Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Ik heb gezegd dat ze dan zelf moeten gaan,maar ook zelf betalen.Toen was het niet meer nodig.
Mkango schreef:Ik bedacht met m’n gestreste, vermoeide hoofd dat het een goed idee zou zijn om voor priority boarding te betalen op de boot... er staan welgeteld vier auto’s aan boord.![]()
Ik ben nu ook vet moe, heb vette hoofdpijn, en ben echt te paranoïde om dingen aan te raken, maar gelukkig ruikt dit hele schip naar chloor en bleek en loopt er geen hond, dus ik verwacht hier niet zoveel op te lopen. Maar het goede nieuws is: de Franse douane heeft me doorgelaten.
Voor degenen die eerdere berichten niet hebben meegekregen: nee, ik ga niet op vakantie, maar mijn familie vindt het niet verantwoord om in de UK te blijven met hun coronabeleid en wilden me naar het vasteland hebben.
Mkango schreef:Ik bedacht met m’n gestreste, vermoeide hoofd dat het een goed idee zou zijn om voor priority boarding te betalen op de boot... er staan welgeteld vier auto’s aan boord.![]()
Ik ben nu ook vet moe, heb vette hoofdpijn, en ben echt te paranoïde om dingen aan te raken, maar gelukkig ruikt dit hele schip naar chloor en bleek en loopt er geen hond, dus ik verwacht hier niet zoveel op te lopen. Maar het goede nieuws is: de Franse douane heeft me doorgelaten.
Voor degenen die eerdere berichten niet hebben meegekregen: nee, ik ga niet op vakantie, maar mijn familie vindt het niet verantwoord om in de UK te blijven met hun coronabeleid en wilden me naar het vasteland hebben.
Felien_Kyra schreef:__Sannne schreef:Dat ik zo ongeduldig ben wanneer het om een bestelling gaat. Wordt morgen met de post gebracht maar IK WIL HEM NU.
Nog vervelender als je denkt dat die morgen komt en er komt morgen een melding dat die vertraging heeft![]()
![]()
Daar heb ik me laatst behoorlijk aan geërgerd.
Loeky01 schreef:Mkango schreef:Ik bedacht met m’n gestreste, vermoeide hoofd dat het een goed idee zou zijn om voor priority boarding te betalen op de boot... er staan welgeteld vier auto’s aan boord.![]()
Goed gedaan Mkango! En liever priority boarding dat het toch een beetje overbodige luxe blijkt te zijn dan dat je daar helemaal gaar in de stress in je auto zit. Veilige reis verder naar je ouders toe!
Foaly schreef:Kan dat nog dan? Ik dacht dat Texel mensen had opgeroepen om vooral weg te blijven, omdat zij nog 'schoon' waren.
En dit is mss een controversiële ergernis, maar: alle mensen die roepen: 'maar corona is zo goed voor het milieu want minder uitstoot en de dieren komen weer terug, zie je wel dat 'de mens' het echte virus is, etc. etc.'. Ik maak me net zoveel zorgen over het milieu en het klimaat als de meeste mensen, maar gaan gewoon duizenden mensen dood, en dat zijn niet de mensen die alle milieu-ellende veroorzaakt hebben. Een beetje compassie zou wel op z'n plaats zijn
Mo_86 schreef:Dat achterlijke rotvolk dat alle oproepen thuis te blijven bíjft negeren en nu wéér massaal naar het strand gaat!![]()
![]()
![]()
Wélk deel van blijf thuis snap je nou niet!
Zag een tweet voorbijkomen met een oproep al deze mensen een verklaring te laten tekenen dat ze dan ook afzien van medische zorg als ze het virus krijgen. Ik ben voor!
Whale schreef:Mo_86 schreef:Dat achterlijke rotvolk dat alle oproepen thuis te blijven bíjft negeren en nu wéér massaal naar het strand gaat!![]()
![]()
![]()
Wélk deel van blijf thuis snap je nou niet!
Zag een tweet voorbijkomen met een oproep al deze mensen een verklaring te laten tekenen dat ze dan ook afzien van medische zorg als ze het virus krijgen. Ik ben voor!
Ze zouden gewoon boetes moeten gaan uitdelen.
DezeNaam schreef:Post.nl... Heeft er iemand enig idee of je je geld terugkrijgt als ze een pakket zelf retour sturen? Ik wou mijn E-liquid laten leveren bij het postkantoor zelf zodat ik het af kan gaan halen. Maar op de track&trace staat dat het geweigerd is. Mijn pakket is nu terug 'afgeleverd' in Nederland. Maar wel ondertekend door iemand. (Ofwel staat de 'handtekening' op de pagina voor iets anders.)
Dit staat wel boven de track&trace zelf: "Dit is een retourpakket. Deze track & trace-info geldt voor de reis terug naar de afzender."
Ik snap enkel niet waarom het pakket geweigerd zou zijn..? Echt vervelend dit.