Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:MyWishMax schreef:Al met paniek naar de tandarts want zou vandaag wkb krijgen. En in 2en gesplitst, omdat ik niet zo lang open kan houden en er een enorme ontsteking bij zat.
Is ze bezig, lukt er iets niet. Een van de kanalen zit verstopt oid. Dus moet volgende week naar een collega van haar toe en ik durf niet
Ik mag volgende week voor deel 2 dus ik snap je helemaal.
Heb je antibiotica gekregen?
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Net de boot schoon en opgeruimd. Let m'n vriend niet op en laat de watertank overstromen.
Nu moet ALLES eruit. Bedden, toilet, vloeren... Ik ben echt zo naar nu.
Ik zei nog, let je op de tank? Kreeg ik zo'n geërgerd jaahaaaa...
Waarom zijn mannen zo
Niobe schreef:_San87_ schreef:Net de boot schoon en opgeruimd. Let m'n vriend niet op en laat de watertank overstromen.
Och neeeeee dat is echt oliebol
saskiaojan schreef:[Captain schreef:Hij was wat dat betreft wel opgevoed maar lag met zijn kussen tegen de muur.dus als hij lag te slapen op zijn rug kwamen de poten toch regelmatig tegen de muur aan.
Ondanks pootjes borstelen na een wandeling ook ZO-VEEEL ZAND.
HOE DAN?!
[ [url=m/OrCBUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Altijd overal, tegen elke muur/ deur/ bank
Captain schreef:_San87_ schreef:Net de boot schoon en opgeruimd. Let m'n vriend niet op en laat de watertank overstromen.
[ Afbeelding ]
CalipsoLover schreef:Nieuwe huisgenoot (vriendin) die vorige week woensdag is komen inwonen is maandag weer vertrokken, heeft heel haar kamer leeggehaald zonder zelfs maar iets te zeggen tegen iemand & verwijt mij nu dat ze zich niet thuis voelde op die 4 dagen omdat ik op reis ben en moest gaan catsitten dus niet thuis was om haar te ontvangen terwijl dit een maand geleden al meermaals gecommuniceerd is naar haar toeBen er even helemaal klaar mee.
Bloemetje75 schreef:Auto afgekeurd…. Omdat er een lampje van het standlicht het niet doet (oké daar kan ik enige logica van inzien) en omdat het stickertje op mijn bullbar mist dat hij origineel is. Sjee ik rij al 5 jaar met dat ding zonder stickers, nooit probleem geweest . Hoe dat stickertje bijdraagt aan mijn veiligheid?
CalipsoLover schreef:Nieuwe huisgenoot (vriendin) die vorige week woensdag is komen inwonen is maandag weer vertrokken, heeft heel haar kamer leeggehaald zonder zelfs maar iets te zeggen tegen iemand & verwijt mij nu dat ze zich niet thuis voelde op die 4 dagen omdat ik op reis ben en moest gaan catsitten dus niet thuis was om haar te ontvangen terwijl dit een maand geleden al meermaals gecommuniceerd is naar haar toeBen er even helemaal klaar mee.