Wel 2x per week verschonen daarom.
Sterkte met het verlies van je kat Relaxed!
Hele lieve foto Berdien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Jester_ schreef:Ik vind mensen die niet van dieren houden ook gewoon raar. Hoe kan je nou niet van dieren houden
Ik houd wel van dieren maar hoef ze niet in mijn huis. Ik wil dus geen huisdieren.
Kaitlyn schreef:Oh nee hier komen ze niet op de slaapkamer inderdaad. Heb een keer een uitzondering gemaakt toen er 1 ziek was, want die wilde ik graag in de gaten houden.
Op de bank liggen ze ook op hun eigen kleedje en we stofzuigen dagelijks want ik heb een hekel aan haar overal.
Zonnetje81 schreef:Ik app met 2 jongens waarvan 1 meeste mn aandacht heeft. Misschien zie ik hem vandaag.
Zijn er hier dames die op jonger vallen? Wat is voor jullie de grens? Normaal is mn beste vriendin best openminded maar had nu toch wel een mening van de week. En dat laat me niet los. Ze noemde zelfs of ik daar gedoe mee krijg met mijn werk. Ik vond dat heeeeeel ver gaan en dat raakte me. Ondanks dat ik weet dat het bullshit is en sowieso in mijn ogen.
Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?
Peelie schreef:Ik blijf er van overtuigd dat er iemand voor mij is en ik voel dat ik steeds dichter bij mijn "doel" kom.
Jildau schreef:Peelie schreef:Ik blijf er van overtuigd dat er iemand voor mij is en ik voel dat ik steeds dichter bij mijn "doel" kom.
Ik vraag me af of dit de manier is. “Steeds dichter bij je doel komen” vind ik een aparte uitspraak als het om relaties gaat. Volgens mij moet je er gewoon eerst zorgen dat je zelf gelukkig bent en kan daarna pas een partner een toevoeging zijn aan je leven.
Zonnetje81 schreef:Ik app met 2 jongens waarvan 1 meeste mn aandacht heeft. Misschien zie ik hem vandaag.
Zijn er hier dames die op jonger vallen? Wat is voor jullie de grens? Normaal is mn beste vriendin best openminded maar had nu toch wel een mening van de week. En dat laat me niet los. Ze noemde zelfs of ik daar gedoe mee krijg met mijn werk. Ik vond dat heeeeeel ver gaan en dat raakte me. Ondanks dat ik weet dat het bullshit is en sowieso in mijn ogen.
Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?
Zonnetje81 schreef:Ik ken stellen met echt 15-18 jaar leeftijdsverschil waarbij de man jonger is wat goed werkt. Ik denk dan wie is een ander om daarover te oordelen?
pien_2010 schreef:Ik moest al aan jou/jullie denken bij het lezen van de voorgaande berichten.Ik lees al heel lang mee. Ik vind het nl een heel interessant topic en ik wil graag bijblijven.
Dat klopt de post hierboven. Mijn man van 80 jaar heeft meer rust nodig, heeft wat meer gezondheid klachten waardoor minder energie. Ik ben 65 jaar.
Wij lossen het op door dit gegeven te accepteren. Dus ik doe vrijwilligerswerk, zit in een koor met optredens, ga wat vaker uit met vrienden, begeleid een wandelclub elke donderdag.
Mijn man doet 1x in de week brige spelen. En de dingen die we samen doen zoeken we uit. Dus hij mag oud zijn en ik jonger. Bij ons werkt dat goed. We hebben pensioen en we hoeven niet hele dagen bij elkaar op schoot te zitten. En ja het is jammer. Het struinen om vogels te kijken, het vele wandelen, het wordt allemaal anders georganiseerd. Bv op vakantie, ik loop naar het restaurant 3 km verderop langs het strand, mijn man pakt de auto, we eten gezellig samen, en ik loop dan weer terug. Etc.