Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Heb je uberhaupt de persoon in kwestie al aangesproken?
Tyrcanol schreef:Wat ik niet snap is. Dat men een laag bod doet. Ik het bod verwijder en ze vervolgens hetzelfde bod 20 min later opnieuw plaatsen
Evelienepien schreef:Mag ik met jullie meedoen?
Lees alle geruime tijd mee, leer van jullieen had tot op heden nooit iets raars mee gemaakt via mp
!
Maar helaas heb ik er nu wat opstaan waar ik vragen overkrijg?!
Div. Rijlaarzen, thermo rijlaarzen en thermoschoenen![]()
Duidelijk in titel vermeld wat wat is ...krijg ik de vraag: zijn het thermolaarzen tot knie hoogte of niet?
Huh? Staat toch in adv vermeld en heb er 6 verschillende opstaan dus misschien is het handig om te lezen![]()
Toen had ze geen interrsse meer...
Evelienepien schreef:Nou, heb wel vriendelijk antwoord gegeven maar wel duidelijk![]()
Heb er nu veel adv op staan en als iedereen zo slecht leest en niet na de foto's kijkt dan word ik!
Dus daar ga ik geen extra energie in steken. Wel als het serieuze vragen zijn natuurlijk
![]()
Michelle: bah, nare situatie zoiets ...
Michelle_96 schreef:Helaas mag ik me ook weer melden..
Had van iemand via bokt een cameraboek overgenomen, meteen geld overgemaakt en adres doorgestuurd. Dit is ondertussen ruim 2 weken geleden. Toen zou ze het meteen opgestuurd hebben maar tot nu toe niks ontvangen.. 1,5 week geleden zou ze het geld terug overgemaakt hebben.. Helaas heb ik ook dit niet ontvangen, wel een printscreen maar die kan je dan natuurlijk ook namaken.. Erg jammer vind ik het want wou het boek heel graag...
Courses schreef:Michelle_96 schreef:Helaas mag ik me ook weer melden..
Had van iemand via bokt een cameraboek overgenomen, meteen geld overgemaakt en adres doorgestuurd. Dit is ondertussen ruim 2 weken geleden. Toen zou ze het meteen opgestuurd hebben maar tot nu toe niks ontvangen.. 1,5 week geleden zou ze het geld terug overgemaakt hebben.. Helaas heb ik ook dit niet ontvangen, wel een printscreen maar die kan je dan natuurlijk ook namaken.. Erg jammer vind ik het want wou het boek heel graag...
Wat voor boek ging 't om?
upendo schreef:Dott, ik weet niet of je vriend dit interessant vindt om te lezen:
https://www.juridischloket.nl/consument ... rktplaats/
Jullie staan volledig (!) in jullie recht als jullie weigeren het ding terug te nemen, hij heeft niet voldaan aan zijn onderzoeksplicht. Desnoods zet je dit zwart op wit in de mail, met een korte samenvatting van de gang van het telefoongesprek, mocht hij nog bellen, niet beantwoorden, laat hem maar terugmailen. Dreigt hij dan heb je bewijs zwart op wit en dan stap je gewoon naar de politie!