Het is hier al een tijdje droog. Lekker hoor. Wind viel gelukkig ook mee. Ja, voor mij prima weer, dit.
GaitMonster
Geplaatst: 23-06-13 20:01
Ik wil 't zonnetje en 25 graden terug Regen en 16 graden, verschrikkelijk... Het lijkt wel herfst.
Akecheta
Geplaatst: 23-06-13 20:03
Heb vanmorgen een gratis douche gehad van moeder-natuur... Normaal douche ik maar een minuut of 5, maar heb nu een paar uur cadeau gekregen. Bedankt hè Vorige week was ik in Duitsland en daar was het gewoon 35 graden. Wat een verschil met nu zeg.
Ja Sjors,ook in Nederland kennen we tegenwoordig een regen seizoen. Komt omdat de Natuur kapot gemaakt word. De neerslag word alleen maar elk jaar meer en meer.De zon word elk jaar heter en heter. Volgende week word het weer zomer,ik hoop wel normaal zomer en niet weer bloedheet.
Hier is het overigens gelukkig al weer een paar uurtjes droog, niet warm, maar in elk geval weinig wind en geen buien meer !
gohya
Geplaatst: 23-06-13 22:28
Helemaal geen verkeerd weer vandaag! ik vond het heerlijk weer vanaf 3 uur vanmiddag. Normaal iets doen zonder je rot te zweten.s'Nachts heerlijk slapen zonder uit je bed te drijven.