Vest Vila Jurk Mamalicious Nieuwe laarsjes van Tommy Hilfigger
Lijkt op een jurkje dat ik vd week droeg
draag normaliter niet zulke strakke jurkjes maar deze valt precies goed, prachtige buik heb je, voel je al veel beweging? Dat vond ik t mooiste gevoel
Ik lees nog steeds braaf mee maar zit niet zo lekker in Mn vel, voel me meh en gezwollen enzo maar wil wel ff mijn nieuwe jasje snel showen, hij is zo gaaf, ideaal voor in de auto ff snel aan en uit (rij altijd zonder jas)
Je had ze in mega veel kleuren, wil legergroen ook nog! Maar geel stond t gaafst, roze staat altijd wat vaag omdat ik een gele ondertoon heb.
Oh dat jurkje is ook tof! En dat jasje Ik heb er vorig weekend nog mee in mn handen gestaan
Kleine is inmiddels steeds vaker toe voelen blijft n gek idee haha.
Ik heb vanavond n etentje Jurkje van Steps. Hangt al 2 jaar in mn kast. Had m te groot gekocht maar nu past hij haha. Vest van vila (moet daar echt een nieuwe van kopen want deze heeft z'n beste tijd wel gehad) Laarsjes van Haren
_Friemel
Geplaatst: 03-02-18 11:21
Staat je geweldig zo met die toet! Ja is idd heel gek, vooral wanneer ze gaan hikken, maar mis t soms nog, behalve de fase dat hij in een boog lag en met zijn voeten op mijn blaas stond nog nooit zo vaak in Mn broek geplast