Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Soepblik schreef:Biecht: ik was dit weekend met m'n volledige bedrijf op bedrijfs"feest" (eerder festival). Ik zit echt in een ontzettend geweldige, fijne en liefdevolle relatie met heel veel vertrouwen. Ik weet zeker dat dit de man is met wie ik de rest van mijn leven wil spenderen.
Echter vond ik het toch wel heel leuk om zoals "vroegah" met iemand te flirten. Verder echt niets gebeurd, ik ben daar heel principieel in en flik echt niets. Maar toch is dat gevoel wel leuk.
Is dat erg?
'Je mag best ergens anders honger hebben, als je maar thuis eet'.
Urbanus schreef:Mijn man zegt:
Did he cum in your face? If not, you're not in the wrong
Ik ben een ontzettende flirt.
Telpeva schreef:Volgens mij kan het topic beter vernoemd worden naar: omschrijf hoe sletterig je bent of was.
I'm out
Soepblik schreef:Maar bijvoorbeeld: zoen jij of hij ook weleens met iemand anders?
Niet dat ik het van plan ben. Maar als hij het bijvoorbeeld een keer zou doen, dan zou ik dat geen ramp vinden ofzo, aangezien ik weet dat het gewoon goed zit.
maralyn schreef:Wij hebben een gnoompje gekocht.
Ik wilde hem Gerrit noemen. Maar mn kerel wil hem vernoemen naar mijn trainer.
Dan kan hij roepen. "Je maatje is gevallen."
Laat die beste beste trainer nou ook niet heel erg groot zijn.
Nu moet ik straks telkens lachen als ik moet trainen. Dat is nog niet het ergste.
Mijn kerel nog harder.
Toevallig wel met een g...
Gerard.
Telpeva schreef:Volgens mij kan het topic beter vernoemd worden naar: omschrijf hoe sletterig je bent of was.
I'm out
Fly_high schreef:Volgens mij gaat het niet zozeer om het feit dat er over seks wordt gesproken, maar om wat voor seks het gaat.
Een gast die in het kader van "veroveringen" vreemdgaat ofzo denken meesten hier waarschijnlijk ook niet heel positief over. Iedem voor casual seks met meerdere mensen op 1 avond, de een vindt het een prestatie, de ander vindt het moreel verwerpelijk. Lekker ieder zijn mening .
M_D_H schreef:Ah oke
Dan snap ik het ietsje beter... Al begrijp ik nog niet zo heel goed dat je het woord sletterig er aan toevoegt, maar goed.
Danique_G schreef:Fly_high schreef:Volgens mij gaat het niet zozeer om het feit dat er over seks wordt gesproken, maar om wat voor seks het gaat.
Een gast die in het kader van "veroveringen" vreemdgaat ofzo denken meesten hier waarschijnlijk ook niet heel positief over. Iedem voor casual seks met meerdere mensen op 1 avond, de een vindt het een prestatie, de ander vindt het moreel verwerpelijk. Lekker ieder zijn mening .
Inderdaad, ieder z’n mening. Maar jouw mening staat niet boven die van anderen dus denigrerend spreken over de keuzes van anderen is een tweede hierin.