Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind puma's wel schattig, maar om nu 'nog' te kopen niet echt, net zoals new balance of old skool vans.. L_iek schreef:Ikwashier schreef:Leuke kleren!
Iemand hier sneakerfan? Ik weet niet welke sneakers nu in zijnIk vind puma's wel schattig, maar om nu 'nog' te kopen niet echt, net zoals new balance of old skool vans..
Ik heb laatst adidas gekocht. De LA trainers.
Draag gewoon sneakers die je mooi vindt, wie kan het nou wat schelen wat je aan hebt? Ik volg de mode absoluut niet en draag nooit wat in is, maar krijg wel altijd complimenten over wat ik aan heb. Dare to be different en alles.
Ik vind het juist ook niet leuk om hetzelfde als een ander te dragen, maar met in de mode bedoelde ik meer van 'wat is er nieuw', zodat ik minder kans heb om hetzelfde te kopen als iemand anders
Wauw, dit klinkt erg onlogisch he? 
Het is zo makkelijk te combineren dat zwart en wordt niet zo snel vies

xCaitlin schreef:Hoi, ik kom weer eens even binnen vallen.. zag dat het hier over sneakers ging, weet iemand toevallig waar ze de Nike SB Stefan Janoski modellen verkopen? Het liefst deze: http://www.sneakerfreaker.com/content/u ... 40x426.jpg
Ben er al best wel lang naar op zoek, maar ze lijken echt nergens te vinden helaas.