Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:21

Ik deed vorig jaar een sociale opleiding en dit jaar dus bedrijfskunde, ik vind het ook een verschil. De mensen bij wie ik nu in de klas zit, zijn niet perse netjes gekleed, maar wel 'hipper'. Bij mijn oude opleiding hadden mensen ook eeuwig dezelfde broek/schoenen/trui aan zo ongeveer :+ en hier heeft iedereen echt een enorme kledingkast geloof ik haha. Daarnaast ligt dit type mensen mij ook veel beter als vrienden, ik kon echt niet zo goed aansluiten bij mijn vorige opleiding. :') Oh en deze mensen gaan ook meer uit, ook doordeweeks. Mijn oude klas deed dat bijna nooooit, allemaal braaf huiswerk maken en op tijd slapen. :))

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:25

Rebeccaa schreef:
liespower94 schreef:
Ik studeer aan de pabo dus kleed me altijd casual maar vrolijk :)

Vreselijk, ik draag alleen maar zwart/wit/grijs, zou niets voor mij zijn, vrolijke kleding.. :D (Alhoewel ik gisteren rode schoenen heb gekocht, jawellll! Ik ben trots op mezelf haha)

Ahhh haha een beetje kleur in mijn leven, anders worden de kleuters niet vrolijk haha

Meestal kies ik een zwarte of spijker, skinny broek, halfhoge laarsjes, nu meestal die ik dankzij dit topic heb gescoord met Amerikaanse vlag en dan een gekleurd shirtje met spijkerjasje of een wit shirtje met een print en dan een gekleurd vestje of gekleurd jasje :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:33

_mexx_lady_ schreef:
Iemand zocht een legerprint broek.. Kijk eens bij America Today die hadden er maar ik weet niet of ze ze nu nog hebben!

Geen idee hoe je shabbies kan combineren...

En ik studeer ook verpleegkunde en bij ons is het echt een mengelmoesje. Heel erg poppetje tot nét niet uit de vuilnisbak gehaald.
Het jammere is dat de mensen met het ego de poppetjes zijn, ze ook vaak gezegd worden dat ze er goed uit zien en dan moet je hun ego zien groeien. Niet normaal :D

Ik heb geen ego hoor :D :D

De sale bij H&M is weer aangevuuuulddddd *\o/*
Shame on me, ik heb weer een bestelling geplaatst. Maar gewoon bijna €70 euro korting, kon ik het niet voor laten :o Laat het dit maal maar bij een Kiala punt afleveren, anders waardeert mijn moeder het niet zo denk ik :')

Friesam; de afbeelding doet het niet bij mij :(

Lieveli; jaa, je krijgt een bevestiging van verzending met daarin een track en trace code :D

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:36

xRoosss schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Iemand zocht een legerprint broek.. Kijk eens bij America Today die hadden er maar ik weet niet of ze ze nu nog hebben!

Geen idee hoe je shabbies kan combineren...

En ik studeer ook verpleegkunde en bij ons is het echt een mengelmoesje. Heel erg poppetje tot nét niet uit de vuilnisbak gehaald.
Het jammere is dat de mensen met het ego de poppetjes zijn, ze ook vaak gezegd worden dat ze er goed uit zien en dan moet je hun ego zien groeien. Niet normaal :D

Ik heb geen ego hoor :D :D

De sale bij H&M is weer aangevuuuulddddd *\o/*
Shame on me, ik heb weer een bestelling geplaatst. Maar gewoon bijna €70 euro korting, kon ik het niet voor laten :o Laat het dit maal maar bij een Kiala punt afleveren, anders waardeert mijn moeder het niet zo denk ik :')

Friesam; de afbeelding doet het niet bij mij :(

Lieveli; jaa, je krijgt een bevestiging van verzending met daarin een track en trace code :D

https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... art%20lang

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:41

Ik heb maandagnacht besteld, nog geen bevestiging van verzenden binnen. Duurt het altijd zo lang?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:45

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:46

Miley fan? :=

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:18

Ohhh dat shirt... :+

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:28

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:29

Rebeccaa schreef:
Oh mijn leren jasje hangt nu voor 30 euro in de sale, ik heb hem zelf gekocht voor 50, en draag hem ZO vaak, dat ik eraan denk om hem nog een keertje te bestellen. :o of is dat raar? _O-

Een leren jasje verslijt misschien minder snel, maar mijn lievelingsbroek die ik vorige winter heb gekocht had ik er echt twee van moeten halen....

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:42

lieveli schreef:
Ik heb maandagnacht besteld, nog geen bevestiging van verzenden binnen. Duurt het altijd zo lang?

Jaa Nelly is traag. Ze verzenden wel binnen twee werkdagen. Dus vandaag of morgen voor jou. En dan duurt het nog weer 2-4 dagen voor het bezorgd wordt :+

Ik haat Nelly, vreselijke service hebben ze vind ik :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:59

Ah crap, ik wilde het al voor het weekend hebben. Maar niet dus :/

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:12

liespower94 schreef:
Hahaha die is leuk :)

Ooit eens geprobeerd O:) ?

Ik heb helaas geen roze bloemetjesjurk :Y)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:07

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:35

Dan ga ik nog even verder voor je opletten haha :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:56

Als ik morgen geen code heb van Nelly, bestel ik diezelfde soort laarsjes bij Sacha. Voor 20.00 bestelt, de volgende dag in huis. Iemand ervaring mee?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:10

Sacha is een prima webshop. En je kan met acceptgiro bestellen, vind ik altijd een mega plus :D Retour gaat via kiala, dat werkt ook prima.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:02

Wat vinden jullie van high waisted jeans en hoe combineren jullie die? :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:05

ik vind high waisted jeans niet lekker zitten persoonlijk. :n

Ik kocht vandaag dit shirt, ik weet niet wat me bezielde want ik heb een hekel aan kleur EN aan bloemetjesprint, maar hij stond wel echt super leuk.. haha.

Afbeelding

Maar ik denk dat ik hem toch terug ga brengen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:07

Sem_ schreef:
Wat vinden jullie van high waisted jeans en hoe combineren jullie die? :)

Ik draag alleen maar high waisted items eigenlijk (broeken, leggings, shorts, rokjes, etc.) en combineer ze het liefst met een iets korter vallend (maar niet echt cropped) shirt, dan wel niet strak, en een in deze temperaturen een groot vest/en of een sjaal

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:20

Rebeccaa schreef:
ik vind high waisted jeans niet lekker zitten persoonlijk. :n

Ik kocht vandaag dit shirt, ik weet niet wat me bezielde want ik heb een hekel aan kleur EN aan bloemetjesprint, maar hij stond wel echt super leuk.. haha.

[ Afbeelding ]

Maar ik denk dat ik hem toch terug ga brengen. :')

Don't you dare! ik vind het er heel schattig uit zien! Gewoon dragen :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 07:43

Sem_ schreef:
Oh! En heeft iemand enig idee waar de witte trui vandaan komt die ze op de bovenste foto aan heeft?
Ik heb het al in een comment gevraagd, maar tot nu toe geen reactie. http://lifesplash.nl/fotos-van-de-fotoshoot/

Die is leuk! Alleen geen idee waar die van is, sorry.

Vandaag hele dag paardenmarkt in het dorp en het is dan altijd drama wat je aan moet. Overdag loop je buiten, eind van de middag ga je richting de snikhete kroeg en sta je daar binnen of buiten. Eens kijken of ik misschien leuk topje met vestje heb ofzo zodat ik telkens vestje aan kan als we buiten staan.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 07:48

Ah altijd handig haha
Ik lig al een week ziek thuis, vandaag maar weer naar de dokter...
Mijn mode statements zijn een beetje mislukt :) hele week joggingbroek en dikke trui :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:05

Beterschap Liespower!

Enne Roos ik bedoelde ook helemaal niet dat jij een ego hebt hoor! Betrok meer op het meisje waar ik het over had :D