Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 23:33

Tof!!!

Ik over hele hete curry!

Van een collega gehad en heb het direct geprobeerd :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 06:16

xSaarSaar schreef:
Ik heb sinds vanavond mijn eigen domeinnaam! *\o/*
Vanaf nu ben ik ook rechtstreeks te vinden via http://www.thisisnotanotherblog.com

Yeaaah! Ik wil over een tijdje ook een eigen domeinnaam. Waar heb jij hem bij gekocht?

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:04

Jans heb je het recept? Ik hou van hete curry :~

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:48

Heel stoer Chanen, alleen op stap! The way to go :-).

Ik kreeg vorige week allemaal deprimerend nieuws op het sollicitatie front..
We moeten je helaas meedelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:01

Leuk Saar, ik vind het voor mij nu nog een beetje vroeg voor een Eigen domein.
Red het nog prima met mijn blogger, maar toch... stiekem wil ik ook gewoon een .com :')

Ik ging vroeger ook wel eens alleen op stap.
De eerste keer is heel eng, daarna wordt het steeds minder eng en vaak kom je genoeg mensen tegen.

Oeh, ik hou van hete curry <3
Alleen hubs vind het niet zo lekker...

Ik haat solliciteren, echt... al die afwijzingen...
En vaak zijn het ook van die standaard brieven.
Sterkte Grassie!

Ik heb vandaag mijn eerste review van lak die ik gekregen heb, best spannend :')
Polish Alcoholic Summer 2014

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:05

DnT schreef:
Leuk Saar, ik vind het voor mij nu nog een beetje vroeg voor een Eigen domein.
Red het nog prima met mijn blogger, maar toch... stiekem wil ik ook gewoon een .com :')

chanelle14 schreef:
Yeaaah! Ik wil over een tijdje ook een eigen domeinnaam. Waar heb jij hem bij gekocht?

Ik heb een domein gekost via yourhosting.nl met DNS/redirecting service voor €13 per jaar. Ik host dus nog gewoon via blogger, maar voortaan kun je mijn blog naast het gewone blogspot adres ook bereiken via het .com adres. Cadeautje voor mezelf na de examens en vanwege de ruim 300 volgers. <<)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:53

Je bent echt goed bezig Saar. :D 300 volgers, wow.

Leuke posts allemaal.
Mijne voor vandaag Orthopedische Schoenen

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:54

Woow, 300 is echt veel! Moet ik nog even voor sparen. :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:14

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:30

Wat leuk een topic voor bloggers :) .

Ik schrijf mee op de blog van een vriendin, en we hebben nu ook een meisje erbij die af en toe wat schrijft dus in totaal met 3. Ik ben degene onder de naam Sisier. Doe het onderhand al jaren.

http://www.maccia.nl/KHTLI

Heb vandaag een review online over spiraal haarelastiekjes van de Action

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:55

Geinig, ik heb de "originele", de InvisiBobble!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:58

joyce2 schreef:
Geinig, ik heb de "originele", de InvisiBobble!

Ik kwam er later achter dat er inderdaad een heel idee achter zit, maar ik vind gewone elastiekjes toch wel fijner :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:00

Ik heb ook de originele, zat in mijn beautybox, maar voor mijn haar is het echt niet geschikt.
Krijg ze niet strak genoeg om mijn wilde bos te temmen...

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:03

Goed bezig, Saar! 300+ volgers, daar kan ik alleen nog maar van dromen. Ik heb de 25 nog niet eens gehaald. Al merk ik wel dat mijn blog inmiddels wat meer bezoekers trekt en ik vind het vooral leuk dat er regelmatig een reactie achter wordt gelaten. :) Ik heb trouwens al wel jaren een eigen domein, al voordat ik uberhaupt wist wat ik ermee wilde. Cadeautje van mijn vader die het leuk vond dat ik met codes aan het spelen was geslagen en prompt een domeinnaam voor me aanvroeg. Hosting heeft hij tijdenlang zelf gedaan, dus het kostte een schijnte.

Wat gaaf dat je zo'n internationaal bekende blogger voor de lens hebt gehad, Chanelle. Helemaal leuk dat ze ook nog een beetje reclame voor je maakt. Mooie foto's hoor. ;)

Ik ben ook blij dat ik de stap heb durven zetten om er alleen op uit te trekken. Ik heb het er dit weekend gelijk van genomen en genoten! Voelde goed om eens wat anders te doen dan thuis op de bank zitten. Ik ga het zeker vaker doen.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:09

Is leuk he als je steeds meer volgers krijgt :) Wij hebben er net iets meer dan 300 op bloglovin. We krijgen echter de laatste maanden vrijwel geen comments meer terwijl we wel redelijk wat views hebben. Voorheen kregen we veel meer comments. Maar ach we blijven lekker door bloggen :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:12

Zeker! Helaas blijft mijn volgersaantal een beetje steken. Voor elke volger die ik erbij krijg, lijkt er zich ook eentje af te melden. Schiet dus niet heel hard op, maar de reacties vind ik eigenlijk nog leuker en die blijven gelukkig niet uit. :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:18

Ja reacties zijn zeker het leukst, vind het ook wel jammer dat wij ze nu zo weinig krijgen maar we hebben ook een periode gehad dat er iets minder vaak artikelen online kwamen dus hopelijk als we de frequentie weer wat hoger kunnen houden dat mensen meer blijven hangen een ook gaan reageren :)
Op mijn youtube filmpjes krijg ik vaak wel comments op youtube maar daar zitten ook de meest onzinnige reacties tussen, hebben jullie daar ook last van? Twijfel of we de comments op ons youtube kanaal niet beter uit kunnen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:18

300 volgers kan ik ook alleen maar over dromen :')
Heb wel bijna dat aantal op Instagram... nou ja... wat is bijna...
:')

Ene keer heb ik redelijk wat comments en dan weer dagen niks.
Zo jammer, want vind het altijd leuk om de comments te lezen.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:26

Instagram daar doe ik dan weer niet aan :')

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:31

Joh, ik doe uberhaupt nergens aan mee. Geen facebook, twitter, instagram, pinterest en welke social media er verder maar meespelen in blogland. Wellicht een beetje vreemd voor een blogger, maar toch echt waar. Youtube trouwens ook niet, ik plaats namelijk geen eigen filmpjes, dus daar kan ik je verder ook geen advies over geven. ;)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:36

Wow gave blogs.
Jullie hebben me geïnspireerd om toch weer te beginnen: http://www.itsmieke.blogspot.com als iemand wil kijken:)

Ik vind die nagellak tutorials van (volgens mij) meerdere bloggers echt gaaf, zou ik zelf nooit kunnen!
En die van grassie vind ik heel interessant om te lezen!

edit: had de link verkeerd gedaan :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 15:11

DnT schreef:
Ik heb ook de originele, zat in mijn beautybox, maar voor mijn haar is het echt niet geschikt.
Krijg ze niet strak genoeg om mijn wilde bos te temmen...

Ik krijg ze inderdaad ook niet strak vast. Of ik denk heel even dat hij goed zit, maar ik voel het dan langzaam maar zeker zakken. Dat klopt natuurlijk ook wel, want doordat het die snoervorm heeft, krijg je hem nooit helemaal strak. Daarom is het ook veilig voor je haar en ontstaan er geen bobbels.

Zelf gebruik ik hem voor lage staarten, vlechten en voor als ik ga slapen (een snelle slordige knot, bovenop mijn hoofd en dan zo'n elastiek erom).

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 15:37

Leuk mieke dat je weer bent gaan bloggen.
Zijn er hier ook die veel aan DIY doen? (doe-it-yourself, of te wel knutselen :P )

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 16:20

Ik heb twee of drie doe-het-zelf berichtjes geplaatst, maar over het algemeen word ik manisch-depressief van knutselen, dus houd ik mij er verre van. Sinds kort probeer ik iedere week een artikel te plaatsen over wetenschap en verder blog ik over dingen ik meemaak.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:34

Chanen schreef:
Joh, ik doe uberhaupt nergens aan mee. Geen facebook, twitter, instagram, pinterest en welke social media er verder maar meespelen in blogland. Wellicht een beetje vreemd voor een blogger, maar toch echt waar. Youtube trouwens ook niet, ik plaats namelijk geen eigen filmpjes, dus daar kan ik je verder ook geen advies over geven. ;)

Hier nog een haha. :')