Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:19

Palmera schreef:
Ik heb vanmorgen twee oude (schone :+ ) boxershorts uit de la van mijn lief gejat.
Als ik bij hem slaap, slaap ik altijd in een boxershort van hem. Ik vind het zó lekker liggen dat ik besloten heb dat ik dat ook aan wil als ik thuis slaap.
Vandaar deze milde vorm van diefstal.... :')

:') _/-\o_

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:35

Haha ik lees dit terwijl ik met de boxer van mijn vriend aan in bed lig :')

I get your point haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:41

De boxers van mijn vriend zakken bij mij af, maar hij is dan ook 40kg zwaarder :')
Ik pik altijd zijn t-shirts. Omdat ik 32cm kleiner ben komen de mouwen tot net over mijn ellebogen en de onderkant halfweg mijn bovenbenen :))

Chiave

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:44

Ik claim graag de joggingbroek, maar moet dat touwtje wel erg aansnoeren, haha :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:15

Ik trek ook alles van vriendlief aan, ik slaap in zijn boxers en t-shirts. En ik heb ook mannenboxers bij de Primark (wel die losse!) gekocht, want meneer was het beu altijd zijn onderbroeken kwijt te zijn :') En hij heeft een trui van de Decathlon, die was zo lekker warm dat ik gevraagd heb of hij dezelfde wilde halen voor me een maatje kleiner, heerlijk zo'n mannenslobbertrui :+: (Uiteraard heb ik deze alleen aan als ik alleen thuis ben of de deur niet uit hoef, want echt charmant: nee, dat niet..)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 08:54

Ik heb inmiddels mij eigen slobbertrui maar toen wij nog niet samenwoonden nam ik altijd expres geen dikke trui mee, zodat ik altijd één van zijn truien aan moest als ik het koud had. :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 10:07

Confession: ik denk ongeveer een jaar geleden, wist ik nog niet dat je via 'Eigen Berichten' hier op Bokt de topics die je volgde kon bijlezen. Ik volgde toen ook redelijk wat topics, en moest deze altijd helemaal handmatig opzoeken in de Subfora en weet ik het wat allemaal :') Was een gedoe altijd, ik snapte ook helemaal niet hoe mensen dat doen met HK-topics, omdat het natuurlijk enorm snel gaat in dat Subforum en ik die nooit terug kon vinden :+ En ik heb al een account hier sinds 2008 :=

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:08

Jennifuur schreef:
Confession: ik denk ongeveer een jaar geleden, wist ik nog niet dat je via 'Eigen Berichten' hier op Bokt de topics die je volgde kon bijlezen. Ik volgde toen ook redelijk wat topics, en moest deze altijd helemaal handmatig opzoeken in de Subfora en weet ik het wat allemaal :') Was een gedoe altijd, ik snapte ook helemaal niet hoe mensen dat doen met HK-topics, omdat het natuurlijk enorm snel gaat in dat Subforum en ik die nooit terug kon vinden :+ En ik heb al een account hier sinds 2008 :=

Respect voor get volhouden :') _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:12

HAHAHAHAHAHA Jennifer _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:13

Ik erger me aan mensen die hun haflinger een alpen quarter noemen. >;)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:15

Captain schreef:

:')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:45

Wauw, dat heb je dan nog knap lang volgehouden Jennifer. :')

Confession: ik realiseerde me vanmiddag dat 'Wat makes you beautiful' van One direction mijn guilty pleasure is. :o?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:53

Confession; ik was net bij m'n date daar zou niemand thuis zijn (ouders weten het nog niet), dus ik zat daar met hem te praten komt z'n moeder opeens thuis :\ ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als net... Ben mij ook helemaal druk aan het maken om wat voor indruk ik gemaakt heb, door de stress sloeg ik echt helemaal dicht en zijn ouders zijn best elitair...

Confession 2: ik kreeg zo veel stress hiervan dat ik ben gaan stress eten, niks zo comforting als eten _O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:55

Hahaha ja het was echt altijd een gedoe, kon mezelf wel voor m'n kop slaan toen ik zag waar 'eigen berichten' dus voor diende, ik dacht voorheen dat ik daar gewoon mijn eigen topics zag en die had ik niet vaak. Het was dus ook altijd een mysterie voor me waarom mensen ergens een 'stipje' zetten, omdat ik het resultaat nergens kon terug vinden :+

Captain schreef:

Haha ja ik vind het nooit zo erg, maar wel een beetje gek. Ik zeg toch ook niet dat mijn Quarter een Amerikaanse Haflinger is?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:59

Confession: ik moest gisteren huilen bij SuperstreamMe :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 17:17

Captain schreef:

+1

Ook erger ik me aan het OV: 45 min vertraging door werkzaamheden... Ik wou dat ik een auto kon betalen.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 17:21

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 01:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 17:29

lisa_xxx schreef:
Ik zit bij een feest ter ere van het 50 jaar getrouwd jubileum van opa en oma van mn vriend. Maar get is zooo saai dus zat ik om 4 uur al aan de drank

Kan gewoon, onder het mom vrimibo haha :')

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 18:16

Jennifuur schreef:

Je bent niet de enige _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:29

Ik zoek wel eens op hoe duur de cadeau's waren die mensen aan ons geven :')

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:31

Haha vuurneon dat doe ik ook. Met regelmaat :')

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:31

Niet dat ik er daarna een oordeel over heb trouwens. Pure nieuwsgierigheid..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:39

Mijn confession is dan dat ik er daarna wel een oordeel over heb :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:44

Drunksheep schreef:
Mijn confession is dan dat ik er daarna wel een oordeel over heb :))

Ligt eraan wie het heeft gegeven :')

Mijn schoonzus die een flut kralenketting gaf van de action vond ik wel genant, niet omdat het bij de action weg kwam hoor maar omdat het foeilelijk was en 2 euro had gekost en er ook uitzag alsof het 2 euro had gekost :') (en ja dat was hun huwelijkscadeau voor mij...) en ik voor hun wél moeite doe.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:54

Hmm. Ik hoor net dat ik met kerst helemaal alleen ben. Mijn huisgenoot gaat twee weken naar zijn thuisland, mijn verloofde zit aan de andere kant van de wereld.. Kerst doet me niks, maar toch. Kerst is de meest eenzame tijd van het jaar begint me alweer in m'n oren te klinken. Wat ben ik blij dat ik moet werken := Heb gelukkig wel weten te regelen dat de hond van mijn huisgenoot hier blijft in plaats van naar een opvang :) Dan heb ik nog iets aanspraak en dat is ook wel fijn voor het diertje, al ga ik er van balen op de koude dagen :')

Oftewel: Eigenlijk vind ik het gewoon poedersuiker dat iedereen leuke dingen gaat doen en ben ik stikjaloers.