Hier ligt oma nog steeds in het ziekenhuis sinds 5 januari. Eerst longontsteking, daarbij hartprobleem, nu eet ze geen vast voedsel meer en drinkvoeding gaat uiterst slecht binnen.
Gecondoleerd en veel sterkte, mijn vader is na een kort ziekbed op 20 december overleden. Mis hem nog elke dag, maar vooral ook het verdriet van mijn moeder en haar gemis doet pijn
slijtage van de bloedvaten, daardoor was er lekkage van bloed in zijn spijsverteringssysteem, zijn rode bloedcellen werden steeds lagers, er is nog 2x een transfusie gedaan maar daar was geen redden meer aan helaas....
Miran
Geplaatst: 05-02-25 21:27
Gecondoleerd Charaz, en Dwitzel ook. En sterkte voor Foxy. Hoor een hoop ellende om me heen, al sinds de feestdagen
Dwitzel wat een treurig verhaal, en veel sterkte voor jou!
Hier mag oma maandag naar huis mits morgen goede bloedtest maar geriater gaf wel aan dat een volgende infectie wellicht fataal afloopt en dat gevoel heb ik ook. Rusthuis gaat haar andere kamer geven (ik moet verhuis dit weekend regelen), haar voeding wordt aangepast (want ze eet nu super slecht / niks), we moeten afoetsen met haar of we nog goed op een rijtje hebben wat ze wil / niet wil (geriater drong daar op aan)... Het wordt nu wel heel spannend en ik werd al helemaal emotioneel aan de telefoon met de geriater.
Maar hey, we mogen niet klagen, over 4 maanden wordt ze 103 en ze stapte vandaag nog zelf naar de WC zei de verpleging. Bikkel.