Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Jezus wat poedersuiker, hoe los je dat op?
Eilish schreef:[***] schreef:Ik ben echt bang dat ik een relatie krijg met iemand die wel kinderen wil en die mij dan overhaalt ofzo. Onder het mom van 'maar een eigen kind is heel anders en dat vind je vast wel leuk' o.i.d
En dat dan de relatie over gaat en jij met het kind achterblijft
watchthesky schreef:Vooral dat! Meneer springt lekker op een nieuw jong mokkel en ik eindig in een pauperflatje drie hoog achter met dat ongewenste kind, wat nooit meer wat hoort van papa als die aan de tweede leg begonnen is met zijn nieuwe leukere vrouw...
DMH: ik hoop dat het bij mij anders afloopt dan bij jou
Dat ik onvruchtbaar blijk te zijn of zo
oomens schreef:watchthesky schreef:Vooral dat! Meneer springt lekker op een nieuw jong mokkel en ik eindig in een pauperflatje drie hoog achter met dat ongewenste kind, wat nooit meer wat hoort van papa als die aan de tweede leg begonnen is met zijn nieuwe leukere vrouw...
DMH: ik hoop dat het bij mij anders afloopt dan bij jou
Dat ik onvruchtbaar blijk te zijn of zo
Kun je daarover eigenlijk vooraf een soort 'testament' opstellen? Dat er, mocht de relatie stuklopen, ergens zwart op wit staat: "Het kind is van hem (was zijn idee namelijk), de cd-collectie is van mij, en voor de hond stellen we een bezoekregeling op"?