Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:16

BlackShadowZ schreef:
Nou er is nogal een leeftijdsverschil... en er kwam bij dat hij een kind heeft... maar hij is tot nu toe zo leuk, en knap! En het is ook nog eens een paardenman!

Ik zelf heb niet zoveel problemen met de bovenstaande dingen, maar hoe familie enzo daar op gaat reageren..

Mag ik vragen wat het leeftijdsverschil dan is dat je bang bent dat je familie er niet goed op gaat reageren?

Florence - je hebt hem gewoon keihard gefriendzoned :')

MMIDV - Die zou ik ook alleen al naar rechts swipen omdat ik mij afvraag wat in hemelsnaam zijn fantasie kan zijn met betrekking tot zulke bladen. Heb echt al van alles door mijn hoofd gehaald daarmee :j

Betreft de aangifte die ik heb gedaan:

Ze zijn er wel degelijk mee bezig. Aangifte is niet geseponeerd *\o/* en ligt nu op het moment bij de recherche.

en wat daten betreft:

Weer terug bij mijn laatste date. Na 2 weken gigantische bonje gehad te hebben en moet zeggen het lijkt alsof hij er van geleerd heeft.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 16:16

janderegelaa schreef:
Dan zien ze je als hun oudere broer. Misschien moet je wat meer draadkracht tonen. Ik app echt niet lang en probeer eigenlijk zo snel mogelijk een date te regelen.

Als nou blijkt dat het bij jou doodbloedt tijdens het appen dan moet je gewoon niet zo lang appen.

_/-\o_ Precies dit!

@flessuh
Gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en proberen om binnen de eerste 10 zinnen een date voor te stellen :j. Vrouwen houden van mannen die initiatief tonen, als je daarnaast ook nog eens zelfverzekerd overkomt (let op, je hoeft het dus niet te zijn, fake it till you make it!), dan zijn ze helemaal zo moeilijk niet :n.
Probeer er een beetje humor in te houden en probeer je ook een beetje van die negatieve houding te ontdoen, nogmaals, al doe je in eerste instantie maar alsof, dan is dat ook al prima :j. Het werkt vanzelf door, echt.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:22

anne_bento schreef:
florence123 schreef:
haha wat lief anne_bento! Het is de viking run in Gent (ben van België dus) :)

De date ging goed! Ik voel me er zo op mijn gemak bij, misschien een beetje téveel op mijn gemak.
We kregen ook het idee om een citytripje naar NY te doen in september. Toen heb ik gezegd dat ik dat zeker wil plannen, maar we ook als vrienden kunnen gaan, ongeacht de situatie. Maar of dat nu zo duidelijk is voor hem?

pfff het leed dat daten heet :Y)

Haha plannen kan geen kwaad, gewoon niks boeken. Ik denk alleen wel dat je hiermee hem het idee geeft dat je wel meer wilt, ondanks je opmerking.. :+ Ik heb zoiets met 2 dates meegemaakt, met beiden was het echt wel gezellig maar meer wilde ik niet. Dat had ik in beiden gevallen ook aangegeven, maar evengoed wel sportevenementen of festivals plannen samen, waardoor hun blijkbaar toch het idee kregen dat ik wel meer wilde.. ik heb ervan geleerd toch duidelijk te zijn haha. Heb het over dit soort situaties met mannelijke vrienden gehad, en die zeggen ook, mannen denken zo ontzettend anders als vrouwen en zouden in dit geval echt wel denken dat er meer is dan alleen vriendschap.

Zo heb ik ook weleens tegen iemand gezegd, waar een mannelijke vriend van me naast stond, ik wil geen vaste relatie maar wil best met je daten. Waarop mijn mannelijke vriend zegt, je snapt natuurlijk wel dat ie nu denkt yes, een fiets-maatje zonder verdere verplichtingen :+

En ben je dan uiteindelijk alleen moeten gaan naar de festivals en sportevenementen? :+

BlackShadowZ

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:25

Hij is 34, ik 20. Al is dat hetzelfde leeftijdsverschil wat mijn ouders ook hadden.
Alleen viel de bom eventjes dat hij een zoontje heeft die hij eens per twee weken ziet.
Daarom hield ik de boot ook eventjes af... maar ik vind hem echt echt echt heel leuk tot nu toe.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:27

BlackShadowZ schreef:
Hij is 34, ik 20. Al is dat hetzelfde leeftijdsverschil wat mijn ouders ook hadden.
Alleen viel de bom eventjes dat hij een zoontje heeft die hij eens per twee weken ziet.
Daarom hield ik de boot ook eventjes af... maar ik vind hem echt echt echt heel leuk tot nu toe.

Hebje al afgesproken?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:33

Eenmalig, leuk wat gedronken verder ook nog niks gebeurt.

* ik bedoel natuurlijk gewoon dat ik hem echt leuk genoeg vind om het een kans te geven. In mijn post lijkt het een beetje of ik wel erg hard van stapel loop :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 16:42

Ohhh, dat is toch best te doen joh, gewoon lekker zien waar het schip strandt :j.

@florence, dat is wel een aardige friendzone actie indd :'), ik zou het eerst even lekker afwachten hoe het loopt, als het leuk blijft kun je altijd nog wat boeken, zo heb ik ook al minstens 6 hypothetische tripjes naar rome gepland met tinderdates :'). Maarrr wie weet gaat het nu wel een keer echt gebeuren <3.
D. is er vanavond EINDELIJK weer <3, morgen die stomme verjaardag, ik schijt bagger in 6 kleuren. Ergens boeit het me helemaal niks wat mijn familie ervan vindt (behalve mijn ouders dan), maar toch is het spannend :=. We gaan donderdag met z'n allen naar pretpark, want vrij en hij is jarig, dus koters mee en gaaaaaannnn :):). Het wordt nu toch echt wel serieuze oliebol hoor, ik begin ook hier en daar te droppen dat ik een vriend heb, is in sommige gevallen wel echt heel handig :'). Had gisteren even een akkefietje in de bus (ga nooit met de bus, chip was leeg en ik had dus alleen maar 50 mee, want laatste losse euro's uitgegeven en dan zetten ze je dus ook echt de bus uit, want dat kan ie niet wisselen), gelukkig iemand in de bus die het voorgeschoten heeft, superlief. Op het station zou ik even wisselen om het terug te betalen, maar toen kwam het gesprek meteen op waar ik dan precies woonde, dat ie me nog nooit had gezien in het dorp bij de school (no oliebol, want geen kinderen) en we misschien wel eens af konden spreken. Dus toen heel braaf: 'nee ik heb geen kinderen, maar mijn vriend wel' gedropt, en toen was het vragenvuur meteen voorbij :').

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:16

hyppolyte schreef:
Ik bedoel meer in het praktische, dus winkels/supermarkten die alle dagen open zijn, of tot 10 uur 's avonds, afhaaltoko's/restaurantjes in de buurt (als in, 10 min loopafstand). In een afgelegen dorpje is dat toch echt wel een ander verhaal dan in de stad. Merk ik bij mij al en ik zit 10 min van de stad af met de auto. Gelukkig is het een toeristisch dorp, dus dat scheelt, maar toch sta ik vaak genoeg met zo'n oh oliebol, hij is al dicht moment :')

Ik kwam er onlangs achter dat de supermarkten in Drachten gesloten zijn op zondag, en in het gehucht ernaast open... Is maar net hoe christelijk het beleid is. Bij mij in het dorp wilden ze ook een tijdje niet open wegens gristelijk beleid, maar ivm het toerisme is het gelukkig toch wel verandert.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:03

hyppolyte schreef:
janderegelaa schreef:
Dan zien ze je als hun oudere broer. Misschien moet je wat meer draadkracht tonen. Ik app echt niet lang en probeer eigenlijk zo snel mogelijk een date te regelen.

Als nou blijkt dat het bij jou doodbloedt tijdens het appen dan moet je gewoon niet zo lang appen.

_/-\o_ Precies dit!

@flessuh
Gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en proberen om binnen de eerste 10 zinnen een date voor te stellen :j. Vrouwen houden van mannen die initiatief tonen, als je daarnaast ook nog eens zelfverzekerd overkomt (let op, je hoeft het dus niet te zijn, fake it till you make it!), dan zijn ze helemaal zo moeilijk niet :n.
Probeer er een beetje humor in te houden en probeer je ook een beetje van die negatieve houding te ontdoen, nogmaals, al doe je in eerste instantie maar alsof, dan is dat ook al prima :j. Het werkt vanzelf door, echt.

Ho wacht even..vrouwen en niet moeilijk :wow: :=

In die gesprekken ben ik zover ik weet alles behalve negatief hoor :)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:07

Maar op welk punt vallen de gesprekken stil?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:53

Flessuh schreef:
hyppolyte schreef:
_/-\o_ Precies dit!

@flessuh

Zo moeilijk zijn wij vrouwen niet hoor. Gewoon zeggen wat we willen horen en luisteren naar ons en alles is goed ~~}>

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:53

Ik vind vrouwen wel moeilijker dan mannen. Bij mannen kan je gewoon alles zeggen en het is ok, vrouwen zijn veroordelender en veeleisender :+

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 00:09

Colien schreef:
Zo moeilijk zijn wij vrouwen niet hoor. Gewoon zeggen wat we willen horen en luisteren naar ons en alles is goed ~~}>

Kijk, nu geef je het zelf al aan:
Zeggen wat vrouwen willen horen...
Uhh sinds wanneer helpt het om te zeggenwat de ander wil horen? Brengt je niet verder

luisteren naar ons
Dat gaat nogal lastig! Jullie zeggen zoveel! En dan moeten we ook nog eens luisteren naar de indirecte boodschap die we tussen de zinnen door zouden moeten herkennen?

Geryon schreef:
Ik vind vrouwen wel moeilijker dan mannen. Bij mannen kan je gewoon alles zeggen en het is ok, vrouwen zijn veroordelender en veeleisender :+

Dat dus! Wat een wijsheid!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 00:21

jooproo schreef:
Geryon schreef:

Dat dus! Wat een wijsheid!

En dat van een vrouw :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 02:25

Eens!

Net op de bruiloft van m'n broer het nr van de drummer van de band gescoord :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 06:58

Exitium schreef:
En dat van een vrouw :+

Ze is nog vrijgezel toch??? O:) O:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:01

Ik vind mannen ook makkelijker in omgang vaak :Y)
Maar ben zelf denk ik ook wel makkelijker dan de gemiddelde vrouw, hou niet zo van moeilijk gedoe.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 07:35

Ik vind mannen vaak lekker 'simpel' en nuchter! Alhoewel mijn ex net een ongestelde vrouw was -O-

Mijn date met te kleine man en 0 verwachtingen was zo ontzettend leuk :o jeetje... het was echt een super leuke kerel, lekker drankje gedronken op terras, wat al echt leuk was. Toen het terras dicht ging zijn we doorgegaan in de kroeg. Rond half 3 liep ie mee naar de bus, toen ik in de bus zat appte hij dat hij met net zo goed thuis had kunnen brengen want hij had weinig gedronken. Als gevolg daarvan kwam hij nog even langs bij me en lag ik er uiteindelijk om half 5 in, om jawel nu weer eruit te moeten om te surfen :+ :+ deze date was echt zoveel leuker dan ik en hij hadden ingeschat... er komt Zeker een 2e date zijn we het beiden over eens Haha.. *\o/* jeetje die had ik dus bijna laten lopen vanwege zijn lengte.. :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 13:20

Dat hangt dus maar helemaal van de man of vrouw af, niet elke vrouw is gecompliceerd en niet elke man is makkelijk. Maar ik heb ook liever mannen dan vrouwen om mee om te gaan hoor, vrouwen zorgen wel altijd voor drama :'). Maarja, hoop mannen ook, of nou ja, die veroorzaken het drama :').

Citaat:

Dit is wel een beetje selectief lezen he? Ik heb het dus over je algehele houding, die is hier over het algemeen redelijk pessimistisch te noemen, dat werkt door in alles, dus ook in je tindergesprekken, daar hoef je je ook niet direct bewust van te zijn, daar zit 'm nou net het punt. Die gesprekken lopen niet voor niets allemaal dood toch? Dus dan moet er ergens iets niet goed zijn in de communicatie. We willen allemaal met je meedenken en tips geven, maar dan moet je daar wel voor open staan, en anders gewoon niet zeuren dat je geen matches hebt die met je praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:28

Ik ga met hyppolyte mee, de toon van je berichten hier is gewoon erg pessimistisch. Kan prima dat jij je daar niet bewust van bent, maar wij vrouwen zijn blijkbaar vreemde wezen en die pikken dat nogal snel op :+

Ik hou trouwens ook niet van drama, van die vrouwelijke dramavrouwen vind ik heel vermoeiend. Doe maar gewoon normaal, doe je al gek genoeg..

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:57

Ik vind het normaal ook altijd makkelijker met mannen om te gaan tenminste als je ze zo in het dagelijkse leven tegen komt. Als het gaat om daten enzo dan vind ik het vaak laatiger

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:27

Ik zie de toon niet als pessimistisch, meer sarcastisch en zelfspot.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:29

MMIDV schreef:
Ik zie de toon niet als pessimistisch, meer sarcastisch en zelfspot.

Zelfde. Maar ik denk wel dat je je strategie moet veranderen als je steeds bot vangt. Misschien via een ander medium dan Tinder, of laat eens een bokker meekijken met je gesprekken.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:47

Iedereen ziet wel dat het sarcastisch is. :+ maar het is meer, er zit ook een deel zelfmedelijden in.
In gesprekken die wij wel eens hebben gehad flessuh vond ik het ook opvallend dat je erg pessimistisch bent en erg sarcastisch door onzekerheid. Geloof me dat merkt iedere vrouw op. Zal zeer zeker ook in je tindergesprekken zijn. Dus misschien toch wel iets om over na te denken :)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:51

Zo dat was wel even een eind bijlezen! Leuk dat het bij de meeste goed gaat!
Ik loop er ook een beetje tegenaan dat niemand wat zegt... zit nu sinds een paar dagen op hppn en daar echt veel gesprekken! Ik heb net op tinder mijn eerste superlike uitgedeeld en daar had ik echt na een paar minuten een match mee en die begon ook gelijk te praten :D