Hoi allemaal ik kom me hier ook even melden, ik heb ebay ook eindelijk ontdekt Heb al een heel lijstje spullen besteld.. maar hoe lang duurt het nu ongeveer voordat dingen uit china aankomen?
Skessa_
Geplaatst: 19-12-13 13:54
Verschillend, meestal tussen 2 en 4 weken. Soms sneller, soms langzamer
Dank je Skessa Ik ben benieuwd wanneer de eerste pakjes aankomen! Ik heb tot nu toe besteld: Een nieuwe autosleutel-cover Een roze frontje ervoor Een hondenpoot-sticker voor de auto Een iphone houder en usb sigarettending Een horloge Een ketting Een afstandsbediening voor mijn spiegelreflex Een siliconen kwal voor in mn aquarium Sieradendoosjes Een nightmare before christmas klokje Allemaal voor prijzen waarvoor ik niet had verwacht dat ze het uberhaupt kunnen versturen vanuit china
Ik heb ook prachtige desigual tassen gezien, maar ik mag niet té veel kopen helaas
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 19-12-13 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 19-12-13 14:05
In China betaald de staat de verzendkosten voor export producten oid. Dus kost hun ook niks
Urbanus
Geplaatst: 19-12-13 14:05
Het kan nu wel langer duren dan een maand hoor, vanwege de kerstdrukte.
Mijn vriend is dus mooi genaaid met die code. Bij het afrekenen stond 0 euro, echter is het bedrag wat hij normaal gesproken zou betalen wel van zijn rekening afgeschreven... hij heeft Paypal gecontact maar volgens hen geldt de code alleen maar bij aankopen in NL, staat volgens hen ook in de voorwaarden. Belachelijk want ik (en iedereen hier uit dit topic) heb zonder problemen uit het buitenland besteld met die code.
Ik heb de code ook gekregen zie ik net Heb toch maar op die Desigual tas geboden.. hopen dat ik em win vanavond, dan kan ik meteen kijken of de code werkt
Skessa_
Geplaatst: 19-12-13 17:42
Saaams schreef:
Skessa_ schreef:
Heb net mn rekening gecheckt. Bij mij is er gewoon € 4,25 afgeschreven
Heb trouwens ook op .com besteld, niet .nl
Ik heb op .nl besteld en daar is wel het juiste bedrag vanaf geschreven.