Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:39

Dat ik geen idee heb wat ik nou precies moet leren voor mijn studie, en de docent er niet mee wil helpen omdat je op het hbo zelfstandig moet zijn. Zie het nu al niet meer zitten.

wemkelover

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:14

Ik het gevoel heb dat ze een stickertje op mijn zoon willen gaan plakken. Terwijl ik het idee heb dat dit niet terecht is.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:23

Dat ik mij elke dag meer eenzamer voel

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:47

ScarOfWars schreef:
:(:)

Vandaag te veel om op te noemen.

Dat bepaalde mensen uit mijn schoonfamilie denken dat zij koningin zijn >;)

Dat als je daar dan wat zegt in de familie groepsapp je in een privé app bijna gefileerd wordt (serieus? Doe dat dan gewoon in de groepsapp) dat hierdoor mijn innerlijke bitch is losgekomen en ik dus ipv mijn kostbare zelfbeheersing te behouden ik flink van leer ben getrokken omdat ik het gedrag en alle lage opmerkingen van vandaag gewoon heel zat ben.

Dat vervolgens een ander familielid zich daar spontaan mee gaat bemoeien via een privé app (2 handen op 1 buik) dat mij dan van alles voor de voeten wordt gesmeten maar telkens als ik aangeef dat we maar eens moeten praten daar compleet over heen geluld wordt.

Dat ik mij hierdoor heb laten verleiden om de discussie via de app te laten lopen terwijl ik daar een faliekant tegenstander van ben.

Dat uiteindelijk het allemaal om hetzelfde blijkt te gaan (mijn zwager) terwijl ik dacht dat wij dit al lang achter ons hadden gelaten.

Dat de bak vandaag bezet was op een tijd stip waarop die altijd vrij is. Dat ik vervolgens na 15 mij wachten eindelijk er in kon om de pony los te gooien en dat er vervolgens al binnen 2 minuten iemand al vanaf het zadel bij de ingang stond te dringen... tot zover mijn rustige avondje...

Dat ik vanavond niet mijn overige tijd benut heb om mijn Wft te leren gewoon omdat ik moe ben.

Dat ik door dit alles (en een hele hoop vervelende klanten) al de hele avond opgefokt ben en veel buikpijn heb.

Ik denk dat het tijd wordt om de banden met mijn schoonfamilie te verbreken.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 02:02

Oh ik voel je pijn M_D_H. :(:)
Heb 2 schoonzusjes waarmee ik in de clinch lig... een eeneiige tweeling.. Win je nooit. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:51

Carr_friesje schreef:
Oh ik voel je pijn M_D_H. :(:)
Heb 2 schoonzusjes waarmee ik in de clinch lig... een eeneiige tweeling.. Win je nooit. :')

Nou, dit is geen tweeling maar zo gedragen ze zich wel... en inderdaad, je wint het nooit :n
Vind het alleen zo sneu voor mijn vriend en zijn ouders... Zij kunnen er niks aan doen maar worden wel steeds met alle ellende geconfronteerd

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:46

Klasgenoten..

Heb dit jaar examenjaar en ik ben echt vastbesloten er vol voor te gaan. Dus ik zit dan ook echt op te letten, aantekeningen te maken etc. Etc.

De helft heeft niet het fatsoen om z'n mond te houden en de andere helft begint gelijk te zeuren over huiswerk dat opgegeven wordt..

Ja, die leeftijdskloof is mij soms iets te erg duidelijk :')

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:53

Ik erger mij aan een collega die ineens van dienst wilde wisselen waardoor ik nu tot 21:00 moet werken ipv 14:00 :( owja en dat het de hele tijd rustig is totdat je noodles hebt gemaakt.. Dan komen de klanten op het gemakje 1 voor 1 binnen wandelen en zijn ze dus koud. Leuk op het tankstation werken en alleen hier de dienst draaien :p (Gelukkig een chille baas)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 19:26

Dat mijn vriend vanavond naar het café gaat en dat ik ook mee wil, maar dat mag niet van hem want hij wil een avondje alleen met de jongens.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 19:48

nicole_floor schreef:
Dat mijn vriend vanavond naar het café gaat en dat ik ook mee wil, maar dat mag niet van hem want hij wil een avondje alleen met de jongens.

Oef... ik kan er niks aan doen, maar dan zouden bij mij de alarmbellen gaan rinkelen :o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 19:57

M_D_H schreef:
nicole_floor schreef:

Oef... ik kan er niks aan doen, maar dan zouden bij mij de alarmbellen gaan rinkelen :o

Hoezo? Ik wil ook weleens een avondje uit met vriendinnen waar ik mijn vent echt niet bij wil hebben :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 19:58

Aan de weegschaal... >;)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 20:44

jolleknol schreef:
Ik erger mij aan een collega die ineens van dienst wilde wisselen waardoor ik nu tot 21:00 moet werken ipv 14:00 :( owja en dat het de hele tijd rustig is totdat je noodles hebt gemaakt.. Dan komen de klanten op het gemakje 1 voor 1 binnen wandelen en zijn ze dus koud. Leuk op het tankstation werken en alleen hier de dienst draaien :p (Gelukkig een chille baas)

Ben je verplicht om dan van dienst te wisselen?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:27

M_D_H schreef:
nicole_floor schreef:

Nah nee niet echt snap hem wel ben er meestal altijd bij en van zijn vrienden zijn er ook geen vriendinnen mee. Maarja vind het wel gezellig om mee te gaan.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:39

ScarOfWars schreef:

:(:) Ik herken het en dat is dan ook gelijk mijn ergernis van vandaag...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:41

@Mandarijn It sucks.. maar ach, wat doe je er aan..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:46

Wrom zijn jullie zo eenzaam dan? -O- .... Word er verdrietig van: dikke (virtuele) knuffel! :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:50

Aww Picasso..
Voor mij is het de nasleep van depressie en dat ik gwn jaloers ben op mensen die een relatie hebben, omdat ik dat ook graag wil, maar ik zie het niet gebeuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:52

Oh niet leuk: depressie is heftig! En wat betreft de relatie: als je straks weer lekker in je vel zit, komt dat vast goed! Sterkte!!! :*

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:54

Dankje!

Dit heeft mij oprecht vrolijk gemaakt! :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:55

ScarOfWars schreef:
Dankje!

Dit heeft mij oprecht vrolijk gemaakt! :):)

Wat fijn! :)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:56

En een tikkeltje emotioneel.. :o

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 22:26

Dat mijn vriendin me steeds meer inruilt voor iemand anders.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 22:36

Picasso schreef:
Aan de weegschaal... >;)

Me to -O-

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 23:33

Phoebert schreef:
Dat mijn vriendin me steeds meer inruilt voor iemand anders.

Dan word het tijd dat jij je vriendin inruilt voor een echte vriendin :j misschien niet heel leuk om te horen en het maakt de pijn niet minder maar voor jezelf kiezen is soms net even belangrijker! :(:)