Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 16:53

Ik vind dieren op bed ook een beetje goor, maar ben echt een slappe zak en vind het zó schattig dat teckel hier toch op bed slaapt :=
Wel 2x per week verschonen daarom.

Sterkte met het verlies van je kat Relaxed!

Hele lieve foto Berdien <3

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:20

Teckels zijn gewoon levende kruiken. Dat is anders. :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:28

Mijn ex had niks met katten…wetende dat ik katten fok…. Maar wie was ik dan kwijt en kreeg ik op de bank filmpjes vanuit de keuken…zat ie op de grond met die beesten te spelen. En vol trots over mijn beesten vertellen tegen anderen.

En een andere ex was ook helemaal fan van mn eerste kat geworden. Zo erg dat toen we uit elkaar waren hij meteen kwam toen ze gewond thuis kwam en ik naar de dierenarts moest.

Dus het kan allemaal. Ik zie ook jongens die ineens een volwaardig paardenmens worden.

Hier komt geen kat of hond boven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:36

Jester_ schreef:
Ik vind mensen die niet van dieren houden ook gewoon raar. Hoe kan je nou niet van dieren houden

Ik houd wel van dieren maar hoef ze niet in mijn huis. Ik wil dus geen huisdieren.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:46

Suzanne F. schreef:
Jester_ schreef:
Ik vind mensen die niet van dieren houden ook gewoon raar. Hoe kan je nou niet van dieren houden

Ik houd wel van dieren maar hoef ze niet in mijn huis. Ik wil dus geen huisdieren.

Same. Die haren overal, je kan nooit weg zonder iets te regelen en vooral honden kunnen niets zonder jouw hulp. Maar ze zijn wel lief, dat wel.

Mijn vriend had alleen al een hond en kat en tien jaar later zijn die er nog steeds. Hierna komen er geen nieuwe wat mij betreft.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 19:55

Kaitlyn schreef:
Oh nee hier komen ze niet op de slaapkamer inderdaad. Heb een keer een uitzondering gemaakt toen er 1 ziek was, want die wilde ik graag in de gaten houden.
Op de bank liggen ze ook op hun eigen kleedje en we stofzuigen dagelijks want ik heb een hekel aan haar overal. :=

Hier hetzelfde haha. Ik hou met mijn hele hart van dieren en ben echt dol op alles, maar niet op haar en zeker niet in mijn bed haha

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 20:04

Oh oliebol, sorry jongens, dacht dat ik in een ander topic postte. Jullie denken nu vast: wie is dit nu weer?! :o

Wel nog een stille meelezer, blijven hangen nadat ik mijn nu-echtgenoot van Tinder heb gevist :D . Hopelijk vinden jullie dat niet erg :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 18:30

Het bruggetje van snorkel naar huisdieren was zo gemaakt :Y)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 19:28

Sky_As schreef:
Het bruggetje van snorkel naar huisdieren was zo gemaakt :Y)

Hahaha, hier heb ik zelf niet veel over te melden idd.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 22:19

Zijn er nog die leuke dates vh weekend hebben ?
Hier tot nu toe nog steeds leuk en gezellig met ex , voorlopig maar even houden zo :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 08:18

Ik heb 20 oktober een date via Breeze. Na de breakup langzaam aan maar weer voorzichtig het water testen.

Aan de ene kant die ik op tegen het hele gedoe van beginnend daten en aan de andere kant ben ik ook wel weer benieuwd aan het worden wie er op mijn pad gaat komen.

Ik blijf er van overtuigd dat er iemand voor mij is en ik voel dat ik steeds dichter bij mijn "doel" kom.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 08:56

Ik app met 2 jongens waarvan 1 meeste mn aandacht heeft. Misschien zie ik hem vandaag.

Zijn er hier dames die op jonger vallen? Wat is voor jullie de grens? Normaal is mn beste vriendin best openminded maar had nu toch wel een mening van de week. En dat laat me niet los. Ze noemde zelfs of ik daar gedoe mee krijg met mijn werk. Ik vond dat heeeeeel ver gaan en dat raakte me. Ondanks dat ik weet dat het bullshit is en sowieso in mijn ogen.

Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:01

Leeftijdsverschil maakt in mijn ogen niet uit als iemand volwassen is. Weet niet hoe oud (jong) jij bent maar wat maakt t uit als bijvoorbeeld een 25 jarige bewust met iemand date die 45 is? Doet ie toch ook zelf?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:17

Zonnetje81 schreef:
Ik app met 2 jongens waarvan 1 meeste mn aandacht heeft. Misschien zie ik hem vandaag.

Zijn er hier dames die op jonger vallen? Wat is voor jullie de grens? Normaal is mn beste vriendin best openminded maar had nu toch wel een mening van de week. En dat laat me niet los. Ze noemde zelfs of ik daar gedoe mee krijg met mijn werk. Ik vond dat heeeeeel ver gaan en dat raakte me. Ondanks dat ik weet dat het bullshit is en sowieso in mijn ogen.

Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?

Hm nou onder de 20 kan echt niet als je boven de 40 bent (vind ik dan). Onder de 25 eigenlijk ook niet voor een serieuze relatie. Rond de 30 of misschien iets eronder kan nog wel maar ligt aan de persoon.
Tijd geleden iemand ontmoet waar ik een echte klik mee had en die was 27. Feit blijft wel dat zo iemand in een andere levensfase zit. Die staat aan het begin van zijn carrière, wil nog kinderen misschien etc etc.
Om welke leeftijd gaat het hier bij jou dan? Je bent van hetzelfde jaar als ik denk ik?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:20

Peelie schreef:
Ik blijf er van overtuigd dat er iemand voor mij is en ik voel dat ik steeds dichter bij mijn "doel" kom.

Ik vraag me af of dit de manier is. “Steeds dichter bij je doel komen” vind ik een aparte uitspraak als het om relaties gaat. Volgens mij moet je er gewoon eerst zorgen dat je zelf gelukkig bent en kan daarna pas een partner een toevoeging zijn aan je leven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:25

Jildau schreef:
Peelie schreef:

Ik vraag me af of dit de manier is. “Steeds dichter bij je doel komen” vind ik een aparte uitspraak als het om relaties gaat. Volgens mij moet je er gewoon eerst zorgen dat je zelf gelukkig bent en kan daarna pas een partner een toevoeging zijn aan je leven.

Ik heb er persoonlijk ook moeite mee als een relatie je doel is. Ik denk niet dat dat heel gezond is, maar dat is mijn persoonlijke mening. Je doel moet zijn om zelf gelukkig ‘heel’ te zijn, om vrede te hebben met jezelf en een fijn leven te hebben. Mocht je dan iemand ontmoeten dan is het zoals hierboven wordt gesteld een aanvulling en geen invulling van je leven.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 10:26

Een relatie is mijn doel niet. Het staat ook niet voor niks tussen haakjes.

Wat ik daar mee bedoel is het type mens wat ik in mijn leven wil (de manier van omgang met elkaar, hoe ik bejegend wil worden, mensen die op een bepaalde manier in het leven staan, zelfbewustzijn hebben enz) wat een aanvulling is op mijn leven (en daarbij de manier waarop ik er mee om ga).

Beetje bagger verwoord dus :') maar het is met de beste intentie en absoluut niet zoals jullie het nu opvatten. Is zonder verdere context ook niet echt iets over te zeggen.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 10:52

Zonnetje81 schreef:

Anderen oordelen altijd , dat is en blijft zo. Het is hoe je daarmee om kan gaan samen.
Denk dat de meeste relaties waar een groot leeftijdsverschil is toch vaak stuk gaan door de invloed van wat anderen ervan vinden.

Spelen natuurlijk ook veel aspecten in mee..
Heb je beide al kinderen , of wil je ze beide niet . Werk / carrière. Vrienden / uitgaan. Huis ect..
Zit je daar beide mee op 1 lijn , dan is er toch niemand die liefde kan verbieden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 10:59

Ja ik zou liever iemand van mn eigen leeftijd (42) hebben maar het lijkt wel of ze bijna allemaal er zo oud en verlopen uitzien en/of doen. Die enkeling die dat niet heeft die wil alleen plezier of valt op van die poppetjes wat ik niet ben. Ik val al heel mn leven niet op ouder. Toen ik 20 was viel ik ook al op mennekes.

Maar uit nieuwsgierigheid heb ik laatst de leeftijd naar 28 gezet. Eerst volgens mij 30. Alleen een andere vriendin had in mn tinder zitten prutsen dat mocht ze. Blijkbaar heeft ze de leeftijd omlaag gezet voor de fun om te kijken. :+ waardoor een ander mij opgezocht heeft.

Dus het ging erom dat ik vertelde dat een jongen die ik zelf niet geliked heb maar mij had gezien en op Instagram had opgezocht. Hij bleek op de school te hebben gezeten waar ik toen werkte. Even erbij gezegd ik zou hem sowieso niet hebben geliked omdat hij voor mijn categorie te jong en ook niet mijn type is. Hij is 23. Daar begon het mee.

Toen vertelde ik over een andere jongen.
Ik heb namelijk nu contact met een jongen van 29 die bewust voor ouder gaat en een goede baan heeft, flink gestudeerd en niet veel meer opstap gaat. Hij zegt zelf zich niet te zien met een meid die bijvoorbeeld nog studeert en rond wil feesten. Maar dat vond ze al niet meer kunnen.

Laatst gedate met iemand van 28 en dat was super leuk en voelt dan niet ongelijkwaardig maar ik kies dan niet de broekies uit qua uiterlijk. Ik denk dat mensen het verschil niet eens in de gaten zouden hebben omdat ik flinkkk jonger wordt geschat.

Toen deed ze niet moeilijk maar misschien dat de 23 jarige die me had opgezocht de boel triggerde. Ze deed in ieder geval erg onaardig en bijna veroordelend dat ze het niet vond kunnen en dat 30 al laag was maar toch echt wel de ondergrens en dat ik gedoe met mn werk kon krijgen. Dat sloeg voor mij alles alsof ik iets doe wat wettelijk niet mag. Verder dan praten is het nog niet gekomen met een 28-29 jarige. Als dat al niet mag….kan….

Toch geeft het een rot gevoel. Dus was benieuwd naar jullie mening. Misschien kan ik het dan beter loslaten. :+ of is er iemand die dit herkent.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 11:11

Ik zie het probleem niet hoor Zonnetje81 :D

Het gaat toch om de persoon, en leeftijd of levensfase is voor iedereen zo anders

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 11:21

Hier inmiddels 8 jaar samen met iemand die 18 jaar ouder is.
Afgezien van 1 of 2 niet zo leuke opmerkingen, hebben wij er nooit gedoe mee gehad.
Geen kinderen, geen koophuis wat zorgt voor ongelijkheid of wat dan ook.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 11:43

Lekker laten kletsen Zonnetje. Volgens mij kan dat prima, zeker als je op gelijk niveau kan praten.
Ik krijg ook best veel aandacht van mannen in de 20, dat komt omdat ze doorgaans denken dat ik 30-35 ben.
Het is inderdaad wel lastig want ik heb hetzelfde als jij. No way dat ik op mannen van mijn eigen leeftijd val. De meesten zien er zo oud uit.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 12:28

Zonnetje81 schreef:

Het kan prima inderdaad en zeker in het middelste deel van het leven denk ik dat het niet zoveel uitmaakt. Op latere leeftijd lijkt het me dan wel iets minder prettig als de ene 65 is en de ander 80 want gemiddeld gezien zijn daar toch weer wel grotere verschillen merkbaar. Hier is het verschil 13 jaar en geen van ons beiden heeft tot nu toe iets gemerkt van dat leeftijdsverschil.

Leuk dat je het weer oppakt Peelie, hopelijk is de volgende een betere match. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 12:40

Ik lees al heel lang mee. Ik vind het nl een heel interessant topic en ik wil graag bijblijven.

Dat klopt de post hierboven. Mijn man van 80 jaar heeft meer rust nodig, heeft wat meer gezondheid klachten waardoor minder energie. Ik ben 65 jaar.
Wij lossen het op door dit gegeven te accepteren. Dus ik doe vrijwilligerswerk, zit in een koor met optredens, ga wat vaker uit met vrienden, begeleid een wandelclub elke donderdag.
Mijn man doet 1x in de week brige spelen. En de dingen die we samen doen zoeken we uit. Dus hij mag oud zijn en ik jonger. Bij ons werkt dat goed. We hebben pensioen en we hoeven niet hele dagen bij elkaar op schoot te zitten. En ja het is jammer. Het struinen om vogels te kijken, het vele wandelen, het wordt allemaal anders georganiseerd. Bv op vakantie, ik loop naar het restaurant 3 km verderop langs het strand, mijn man pakt de auto, we eten gezellig samen, en ik loop dan weer terug. Etc.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 13:03

pien_2010 schreef:
Ik lees al heel lang mee. Ik vind het nl een heel interessant topic en ik wil graag bijblijven.

Dat klopt de post hierboven. Mijn man van 80 jaar heeft meer rust nodig, heeft wat meer gezondheid klachten waardoor minder energie. Ik ben 65 jaar.
Wij lossen het op door dit gegeven te accepteren. Dus ik doe vrijwilligerswerk, zit in een koor met optredens, ga wat vaker uit met vrienden, begeleid een wandelclub elke donderdag.
Mijn man doet 1x in de week brige spelen. En de dingen die we samen doen zoeken we uit. Dus hij mag oud zijn en ik jonger. Bij ons werkt dat goed. We hebben pensioen en we hoeven niet hele dagen bij elkaar op schoot te zitten. En ja het is jammer. Het struinen om vogels te kijken, het vele wandelen, het wordt allemaal anders georganiseerd. Bv op vakantie, ik loop naar het restaurant 3 km verderop langs het strand, mijn man pakt de auto, we eten gezellig samen, en ik loop dan weer terug. Etc.
Ik moest al aan jou/jullie denken bij het lezen van de voorgaande berichten.

Mooi om te lezen lieve Pien :D