Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:liespower94 schreef:Ik studeer aan de pabo dus kleed me altijd casual maar vrolijk
Vreselijk, ik draag alleen maar zwart/wit/grijs, zou niets voor mij zijn, vrolijke kleding..(Alhoewel ik gisteren rode schoenen heb gekocht, jawellll! Ik ben trots op mezelf haha)
_mexx_lady_ schreef:Iemand zocht een legerprint broek.. Kijk eens bij America Today die hadden er maar ik weet niet of ze ze nu nog hebben!
Geen idee hoe je shabbies kan combineren...
En ik studeer ook verpleegkunde en bij ons is het echt een mengelmoesje. Heel erg poppetje tot nét niet uit de vuilnisbak gehaald.
Het jammere is dat de mensen met het ego de poppetjes zijn, ze ook vaak gezegd worden dat ze er goed uit zien en dan moet je hun ego zien groeien. Niet normaal
xRoosss schreef:_mexx_lady_ schreef:Iemand zocht een legerprint broek.. Kijk eens bij America Today die hadden er maar ik weet niet of ze ze nu nog hebben!
Geen idee hoe je shabbies kan combineren...
En ik studeer ook verpleegkunde en bij ons is het echt een mengelmoesje. Heel erg poppetje tot nét niet uit de vuilnisbak gehaald.
Het jammere is dat de mensen met het ego de poppetjes zijn, ze ook vaak gezegd worden dat ze er goed uit zien en dan moet je hun ego zien groeien. Niet normaal
Ik heb geen ego hoor![]()
De sale bij H&M is weer aangevuuuulddddd![]()
Shame on me, ik heb weer een bestelling geplaatst. Maar gewoon bijna €70 euro korting, kon ik het niet voor latenLaat het dit maal maar bij een Kiala punt afleveren, anders waardeert mijn moeder het niet zo denk ik
Friesam; de afbeelding doet het niet bij mij
Lieveli; jaa, je krijgt een bevestiging van verzending met daarin een track en trace code
Rebeccaa schreef:Oh mijn leren jasje hangt nu voor 30 euro in de sale, ik heb hem zelf gekocht voor 50, en draag hem ZO vaak, dat ik eraan denk om hem nog een keertje te bestellen.of is dat raar?
lieveli schreef:Ik heb maandagnacht besteld, nog geen bevestiging van verzenden binnen. Duurt het altijd zo lang?
sannerocky schreef:Iemand hier zocht een gebreien jurk toch..?
http://www.hm.com/nl/product/57089?arti ... al_Planned
Vind deze niet heel mooi, beetje een rare vorm, maar wie weet jij wel haha
Sem_ schreef:Wat vinden jullie van high waisted jeans en hoe combineren jullie die?
Rebeccaa schreef:ik vind high waisted jeans niet lekker zitten persoonlijk.
Ik kocht vandaag dit shirt, ik weet niet wat me bezielde want ik heb een hekel aan kleur EN aan bloemetjesprint, maar hij stond wel echt super leuk.. haha.
[ Afbeelding ]
Maar ik denk dat ik hem toch terug ga brengen.
Sem_ schreef:Oh! En heeft iemand enig idee waar de witte trui vandaan komt die ze op de bovenste foto aan heeft?
Ik heb het al in een comment gevraagd, maar tot nu toe geen reactie. http://lifesplash.nl/fotos-van-de-fotoshoot/