little_birdy schreef:eva92 schreef:[quote="Marcella
Zou een gat erin zitten.
Maar gelukkig ook nog positieve ervaringen. En zelfs van de persoon die de 3 zweetdeken + rhino uitrijdeken gekocht heeft compliment gekregen. Vandaag iemand die hoofdstel kwam ophalen en gelijk laatste restje spullen overgenomen heeft. Moet de uitnodiging dat als ik een keer zin heb dan mocht ik wel langs komen (zo balen van mijn gezondheid).
Als de deken echt zo kapot geweest was had ik die nog niet eens verkocht, maar of beneden in de container gegooid of aan paarden vriendin met sloopgrage paarden gegeven.
Je bent niet helemaal eerlijk mevrouw.. ik was erbij toen het pakket werd geopend.. zo stuur je geen deken op toch? Zonder het even te vermelden
[ [url=m/fN0fz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c5Nhgp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt wel verbrand of door een muis kapot gevreten

Ja zoiets inderdaad.. maar ze probeert nu de rollen om te draaien dat mijn vriendin het zo heeft laten maken.. maar dat is niet zo. Ik heb ook bewijs dat de deken zo is aangekomen dmv marktplaats screenshots. Vriendin wil de deken wegbrengen om hem te laten repareren. Dit kost 20 euro.. wil verkoper niet vergoeden. Toen wilde ze de deken terug sturen.. moest ze zelf de verzendkosten lappen. Als ik iets kapot geleverd krijg hoort dat volledig vergoed te worden