Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 04:43

Eentje die niet zindelijk is zou ik sowieso niet in mijn bed willen := :+
en dan ook nog warm willen blijven liggen :r zoeen kan buiten slapen bij de hond :Y) :')

Klinkt niet als de hoofdprijs....ben maar blij dat je snel af bent van die bedplassende zuiperd!

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 05:12

Het was letterlijk en figuurlijk de druppel die de emmer/ bed deed overlopen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Weer een wijze les _/-\o_
Ohja moet nog vermelden dat hij snurkte als 100 houthakkers, heb hem er s nachts om half 4 een keer uitgezet :=
Iedereen stond ervan te kijken dat ik dat deed :D
s nachts moet je kunnen slapen in de eigen hut :Z

Isabel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 07:22

Pff nou ik heb Tinder weer eens geïnstalleerd op mijn telefoon hoor, wat een ellende _O-
Moet wel even vermelden dat ik lesbisch ben. 95% van al mijn matches zijn meisjes met een vriend die iemand zoeken voor een trio :+

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:51

whahah Isabel ! lekker dan alleen op zoek naar een trio... :=
@Sabine: ahhhh bed plasser. Dat is niet best zeg fijn dat je er vanaf bent!

Nou ik weet het niet helemaal wat het bij mij is.. heb een paar pogingen gedaan en met 1 had ik toch wel een soort van klik. Hij was heel berichterig en bellen. Elkaar ontmoet met bevrijdingsfestival en had niet meteen zoiets van goh kriebels maar dat duurt bij mij altijd wel een tijdje. En nu is het contact verwatert. Heb ook ff mijn account offline gezet want ik sta met mijn hoofd ect in een krantje van mijn werk en ik kreeg daar opeens berichtjes over.. dus ik ben ff offline en zie later wel weer.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 15:25

Sinds vorige week tinder weer eens geinstalleerd en ben nu sinds een paar dagen aan het appen met een leuke jongen. Hij wilt vanavond bellen dus ff zien hoe dat verloopt, ben er wel positief over tot nu toe! :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:32

Pffff eentje die in bed piest komt er hier ook niet in hoor. Vreselijk. Ben net met de kinderen uit de luiers en dan wil ik niet zo'n vent.

Marijke, wat jammer dat het verwaterd. Denk je dat er bij hem de klik niet is, of zal hij juist afstand nemen omdat jij niet meteen verliefd bent?

Robinxfellow, dat is spannend zeg! Hopelijk is hij nog net zo leuk over de telefoon.

Hier vanavond een zeer impulsieve date, een leuke man uit Culemborg. Ben benieuwd, er lijkt via de app wel een klik te zijn. Ik ga zo iets met hem drinken. Met mijn verstandskies die eruit is gehaald gaat het goed. Mijn wang is niet dik en blauw geworden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:56

Uit Culemborg?!

Vertel eens wat meer, wellicht ken ik hem :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:02

Oh gadver, bedpissers :r

Veel plezier Storm!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:04

Inmiddels weer contact :)

Veel plezier Storm!!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:05

Kom je trouwens naar Culemborg?

Bedplassen, wat bijzonder.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:52

Ok ik geef toe. Ik ben een meelezer. En ik heb heel wat meegemaakt, maar een bedplasser.... :') _O- _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:59

Je begint in de luiers en je eindigt er..

Maar om nou in je volwassen leven er ook een aan te moeten, gaat wel ver!

En jeeeeetje, die Mark! Wat een vreselijke flapdrol! :))

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:01

Serieus heeft die gozer in je nest gepiest
Shocking
Dacht die hond . Da's erg , maar een volwassen vent is nog erger .
Bah

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:16

Jongens.. even een kanttekening.. kan ook vanuit ziekte zijn he. Niet te snel oordelen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:40

kimberly1995 schreef:
Jongens.. even een kanttekening.. kan ook vanuit ziekte zijn he. Niet te snel oordelen.

Ja, maar als dat zo is..dan meld je dat toch van te voren aan je date? En ik zou zelf dan het risico al niet willen lopen en dan vragen of ze bij mij komt slapen. Liever dat ik mn eigen bed bevuil dan van een ander..

Leuk spontane date Storm! Ik wilde al zeggen, ga je daten met patrick?

Toch weer contact marijke, dat stemt positief!

Tinderaars op zoek naar een trio kom ik ook nogal eens tegen. Ben wel benieuwd of ze ook succes hebben met hun zoektocht.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:52

Jibbel schreef:
kimberly1995 schreef:

Ja, maar als dat zo is..dan meld je dat toch van te voren aan je date? En ik zou zelf dan het risico al niet willen lopen en dan vragen of ze bij mij komt slapen. Liever dat ik mn eigen bed bevuil dan van een ander..

Leuk spontane date Storm! Ik wilde al zeggen, ga je daten met patrick?

Toch weer contact marijke, dat stemt positief!

Tinderaars op zoek naar een trio kom ik ook nogal eens tegen. Ben wel benieuwd of ze ook succes hebben met hun zoektocht.

Tuurlijk, maar wie zegt dat dit niet de eerste keer was van een ongelukje en voorbode voor verder onderzoek? Ik vind het ook niet normaal, maar om hem nou een gek te noemen.. tja..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:59

Hopelijk heb je een leuke date gehad Storm?

Mijn match-uit-Amsterdam wilde zondag al daten. Lees: naar Groningen komen :D :D Helaas zit ik eerst in Zwolle en heb ik 's avonds een concert met een vriendin, anders hadden we zeker afgesproken. Wordt nu waarschijnlijk volgend weekend. Woei :):)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:00

*Meelezer kruipt onder rots vandaan*

Sabine, was hij niet krantzindelijk? Of desnoods op een kattenbakje? :')
Maar het kan idd vanuit ziekte zijn. Toch had hij dat dan wel even kunnen melden.

Ik kwam er pas na 2 maanden achter dat mijn vriend -nu man- ernstige epilepsie had. We zaten op de bank en in een keer kreeg hij zomaar een aanval. Ik ben me toen de tandjes geschrokken. Zelf had hij het nog nooit laten onderzoeken 'want ach, ik ben zo weer bij hoor' :+
Uiteindelijk bleek het een hele ernstige vorm te zijn waarbij zijn hart ook stil gaat staan. Heb me serieus wel afgevraagd of ik met die angst kon leven. En hij snapte die angst niet, want hij maakte het moment van de aanval en hartstilstand natuurlijk niet bewust mee.

Gelukkig sloeg de medicatie aan en inmiddels zijn we alweer 2 jaar getrouwd :+ Maar dat soort geintjes zijn niet leuk nee. Ik hoef niet de volledige medische geschiedenis te weten, maar bij dingen als bedplassen is het wel zo netjes om je partner in te lichten :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 01:45

Date was leuk! We hebben zelfs gezoend haha. Maar of de vonk echt over zal slaan, geen idee. Nu nog niet in ieder geval. Maar zou hem best nog een kans willen geven.

Ailill, is pb je zijn naam wel even. We waren inderdaad in Culemborg, bij een Belgisch biercafe op een pleintje.

Cayenne, jeetje zeg, wat een schrik. Wist je wel dat hij dat had of was die aanval ook meteen met moment dat je erachter kwam?

Berdien, Leukkkk! Jammer dat je nog een week moet wachten.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 08:54

Haha, nou geografisch gezien kan het gaan werken. Mijn ex komt uit Waalwijk en het toch krap 6 jaar volgehouden, ook handig met files rijden, of althans het ontbreken van files rijden :P

Ik ken hem niet persoonlijk, geloof dat ie in een vriendengroep van een van mijn zussen zit, grappig! Dan zaten jullie bij de Poortwachter, enne, dat pleintje is de hele binnenstad :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:37

Grappig dat je zus hem misschien kent Ailill, kleine wereld haha. Maar het was een leuk kroegje en we hebben van half 10 tot 2 uur gekletst. Ik kreeg wel lieve appjes vannacht en vanmorgen maar toch heeft hij niet naar een tweede date gevraagd. Ach, ik ook niet, ik vind hem aardig maar ik heb vrijwel nooit direct kriebels in mijn buik.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:59

Waar ik nu mee date is de enige geweest die tijdens de date om een tweede date vroeg. De rest zat allemaal wel een dag minstens tussen. Vond ik zelf ook wel fijn, even nadenken/bedenken of het leuk genoeg was voor een 2e date.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 10:15

Dat heb ik juist net andersom meegemaakt. Deze is juist de eerste die niet om een tweede date vroeg haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 10:35

Mijn date komt vanavond weer, toch wel leuk eigenlijk :)

Ik heb ook gisteren weer een singlereis geboekt, ik zit met kerst op Curaçao, is dat niet iets voor sommigen hier? Ipv speeddaten :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 10:38

Bij mij vragen ze via de chat vaak snel om op date te gaan en zijn ze daarna Sjaak afhaak als er iets concreets komt...

Dat plassen in bed, sja, ik zou ook op zoek naar een zindelijk type. Ik ben immers ook aardig handtam.