn benen zijn nogal tja lelijk zeg maar. Telpeva schreef:Een paar maanden terug nadat ik met mijn scooter gezellig op de straat was gaan liggen ook erg blij met mijn pyamabroeken en huispak broeken. Een korte broek wou ik zelf juist niet, omdat heel mijn onderbeen er behoorlijk akelig uit zag en ik geen zin had in vragen en commentaar. Bij mij begon de zwelling en het verkleuren pas de dag na de val, ik duim alvast voor je dat het voor jou mee gaat vallen!
Sterkte in elk geval ik hoop dat je een beetje kunt slapen, het zal wel pijn doen!