en dan ook nog warm willen blijven liggen
zoeen kan buiten slapen bij de hond
Klinkt niet als de hoofdprijs....ben maar blij dat je snel af bent van die bedplassende zuiperd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimberly1995 schreef:Jongens.. even een kanttekening.. kan ook vanuit ziekte zijn he. Niet te snel oordelen.
Jibbel schreef:kimberly1995 schreef:Jongens.. even een kanttekening.. kan ook vanuit ziekte zijn he. Niet te snel oordelen.
Ja, maar als dat zo is..dan meld je dat toch van te voren aan je date? En ik zou zelf dan het risico al niet willen lopen en dan vragen of ze bij mij komt slapen. Liever dat ik mn eigen bed bevuil dan van een ander..
Leuk spontane date Storm! Ik wilde al zeggen, ga je daten met patrick?
Toch weer contact marijke, dat stemt positief!
Tinderaars op zoek naar een trio kom ik ook nogal eens tegen. Ben wel benieuwd of ze ook succes hebben met hun zoektocht.
Helaas zit ik eerst in Zwolle en heb ik 's avonds een concert met een vriendin, anders hadden we zeker afgesproken. Wordt nu waarschijnlijk volgend weekend. Woei

Maar dat soort geintjes zijn niet leuk nee. Ik hoef niet de volledige medische geschiedenis te weten, maar bij dingen als bedplassen is het wel zo netjes om je partner in te lichten