Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:juval schreef:kun je er zelf niet bij met een lange ladder? misschien iemand in je omgeving die dat heeft, glazenwasser, schoorsteenveger oid.
Nee, omdat deze net boven een stalen trap zit. Te ver uit ons bereik, maar ook niet de mogelijkheid door die trap om een trap tegen de muur aan te kunnen zetten
Marcella schreef:Fysio kan niks voor mij betekenen. Nu hopen dat Fysio fitness de oplossing gaat zijn.
Massage kom niet diep genoeg en kraken is te groot risico op afbreken haakjes van je wervelkolom.
Sanniejtjuh schreef:Marcella schreef:Fysio kan niks voor mij betekenen. Nu hopen dat Fysio fitness de oplossing gaat zijn.
Massage kom niet diep genoeg en kraken is te groot risico op afbreken haakjes van je wervelkolom.
Andere fysio/praktijk? Ze kunnen geen wonderen verrichten maar soms heb je iemand nodig die net even buiten het boekje denkt en werkt.
De fitness gaat je zeker weten goed doen.
Dammie schreef:Froukje_J schreef:Ik heb het ijskoud en krijg het gewoon niet warm...
Deken/thee/kruik niks helpt..
Liefst ging ik onder de warme douche maar mag tot zondag niet douchen omdat er vandaag huidbiopten zijn afgenomen
Mogen je voeten wel in warm water? Anders een voetenbad.
Sanniejtjuh schreef:Marcella schreef:Fysio kan niks voor mij betekenen. Nu hopen dat Fysio fitness de oplossing gaat zijn.
Andere fysio/praktijk? Ze kunnen geen wonderen verrichten maar soms heb je iemand nodig die net even buiten het boekje denkt en werkt.
De fitness gaat je zeker weten goed doen.
Ineke2 schreef:Ik wilde ook al de roter smelttabletten aanraden. Ideaal ook voor op vakantie of onderweg als je even geen water bij de hand hebt ofzo.
Of andere optie is zetpillen.
Hutcherson schreef:Voorstel van Samenwerkingsovereenkomst met een partij. Daar staat in dat ik een X bedrag per uur krijg, die mag ik pas facturen als die partij daadwerkelijk 10 producten (voor dat ontwerp word ik ingehuurd) hebben verkocht. Vermoedelijk zijn we pas over 2 jaar op dat niveau en er staat dus in het zinnetje eronder dat ik na 10 verkochte producten geen aanspraak meer mag doen op bedragen. En ik krijg een maximum bedrag dat ik mag factureren en we zitten nu al op 1/3e daarvan. Oh en de overeenkomst is eenzijdig te beëindigen met opzegtermijn van 1 maand.
Schiet me af.
Britta31 schreef:Net nog even naar de stal om bij de paarden te kijken,staat mijn ruin het vieze oude bij elkaar geveegde hooi van de grond te eten en 1 en 3 meter verder een volle ruif met vers hooi.Raar volk paarden.