Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:20

_lautje_ schreef:
Hier wordt ook vanalles gedaan met de wobbel en grimms. Vooral bouwen momenteel. Maar hij is ook de wieg van dr poppen.
Met was ons neefje er. Die heeft thuis vooral lawaaispeelgoed. Eerste wat hij pakte was de regenboog en ging daar van alles mee doe. Pakte wobbel er ook nog bij. Werd echt geprikkeld zelf wat te verzinnen.

Dat vooral. Dat geprikkeld worden is zo mooi. N liep laatst rond in de werkplaats van papa en maakte even een huis met 2 restjes hout, die driehoekig waren. Die ziet overal wat in :')

M_i_R

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:28

Mooie set Liezel! Staat vast tof samen. Wij moeten vooral nog iets voor op het hoofd maar ben nog zoekende,

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:37

Waar heb je dat setje vandaan liezel?
Vorig jaar hier geen uv set gehad en op gran canaria in het najaar ook niet.
Ze is nooit verbrand geweest.
Misschien dat we dit haar wel vaker naar het strand willen gaan dus dan misschien wel handig.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:44

Oh ik ben echt fan van de wobbel, maar hebben hem te leen gehad van vrienden en oudste deed er echt niks mee :n Te duur voor zomaar een sta in de weg erbij dan. Regenboog van Grimms heb ik staan, zelfde verhaal. Moet hem misschien tijdje wegzetten, maar vind hem zo mooi zelf :+ Andere kinderen die hier komen pakken hem haast als eerst.

Mir welke maat is dat pak? O:) Ik heb hem hier in maatje 68 en vind hem zo tof <3 Alleen de drukkers gaan zo snel stuk -O- Vorige week opgehaald van naaiatelier om eentje te laten maken, is er nu weer een andere stuk... Maar mocht jij m straks wegdoen dan hou ik me aanbevolen O:)

UV-pak moet ik ook nog ff achteraan voor van de zomer. Had ze voorheen van de Hema, waren los shirt en broek, welk korte mouw/pijp maar scheelt toch flink smeren. maar na 2 zomers begint het toch wel dun te worden dus kan niet nog ronde mee. En geloof dat ze grotere maat niet hebben? Even zoeken nog. Oudste wordt bruiner dan ik ooit zal zijn, die heeft goddank mijn huid niet geërfd, maar ik doe hard m’n best om te voorkomen dat ie net zo heftig verbrand als ik altijd. Smeer hem beter in dan mezelf, vind het echt rommel, terwijl ik dus levend verbrand := Iets gaat er mis :+ Tita ik zie trouwens bij Decathlon wel lange mouw?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 06:21

Dit setje heb ik bij de H&M gevonden. Deze exacte hebben ze niet meer, maar wel andere hele leuke.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 06:40

@tamara: die drukkers is idd een punt. Hier zijn ze vooral slap waardoor die in het kruis de hele tijd los gaat.ik denk dat ik daar even een extra haakje oid bij ga zetten. Het is een maat 80 maar ik weet nog niet of ik hem tzt weg doe of bewaar voor een volgende.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:35

Leuk gevonden zo met dat bijpassende zonnehoedje erbij +:)+

Tuinbroeken met drukknoopjes....echt waardeloos. Daar zijn wij heel snel vanaf gestapt want we trokken de broek toch gewoon uit, en dan zit je voor niks met die lelijke drukkers die inderdaad vaak lam worden.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:53

Hmm goed om te weten dat het dus vaker voorkomt Mir.. Ze zijn hier idd ook al wat lam, snel open. Maar het is echt een heel pak en geen tuinbroek Pmarena dus elke keer hele pak uit bij verschonen wordt m’n jongste (en ik) ook niet heel blij van :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:07

Hebben jullie niet zo’n Turkse kledingreparatie in de buurt? Ik ga daar heel vaak heen met dingen die me niet bevallen aan kleding of kapotte kleding en dan maken ze het supermooi. :j
Misschien kunnen ze er een andere oplossing in maken een ritsje ofzo, of haakjes?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:32

verootjoo schreef:
Hebben jullie niet zo’n Turkse kledingreparatie in de buurt? Ik ga daar heel vaak heen met dingen die me niet bevallen aan kleding of kapotte kleding en dan maken ze het supermooi. :j
Misschien kunnen ze er een andere oplossing in maken een ritsje ofzo, of haakjes?

*\o/*

Yes, mijn beste vrienden.

Supercute setje Liezel!

Wobbel wordt hier wel veel gebruikt, vooral voor de auto's. Ik hoop straks met de WaytoPlay baan dat hij 'm daar ook lekker voor gaat gebruiken.

Grimms heb ik de kleine regenboog maar ik wil eigenlijk de grote.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:53

Grimms die hier dagelijks gebruikt wordt is toch wel de regenboog met de schijven (worden vaak huisjes voor de ostheimer dieren), de ballen, en de grote piramide. de geometrische stapeltoren is ook leuk voor het leren van kleuren enzo, de kabouterhuisjes worden eigenlijk alleen gepakt door wat oudere kindjes die over de vloer komen, dus die bewaar ik nog even, de grimms auto's zijn heel leuk met de wobbels en passen straks mooi op de waytoplay die ze krijgt als ze wat ouder is. En verder heb ik een hoop grimms weg gedaan we hadden gewoon te veel.

Hier wordt overigens meer gespeeld met de wobbel 360 dan de gewone wobbel (die ik overigens net heb verkocht om een versie met vilt te kopen).

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:08

Iemand nog een gouden tip voor een mooie garage?

Cruz krijgt Waytoplay voor z'n verjaardag van ons en heb de visite gevraag of ze een bijdrage willen leveren voor een garage erbij.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:11

Een garage waar je ook een treinbaan aan kan koppelen :j
Als je die ook in gebruik wilt gaan nemen :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:19

Nou ja dat is dus een beetje het ding, hij heeft een treinbaan van Duplo en straks WaytoPlay. Ik wil het graag bij die systemen houden en niet nog iets anders erbij doen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:21

Plantoys heeft zelf een aanvulling met parkeerplaatsen, maar garage met verdiepingen ben ik nog niet tegen gekomen.
Way to play garage is mooi!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:23

Ik vind veelzijdige inzetbaarheid juist fijn, dat je iets voor meerdere systemen kan gebruiken. Maar als je dat liever niet wilt dan zou ik lekker een bijbehorende garage zoeken bij het Way to play :j

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:23

Plantoys plancity, dat kun je ook altijd weer uitbreiden

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:28

pmarena schreef:
Ik vind veelzijdige inzetbaarheid juist fijn, dat je iets voor meerdere systemen kan gebruiken. Maar als je dat liever niet wilt dan zou ik lekker een bijbehorende garage zoeken bij het Way to play :j

Ja das ook prima maar dan moet wel die Duplo baan erop passen :D

WaytoPlay heeft zelf geen garage toch Mm?

Ik ga plantoys checken :j

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:31

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 10:34

Ik heb geen idee hoe Duplo past, maar wij hebben deze: https://www.speelgoedgarageshop.nl/scra ... p-232.html

Ik wilde graag een garage met 2 van die bochten (geen rechte plankjes) , tankstation, lift en aansluitingen voor treinbaan en was even zoeken om deze te vinden.

...en dan zie je rond december bij de Lidl ook iets dergelijks staan in een wat kleiner maatje dat ook prima had volstaan :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:18

Wij hebben de houten treinbaan van de lidl, is echt kwalitatief ook goed spul.

Niet dat panty daar wat aan heeft..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:21

Lidl heeft leuk spul :j Het is alleen zo suf dat ik iets in mijn hoofd heb dat ik graag wil en waar ik flink naar moet zoeken....en een paar maanden later ligt zowat precies hetzelfde gewoon bij de Lidl :D

Dat is me nu al een paar keer gebeurd, het lijkt wel alsof de inkopers daar mijn laptop gehackt hebben ofzo :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:22

:D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:07

Hier staan de grote (pastel) regenboog en de naturel halve schijven nog op de verlanglijst. Net als de auto waar twee poppetjes inpassen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:33

Hier trein van ikea/brio en duplo :)