Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:45

Nou. Ik heb het nog even de hele ochtend op me in laten werken en jullie hebben gelijk ook, als hij mij leuk genoeg had gevonden had hij sowieso die andere meid al afgekapt.
Heb hem net geappt dat ik zelf de keus al gemaakt heb en het hierbij laat.
Ik vond zijn reactie mwah. Beetje lauw. Dus het is goed zo.
Brrr wanneer kom ik nu eens n vent tegen die gewoon direct en eerlijk is en gewoon voor mij gaat.... Denk dat er nu even een date stop ingelast gaat worden! Misschien wil ik het ook wel Te graag...
Maar ik lees en post uiteraard nog gezellig mee want een beetje swipen op Tinder blijft vermakelijk ;-)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:04

kenyada: Eigenlijk snap ik het wel dat iemand daar wat meer tijd voor nodig heeft. En als hij dan ook nog toevallig iemand anders tegen komt.. Tsjah, dat kan.

Ik kan me wel voorstellen dat je beide wat vaker moet zien om te kijken of je echt verliefd (kan worden) op een van de 2. Snap sowieso niet dat mensen daar zo snel in zijn.
je hoort het wel dat iemand helemaal verliefd is na 1 date, tja dan was hij niet met het andere meisje gaan daten. Maar die gevoelens heb ik nog nooit gehad hoor voor iemand die ik 1 of 2 x gezien heb..

Je maakt de keuze voor hem wel erg makkelijk zo :P. Al snap ik de andere reactie's hier ook wel.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:23

Ik denk als je te graag een date wilt, of er te geforceerd mee bezig bent, dat het sowieso al gedoemd is te mislukken. Net alsof mannen dat dan merken en je dan expres aan het lijntje houden. Ik ben altijd maar heel nuchter en laat het op mij afkomen, het is graag of niet :j

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:31

Dat denk ik ook Yunaa, zit ook in zo'n fase, maar elke keer die teleurstelling na een leuke eerste periode, ik kan er toch lastig mee omgaan, het is toch een tik voor je zelfvertrouwen (in mijn geval dan..)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:33

Ohwja ik ben er ook wel nuchter in hoor. Ga ook met n gevoel op date van nou we zullen het wel zien! Is t niks nou dan niet, is t wel iets dan zien we het wel weer! Maar mijn gevoel zei me gewoon dat ik t maar moet laten varen met deze man En aangezien ik dat gevoel al zo vaak genegeerd heb en het toch aaaaaltijd weer uitkomt maak ik het hem maar makkelijk ja. Al vind ik het echt mega jammer.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:52

Snap ik Lougino! Maar zover moet je net niet laten komen, dat is het niet waard. Denk dat die mannen zelf niet weten wat ze willen :=

Next Kenyada! :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:11

Queelens schreef:
Weet je dat zeker Jolijn (heeft die dat gezegd?) dat dat zo is of krijg je alleen dat gevoel?

Al zou ze alleen dat gevoel krijgen is dat genoeg. Gevoel bepaalt alles. Zelfde als dat iemand steeds zegt je weet toch wel dat ik dat zo niet bedoel of je leuk vindt....maar degende handelt er niet naar.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:50

Robijntjah schreef:
Ik was wel z'n enige date... Ik vind hem leuker dan andersom en dat ga ik mezelf niet nog een keer aan doen.

Jammer zeg. Maar als je gevoel dat aangeeft dan vertrouw daar maar op ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:04

Hebben we het ook over gehad.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:35

Yunaa schreef:
Denk dat die mannen zelf niet weten wat ze willen :=

Waarschijnlijk niet, wij denken daar veel meer over na.

Kenyada: vind het ook eigenlijk heel tof als je een ander wel de ruimte kan geven om het allemaal uit te zoeken. Nu kap je meteen iets af, wat mogelijk fantastisch af had kunnen lopen.

Wij waren in het begin ook niet exclusief, omdat hij dat niet wou. Dat heeft mij veel pijn gedaan, maar ik wilde er niet mee stoppen totdat ik zeker wist dat het niks zou worden. En dat blijkt meer dan de moeite waard geweest te zijn.

Tuurlijk moet je je niet laten misbruiken. Maar wij kwamen allebei uit een serieuze, lange relatie & waren er nog niet aan toe om aan de volgende te beginnen. Ik werd alleen eerder verliefd dan hij :+

Ik zou t overigens niemand aanraden. T houdt hoog pieken in, maar ook diep dalen. En geen garantie :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 20:52

Dussss.... How to get over someone :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:25

Doubtless schreef:
Yunaa schreef:
Denk dat die mannen zelf niet weten wat ze willen :=

Waarschijnlijk niet, wij denken daar veel meer over na.

Kenyada: vind het ook eigenlijk heel tof als je een ander wel de ruimte kan geven om het allemaal uit te zoeken. Nu kap je meteen iets af, wat mogelijk fantastisch af had kunnen lopen.

Wij waren in het begin ook niet exclusief, omdat hij dat niet wou. Dat heeft mij veel pijn gedaan, maar ik wilde er niet mee stoppen totdat ik zeker wist dat het niks zou worden. En dat blijkt meer dan de moeite waard geweest te zijn.

Tuurlijk moet je je niet laten misbruiken. Maar wij kwamen allebei uit een serieuze, lange relatie & waren er nog niet aan toe om aan de volgende te beginnen. Ik werd alleen eerder verliefd dan hij :+

Ik zou t overigens niemand aanraden. T houdt hoog pieken in, maar ook diep dalen. En geen garantie :+

Dat is ook zeker zo hoor dat ik misschien wel iets heel moois misloop. Maar zijn reactie op dat ik zei dat ik het zelf dus maar af zou kappen was: ja heel jammer maar misschien beter zo want ik denk dat die andere meid meer mijn type is.... Hmm ja. Had hij anders gereageerd was t anders geweest maar deze reactie bevestigde mijn vermoeden dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:27

UhNee schreef:

Wat is er aan de hand dan?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:53

Duidelijk verhaal Kenyada :( toch zuur om te horen!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:59

Hey, ga me hier ook eventjes melden. Ik zat vroeger op Tinder, heb daarop ook iemand leren kennen en een "relatie" gehad van bijna 5 maanden, wegens de verre afstand is dit ook niet goed gekomen. En is ook gewoon heel rot geëindigd. Ook hetzelfde verhaal, ik werd eerder verliefd dan hij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:00

Aw Uhnee :(:)

Klinkt alsof je de goede keuze hebt gemaakt Kenyada. Maar leuk is anders.

Ik heb geen idee wat motorman wil. Nou ja, ik weet wel wat hij wil :+ maar niet wat hij qua relatie of iets dergelijke wil. We houden het nou op 'elkaar beter leren kennen.' Dus dat gaan we vrijdag waarschijnlijk maar weer doen :))

Welkom Calipsolover!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:01

Kenyada schreef:
UhNee schreef:

Wat is er aan de hand dan?

Niks, dat is het hele probleem :+ Het is nog steeds stil aan zijn kant, dus ik ben er nu wel een beetje achter dat ik nooit meer wat van hem ga horen, ik wou het alleen niet toegeven eerder in dit topic := Maar is lastig om iemand zo 'even' te vergeten.

Jouw verhaal is ook zuur zeg.... Als 'ie zo'n antwoord terugstuurt lijkt het me inderdaad wel duidelijk ja....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:03

Wat akelig. Dan kun je maar beter horen dat er niets meer in zit. Maar zo'n stilte...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:05

Ach UhNee don't worry zoiets hebben we toch allemaal wel is meegemaakt, gevoel en verstand zijn t niet altijd snel met elkaar eens. Been there done that, meer dan eens zelfs haha.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:10

Ja idd! En dan kan iedereen om je heen zeggen van pfff laat m joh en reken er maar niet meer op. Maar daar moet je dan zelf achter komen en dan kun je je er ook pas in berusten.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:21

Berdien schreef:
Wat akelig. Dan kun je maar beter horen dat er niets meer in zit. Maar zo'n stilte...

Nou inderdaad, wees gewoon eerlijk denk ik dan -O- Vind het ook banketstaaf gewoon, als ik van te voren wist dat het zo zou gaan.....

Idd Kenyada, dat is ook zo..... Ik zat hem eerst een beetje te verdedigen, maar als buitenstaander heb je er toch een andere blik op de situatie. En als je het dan een paar dagen aankijkt komt je zelf ook tot die conclusie.

Zit te twijfelen of ik tinder weer ga installeren :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:23

Ik heb het laatst ook getest met motorman. Dat is ook niet zo'n apper, en erg druk. Maar na twee dagen stilte van mijn kant hebben we de hele middag gezellig gekletst :)) Als hij echt geen interesse meer had, was hij waarschijnlijk wel stil gebleven.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:24

Ja zo is het berdien.

Maar leuk is anders uhnee.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:47

UhNee schreef:
Berdien schreef:

Nou inderdaad, wees gewoon eerlijk denk ik dan -O- Vind het ook banketstaaf gewoon, als ik van te voren wist dat het zo zou gaan.....

Idd Kenyada, dat is ook zo..... Ik zat hem eerst een beetje te verdedigen, maar als buitenstaander heb je er toch een andere blik op de situatie. En als je het dan een paar dagen aankijkt komt je zelf ook tot die conclusie.

Zit te twijfelen of ik tinder weer ga installeren :=

Ja joh. Gewoon doen. Leuk tijdverdrijf. Ik ben ik gesprek nu met een amerikaan. Haha

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 07:59

Aangezien mijn tinderman, waarmee ik een nachtje naar Rotterdam ben geweest en na 5 dates, het ook ineens "druk" heeft, gister toch maar een andere tinderman na een tijdje appen de kams gegeven. Savonds laat nog even een ijsje gehaald, super makkelijk want hij woont 5 km bij mn vandaan en dit was nou denk ik "de klik" waar mensen het vaak over hebben........ Vrijdag weer afspreken en dan ga ik dit wel tegen andere tinderman vertellen, maar waarschijnlijk heeft hij toch al iets interessanters ontmoet aangezien hij zo "druk" is dat hij al 3 weken geen tijd heeft........