Gisteravond first burn voor Summer Peach. Ik vind 'm als kaars lekkerder dan de melt, alsnog sterk maar niet zo overheersend. Echt lekker op zo'n zachte "zomer"avond
Ik vond Summer Peach droog erg lekker, brandend echt mega smerig. Super chemisch .
Vond nog een tart Angels Wings en gezien het heir op het werk mega naar knoflook rook, heb ik die even aangezet . Ben benieuwd wanneer de heren gaan zeuren .
Kirja
Geplaatst: 13-07-16 14:44
Ik zou toch liever een tart/kaars ruiken dan knoflook hoor Yv
Hoop dat de nieuwe geuren van Village voor het weekend bij de 1000poot op de site staan. Ben zo benieuwd naar de Cozy Cashmere!
Pirouette66
Geplaatst: 13-07-16 14:45
Ik had vandaag Cotton Candy Cookie van Scentsy aan, blij dat ik er geen hele bar van heb gekocht... vond het niks. Weinig geurverspreiding en weinig cookie, alleen een zacht zoet snoepgeurtje
Yv_
Geplaatst: 13-07-16 14:53
Bluh die Candy Cookie vond ik zo vies .
Nou, hij is echt MEGA sterk, heb 'm nu ff in een hoekje achter een printer gezet. Ruik heel veel zoet en vanille. Maar heel sterk en overheersend. Weet nog niet precies wat ik ervan vind.. Zal van de week de andere helft van de tart ff thuis branden, daar ruik ik ze altijd veel minder sterk volgens mij.
Edit: De mannen vinden 'm in elk geval echt méér dan smerig, hoor "baklucht", "chocola" etc voorbij komen .Geen idee alleen waar ze dat vandaan halen
Ik ben ook benieuwd naar die nieuwe geuren van Village. Waarschijnlijk vallen ze me heel erg tegen, want dat heb ik bijna elke keer bij dat merk , maar de omschrijvingen klinken echt super !
Zo jammer dat er lavendel inzit! Zelfs het kleinste vleugje ruik ik. Maar dat komt echt omdat ik het gewoon echt niet lekker vind, dan overheerst het al snel.
Ik had gister Napa Valley aan. Wow, wat een geur kwam daar vanaf , had ik niet verwacht omdat de tarts in vergelijking een stuk zwakker leek te zijn. Heerlijke geur, helemaal blij mee . Moet zo de kat gaan vangen om te borstelen omdat ik echt overal plukken haar vind , zit nog even te bedenken welke geur erbij aan gaat. In elk geval een rustgevende, want ze háát het .