Ieeew Cassio Ik krijg altijd de kriebels als ik die gozer zie En Reis lacht lief ja^^ http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Een-mooie-beloning.htm En check 't einde van dit filmpje, daar worden de winnaars gedragen
Alderweireld scheurt dijbeenspier Uitgegeven: 24 maart 2011 20:05 Laatst gewijzigd: 24 maart 2011 20:07 AMSTERDAM - Toby Alderweireld heeft op de training van de Belgische nationale ploeg een spierscheuring in zijn linkerdijbeen opgelopen.
De centrale verdediger van Ajax mist daardoor waarschijnlijk de wedstrijden van de Rode Duivels tegen Oostenrijk en Azerbeidzjan, zo meldt Sporza.
Ook Ajax zal enkele weken niet op de Belgische rechtspoot kunnen rekenen. De ernst van de blessure is vooralsnog echter onduidelijk.
Afellay kan rekenen op basisplaats Uitgegeven: 24 maart 2011 21:22 Laatst gewijzigd: 24 maart 2011 21:30 BOEDAPEST - Met Ibrahim Afellay op de linkerflank begint het Nederlands elftal vrijdagavond aan de uitwedstrijd in de EK-kwalificatie tegen Hongarije. De middenvelder van Barcelona krijgt hoogstwaarschijnlijk de voorkeur boven Eljero Elia.
Afellay staat voor zijn 33e interland met het Nederlands elftal. Hij maakte elf keer eerder deel uit van de basisformatie en scoorde tweemaal.
Oranje is koploper in groep E van de EK-kwalificatie en verdedigt in het Ferenc Puskas-stadion van Boedapest een voorsprong van drie punten op naaste concurrent Hongarije, dat dinsdag te gast is in de ArenA.
Als Van Marwijk geen verrassingen in petto heeft, start Oranje in Boedapest met elf spelers die bij elf verschillende clubs hun brood verdienen.
Ik hou me liever met andere dingen bezig dan met Cassio's loopje
Joonsel
Geplaatst: 25-03-11 14:37
Ajax en Heracles ontbreken in Elftal van de Maand 25/03/2011 13:00
De goede prestaties van Heracles Almelo in maart zijn niet terug te lezen in het Elftal van de Maand, dat vooral door FC Twente, PSV en Feyenoord vorm kreeg.
Acht clubs zijn vertegenwoordigd in het VI Elftal van de Maand maart. De belangrijkste titelkandidaten PSV en FC Twente leveren twee spelers, zoals ook Feyenoord met Ron Vlaar en Stefan de Vrij twee keer terugkomt in het elftal.
Opvallend is de afwezigheid van een speler van Ajax. De Amsterdamse club is voor het eerst in de laatste twee jaar niet vertegenwoordigd in het Elftal van de Maand. Vurnon Anita, de enige genomineerde Ajacied, kon de eer niet redden. Hij legde het als linkermiddenvelder af tegen Theo Janssen van FC Twente.
Ook is opmerkelijk dat Heracles Almelo de nominaties niet kon omzetten in een uitverkiezing. De zeven kandidaten – Remko Pasveer, Tim Breukers, Antoine van der Linden, Mark Looms, Willie Overtoom, Darl Douglas en Everton - kwamen geen van allen verder dan de tweede plaats.
Als coach van de maand kreeg John van den Brom (ADO Den Haag) de meeste stemmen.
Toivonen wordt misschien geschorst in de competitie omdat hij in dat oefenduel tegen RKC "fiets you" tegen de scheids zei. Moet niet gekker worden. Hij hoort het niet te zeggen, maar schorsen vind ik wel erg ver gaan! Ik vind dat een club in zo'n geval maatregelen moet nemen, en niet de KNVB.
Ja en ik moet oppassen vanavond Was net zo blij, lekker gezellig met spap op onze grote tv in hd kijken, moet ik daar op zo'n oud flut tv'tje gaan kijken Maarja, ik vind 't ook zo stom om te zeggen; neee, ik kan niet oppassen, want ik moet thuis voetbal kijken met ons pap Kuijts voetbal V.d. Vaarts voetbal Vorm De Jong (en dan wel Luuk, niet Nigel ) En geen Steekie