Een fotograaf is leuk, maar ik heb ooit eens veel geld betaald voor een shoot waar helemaal geen mooie foto's uitgekomen zijn, is toen een heel gedoe geweest om dat geld terug te krijgen. Sindsdien ben ik daar wat terughoudend voor. Kijk wel eens wanneer mensen paarden zoeken voor portfolio's ed maar dat is vaak zo ver uit de buurt dat het niet interessant is ... Daarnaast is de omgeving hier in de buurt van de stal niet meteen wauw en is het helemaal niet praktisch om met een blind paard te gaan reizen (met een trailer die ik niet heb, en waarvoor ik weer mensen moet inschakelen) om op locatie te gaan shooten.
Dus leuk zou ik het zeker vinden, maar de praktische kant houdt mij tegen (en om eerlijk te zijn de financiële kant ook). Ook is dat natuurlijk altijd maar tijdelijk, dan heb je leuke foto's en een super herinnering, zeker waar .. maar daar kan je ook geen jaar meer verder zeg maar. (weet niet hoeveel foto's je meestal krijgt voor gebruik op social media, maar denk vaak een stuk of 10-15 op klein formaat?) Dan moet je al op regelmatige basis dat doen en dat is helemaal moeilijk.
Maar ik snap zeker wel wat je wil zeggen
Zou dolgraag mijn privé-fotograaf hebben die mooie foto's maakt terwijl ik gewoon fijne dingen met de pony's doe, haha.
). 

Hahaha.