Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 16:54

Zertab schreef:
Ah joh, kan gebeuren!

Dat is zo en beter mijn knie dan mijn hoofd. En alles is nog heel gelukkig :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:01

Die mensen in hun huis zijn stom, als ze niet even komen helpen als je zo'n klapper maakt :(:)
Beterschap!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:06

Mand schreef:
Die mensen in hun huis zijn stom, als ze niet even komen helpen als je zo'n klapper maakt :(:)
Beterschap!

Ik stond ook weer vrij snel dus die dachten ook valt wel mee. Misschien hadden ze wel Corona :'). Dankje ik heb wel eens erger pijn gehad ik hoop dat ik morgen gewoon een broek aan kan. Zonder broek naar school lijkt ook zo raar

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:42

Dat ik als het goed is vanavond uitslag van mijn corona test krijg. Maar duurt zooo lang..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:56

Vanmiddag toen ik thuiskwam: deuren stonden wagenwijd open terwijl wij 2 binnen katten hebben die gister zijn gesteriliseerd. Ik kwam dus al pissig binnen dat ‘die deur dicht moet blijven’! Zie ik een oude bekende van mijn vriend en zijn vriendin (nam ik aan). Koffie werd gezet maar vriend weet niet hoe het aparaat werd dus drukte verkeerd. Hup kon de koffie weggooien want ze wilde cappuccino.
Even later zijn ze weg en zie ik het suikerpotlepeltje in hun lege kopje zitten: waarom doen mensen dit? Als je geen lepeltje erbij hebt vraag je dat toch en gebruik je niet de lepel van de suiker?

Ja, ik kan echt een bitch zijn. Gaat niet expres op dat moment maar snap dat mensen (vrienden van hem) niet graag hier komen :o

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:00

M'n vriend die vaak in de kost zit.. Ik begin me alleen te voelen en mis hem. Ik mis het om tegen hem aan te kruipen na een lange dag werken. Ik voel me gewoon ontzettend alleen... :(
Laatst bijgewerkt door Esaqar op 07-10-20 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:00

Op seh zit.. en het duurt allemaal zo vreselijk lang.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:21

Mensen op Instagram die regelmatig 20+ stories in 1x posten.
En aan onze Poolse buurman die meerdere keren per week als z’n huisgenoten weg zijn zo hard muziek draait dat ik mezelf niet meer kan horen denken. Prima als je graag muziek luistert, maar ik snap echt niet waarom dat altijd op standje gehoorbeschadiging moet -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:39

Dat mijn oudste broertje blijkbaar al 8 dagen corona heeft, word mij niet verteld ofzo. Straks had ik daar gestaan om even gezellig te eten ofzo. Hoezo ik hoor niet meer bij de familie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:48

Heb mijn dag niet vandaag, ziek zwak misselijk en een coronatest gehad. Het ***mens had blijkbaar haast en ragde mij van binnen met het wattenstaafje gewoon tot bloedens toe kapot, ze had nog commentaar ook dat ik stil moest zitten en ik mij moest ontspannen. Dit is een zeer natuurlijke PIJN reactie stom wijf! dan moet je misschien een beetje normaal en zachtjes doen met je wattenstaafje in dat smalle gat waar dat wattenstaafje niet in hoort! Daarna ben ik maar terug mijn nest in gegaan in de middag omdat ik zo moe en kapot was, ben nu nog steeds niet opgeknapt en ik voel mij nog steeds verrot.

En dan mijn huisdieren, in plaats van dat ze nu even een beetje chill en lief doen nu ik zielig ben, zijn ze sinds ik ziek ben heel bijterig, en net had ik er een zodanig in mijn vingers hangen dat mijn huid daar nu weg is. Hallo, als jullie iets mankeert dan sta ik meteen voor jullie klaar, mankeer ik een keer wat en dan is dit mijn dank.
En gewoon dik jaloers dat Nicole_Floor vanavond de uitslag van de test al verwacht, ik kan 48 uur wachten.

Is deze dag al om? mag ik al naar bed? ben er klaar mee...!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 19:15

Telpeva schreef:
Heb mijn dag niet vandaag, ziek zwak misselijk en een coronatest gehad. Het ***mens had blijkbaar haast en ragde mij van binnen met het wattenstaafje gewoon tot bloedens toe kapot, ze had nog commentaar ook dat ik stil moest zitten en ik mij moest ontspannen. Dit is een zeer natuurlijke PIJN reactie stom wijf! dan moet je misschien een beetje normaal en zachtjes doen met je wattenstaafje in dat smalle gat waar dat wattenstaafje niet in hoort! Daarna ben ik maar terug mijn nest in gegaan in de middag omdat ik zo moe en kapot was, ben nu nog steeds niet opgeknapt en ik voel mij nog steeds verrot.

En dan mijn huisdieren, in plaats van dat ze nu even een beetje chill en lief doen nu ik zielig ben, zijn ze sinds ik ziek ben heel bijterig, en net had ik er een zodanig in mijn vingers hangen dat mijn huid daar nu weg is. Hallo, als jullie iets mankeert dan sta ik meteen voor jullie klaar, mankeer ik een keer wat en dan is dit mijn dank.
En gewoon dik jaloers dat Nicole_Floor vanavond de uitslag van de test al verwacht, ik kan 48 uur wachten.

Is deze dag al om? mag ik al naar bed? ben er klaar mee...!

:knuffel: Je mag wel een van mijn katten lenen. Zij gaat je kusjes geven als je zielig bent. Als je niet zielig bent is het een agressieve bitch.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 19:33

Aan dat ik morgen een wiskunde toets heb en de laatste paragraaf veel meer werk is dan ik had verwacht.
En dat een topic altijd op de eerste pagina begint als je alle berichten gelezen hebt en het topic dan aanklikt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 19:56

Mijn moeder die mij gisteren al wakker gebeld heeft (en gelijk vermeld dat ik maandag, dinsdag en woensdag) nachtdienst heb. Belt ze mij vanmiddag weer wakker beetje pech en nu dus maar 6 uur geslapen ongeveer. Hopen dat ik morgen ochtend niet in slaap val met naar huis rijden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 20:08

Mijn onderbuurvrouw had dr vriend/ex er uit gezet. Nu was ze maandag jarig en hij was er weer even want ze had hem al 2 weken niet gezien. Ze wilde er even een beschuitje mee eten dus. Maaaaaar, hij is nog steeeeeds niet weg en alle ruzies zijn dus weer terug |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 20:49

Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..

Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:12

Mijn gebrek aan tekenvaardigheden.

Zebrastreep schreef:
Dat mijn knie best wel zeer doet en ik een beetje moeilijk loop. Mijn scheenbeen links is ook dik..

Morgen ga ik dus mijn Twenter verweiden. Gelukkig is de braaf maar ik hoop dat ik een broek aan kan
In pyjama lukt het ook prima, weet ik uit ervaring. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:23

Mkango schreef:
Mijn gebrek aan tekenvaardigheden.

Zebrastreep schreef:

In pyjama lukt het ook prima, weet ik uit ervaring. :')

:') Daar dacht ik dus ook al aan. Het scheelt dat er geen echte wonden zitten dus daar drukt het dan niet op. Liever nog in korte broek maar dat wordt toch echt wel de koud ondertussen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:35

Zebrastreep schreef:

Geen joggingbroek?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:37

Lange rok? :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:40

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Geen joggingbroek?

Laat ik daar nou echt teveel van hebben dus denk dat dat het wordt ik heb ook wel rijbroeken die vrij los zitten

De rok ook leuk idee maar dat is dus het enige wat ik nooit draag :') mijn benen zijn nogal tja lelijk zeg maar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:49

Een paar maanden terug nadat ik met mijn scooter gezellig op de straat was gaan liggen ook erg blij met mijn pyamabroeken en huispak broeken. Een korte broek wou ik zelf juist niet, omdat heel mijn onderbeen er behoorlijk akelig uit zag en ik geen zin had in vragen en commentaar. Bij mij begon de zwelling en het verkleuren pas de dag na de val, ik duim alvast voor je dat het voor jou mee gaat vallen!
Sterkte in elk geval ik hoop dat je een beetje kunt slapen, het zal wel pijn doen!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 21:55

Geklier van 1 of 2 jongens tijdens de training die het voor de rest van de jongens verpesten. Blijf thuis als je geen zin hebt om te voetballen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 22:00

Telpeva schreef:
Een paar maanden terug nadat ik met mijn scooter gezellig op de straat was gaan liggen ook erg blij met mijn pyamabroeken en huispak broeken. Een korte broek wou ik zelf juist niet, omdat heel mijn onderbeen er behoorlijk akelig uit zag en ik geen zin had in vragen en commentaar. Bij mij begon de zwelling en het verkleuren pas de dag na de val, ik duim alvast voor je dat het voor jou mee gaat vallen!
Sterkte in elk geval ik hoop dat je een beetje kunt slapen, het zal wel pijn doen!

Aii ik denk dat jouw val wel even wat erger is geweest. Een scooter gaat al snel 25 km per uur dat haal ik niet in een bocht op mijn fiets dan moet ik echt wel mijn best doen. Het doet wel zeer maar ik ben ook best moe (de wekker moest zo nodig weer gaan om 6 uur). Ik heb al met leuke verwondingen rondgelopen. Schaafwonden in mijn gezicht heb ik al wel zeker 4 keer gehad. En dan ook gelijk van die hele groten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 22:10

Aan m'n man... Dat ik allerlei smoesjes verzin volgens hem omdat ik vergeten ben te bellen voor iets. Ik kan er niks aan doen, heb helaas ADD en dat snapt ie na bijna 11,5 jaar nog niet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 23:35

Vorige week spiraaltje laten plaatsen. Allemaal vreemde klachten, hele week met pijnstillers gelopen. Morgenvroeg gaat ie er weer uit dus wou nu slapen zonder pijnstillers zodat ik er morgen veilig 2 kan pakken. Inmiddels is de pijn zo erg dat m'n vingers tintelen. Vertrouw er geen poedersuiker meer van.. :=