Mijn hond heeft ontdekt dat ze dr kop in de kattenbak kan steken...afgelopen 3 jaar was ze als de dood voor dat klepje, maar die angst heeft ze overwonnen, dus nu probeert ze constant uit de kattenbak te vreten
*Gelukkig* hebben we een "sluisje" voor de kattenbak, en past ze niet helemaal door het klepje, dus veel verder dan haar hoofd in dat sluisje steken komt ze niet
Irritante nasleep van die migraine van gisteren. Nog een uurtje en dan ben ik gelukkig weer klaar met werken. Fijn ook dat ik heel de dag in excel heb moeten werken.
Geen first world problem maar ik wil zo graag de Bucas Smartex in een leuke kleur zoals de raspberry
Nyaleti
Geplaatst: Gisteren, 17:41
TheNovelist schreef:
Weer te laat op ticketswap dus kaartjes waren weer weg
Als je echt wilt: Automatische clicker downloaden! Werkt fantastisch. Eentje boven in voor de melding van Ticketswap, 2e onderin om direct door te klikken naar in winkelmandje (rekent niet vanzelf af) Het is wel enorm hectisch en het klikt dus ook op elke andere melding die binnen komt dus even je telefoon goed instellen en andere apps uit de weg. Telefoon moet je wel vast houden om direct de clicker uit te zetten anders flipt ie Hectisch maar daardoor kon ik van de zomer wel met de goedkoopste kaartjes naar een festival
Mijn man heeft een ranzige pyama aan,sinds het thuiswerken is het niet meer nodig om je aan te kleden.Nou zit hij boven te pratten als een klein kind omdat ik er wat van zei.Hij is 62.
Ozempic en andere afval medicatie. De hoeveelheid waarin het wordt gebruikt, hoeveel er zelf wordt gedokterd, hoe weinig (goede) begeleiding hier bij is en hoe sommige mensen het zo hard lopen te promoten aan mensen die in hun leven nog geen enkel dieet hebben geprobeerd. Het lijkt tegenwoordig wel alsof je gek bent dat je gaat sporten en op je eten gaat letten, gewoon hup die spuit er in als je 5kg overgewicht hebt. De rest zien we later wel weer.
Ja er is een doelgroep waarvoor dit een geweldige uitkomst is. Maar laat het ook alleen voor die doelgroep beschikbaar zijn. En niet voor iemand die alleen maar ongezond vreet, niet beweegt of een enkele kilo overgewicht heeft en gewoon lui is. Ik werk met die pennen en de gemakzucht die ik soms voorbij zie komen is echt om te janken.
Werkt t dan nog steeds, als mensen ongezond blijven eten? Een beetje zoals dat hunger games drankje?
CupCakes_
Geplaatst: Gisteren, 19:46
Dat ik nieuwe werk klompen wil bestellen, de huidige webshop uit de lucht is & de nieuwe leverancier een lange levertijd van ruim 1,5 maand heeft. En ik eigenlijk binnen nu en 2 weken andere klompen moet want deze staan op randje begeven.
Ik word hier toch best moe van.
Ineke2
Geplaatst: Gisteren, 19:47
Ik moest vandaag 2x echt enorm mijn best doen om te blijven staan door die enorme windvlagen. Kan die wind uit