Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:16

karuna schreef:
Noord oost gelderland kreeg er een. Ik schrok me alweer rot

Ga niet naar buiten'
De Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland roept iedereen op om vrijdag niet naar buiten te gaan, als dat niet nodig is. "De situatie buiten is gevaarlijk. Voorkom onnodig letsel door rondvliegende takken en objecten", stelt de veiligheidsregio via Twitter.

Jaa die had ik ook!
Ik woon op de grens overijssel/achterhoek.

karuna
Drukke kabouter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:17

Lettele is overijssel toch net? Of net niet?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:18

Woon regio Rotterdam.

Is nu erg druk op het dak op de flat hier tegenover. Gok zo dat er nood reparaties uitgevoerd worden toch wel respect voor die mensen zo vol in de wind op het dak. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:20

Ik kreeg een NL alert van een regio waar ik niet woon?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:20

fotolijstje schreef:
Uhhh??? waterleiding is stuk!??
En de wind word echt gevaarlijk, ik heb ook een NL alert

2 straten verder op is de leiding gesprongen -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:28

Echt alles zit de laatste tijd tegen. Daar heb ik me op een of andere manier over heen gezet.
Maar wat ik nou echt schijtirritant vind is de zenuwpijn die ik telkens krijg in/op/aan (?) m’n scheenbeen -O-. Doet ook echt zoveel pijn en ik heb een vrij hoge pijngrens.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:36

Voor de zoveelste keer nieuwe koekenpan gekocht. Met zegels van de Vomar was het " slechts" €20,00, Met anti aanbaklaag. Ik blij, want man sloopt elke pan. Heb de pan nu drie weken.

Kom ik net in de keuken, (man kookt) is de pan helemaal zwart en staat hij met een plastic spatel te hakken! Ook staat de pan op kei hoog vuur, terwijl hij weet dat deze pannen niet op zo,n hoog vuur mogen. |o

Ben ik nu heel kinderachtig als ik vind dat hij dit van zijn eigen geld mag betalen? Dit is echt de zoveelste pan die hij sloopt, ik blijf nieuwe kopen! En bij deze pan heb ik de uitleg laten lezen, hoe een pan met anti aanbaklaag werkt. En nog krijgt ie het voor elkaar. -O- Echt, ik houd veel van mijn man, maar nu ben ik witheet!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:39

Voor nood de konijnen naar binnen gehaald.

Ergenis, ik heb Duitse Reuzen ipv dwergjes.. Ze passen amper met zijn 2en in de hondenbench en dat is toch echt geen kleintje. :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:40

Fohadie: Bij ons zou het wel zo gaan ja :+

Wij zijn een heel gelukkig koppel dus ik zou zeggen ja :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:41

fohadie schreef:
Voor de zoveelste keer nieuwe koekenpan gekocht. Met zegels van de Vomar was het " slechts" €20,00, Met anti aanbaklaag. Ik blij, want man sloopt elke pan. Heb de pan nu drie weken.

Kom ik net in de keuken, (man kookt) is de pan helemaal zwart en staat hij met een plastic spatel te hakken! Ook staat de pan op kei hoog vuur, terwijl hij weet dat deze pannen niet op zo,n hoog vuur mogen. |o

Ben ik nu heel kinderachtig als ik vind dat hij dit van zijn eigen geld mag betalen? Dit is echt de zoveelste pan die hij sloopt, ik blijf nieuwe kopen! En bij deze pan heb ik de uitleg laten lezen, hoe een pan met anti aanbaklaag werkt. En nog krijgt ie het voor elkaar. -O- Echt, ik houd veel van mijn man, maar nu ben ik witheet!

Plaatstalen pannen nemen :7.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:41

karuna schreef:
Lettele is overijssel toch net? Of net niet?

Lettele is idd Overijssel. Maar woon sinds kort in Holten, ook nog net Overijssel. Maar wel in het buitengebied, bijna aan de grens Gelderland.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 21:58

Niet echt een ergernis, maar ik schrok mij wel echt compleet de T.. Even snel langs de pony gereden, onderweg al om kunnen draaien door een omgevallen boom. En dan sta je op de terug weg rustig bij een stoplicht te wachten, zie je ineens iets vliegen.

Blijkt het stoplicht langs de gene waar ik stond gewoon nog aan alleen een kabeltje vast te hangen.. Vloog erbij alsof het een dobbertje aan een vislijn was.

Afbeelding

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:02

DiscoDipp schreef:
Niet echt een ergernis, maar ik schrok mij wel echt compleet de T.. Even snel langs de pony gereden, onderweg al om kunnen draaien door een omgevallen boom. En dan sta je op de terug weg rustig bij een stoplicht te wachten, zie je ineens iets vliegen.

Blijkt het stoplicht langs de gene waar ik stond gewoon nog aan alleen een kabeltje vast te hangen.. Vloog erbij alsof het een dobbertje aan een vislijn was.

[ [url=m/cpuh7V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn vader heeft een verkeersbord in zijn bumper gehad... hij dacht dat het een stuk karton was tot hij de auto raakte.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:03

Ik zit te lezen, hoor ik opeens een scooter voor de deur stoppen. Ik dacht nog, het zal toch niet... maar mijn huisgenoot had dus honger en heeft gewoon eten besteld. Ik snap dat niet, je woont hier met acht man. Als je echt niets in huis hebt, vraag dan even of iemand misschien wat over heeft voordat je een tiener door de storm laat rijden met jouw sushi |o

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:04

Bij mij is elke bezorgoptie dicht gelukkig.
Egoïstisch dat mensen dat doen hoor, ik snap dat je honger hebt maar eet dan gewoon een broodje in plaats van kinderen door de wind heen laten fietsen

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:43

SpikkelFire schreef:
Ik zeg tegen mn vriend dat ik die NL alert helemaal niet heb gehad. Zegt ie jawel hoor, hij ging keihard af maar je lag te slapen op de bank.

Ben er gewoon doorheen geslapen :)) aan mij heb je helemaal niets in een noodsituatie. :')

Ach, je veroorzaakt ook geen extra stress zo, in een noodsituatie als je lekker doorslaapt :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:49

Ik kan niet slapen met de ramen dicht zonder enorme hoofdpijn. -O-

Wordt leuk vannacht.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:50

Nou, we hebben stormschade. Godzijdank is het "alleen maar" een vrij dunne boom die door het hekwerk rondom het terrein gevallen is.
Maar vervelend is het wel.

Niet te voorkomen als je in een bos woont, het was ook geen dode boom helaas.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:52

tirzasarah10 schreef:
DiscoDipp schreef:

[ [url=m/cpuh7V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn vader heeft een verkeersbord in zijn bumper gehad... hij dacht dat het een stuk karton was tot hij de auto raakte.

Jeetje dat klinkt ook heftig..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 22:59

Mijn vriend die rondom het huis loopt met een zaklamp om te kijken wat de schade is. Schrik me dood...

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:00

Kweekkas heeft het niet gered. Overal glas :(
Hoop dat dat de enige schade is.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:15

Poezels die heel graag naar buiten wilt, maar ik wil hem het liefst binnen houden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:21

Morgenochtend ook geen treinen. Ik ben de hele week extra voorzichtig geweest om geen corona op te lopen zodat ik morgen veilig naar een verjaardag kan zonder superspreader te worden en nu valt het alsnog in het water -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:30

Jongste kat die met de speelhengel vandoor ging. :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 23:39

spier in m'n nek verrekt en kan nu niet meer naar rechts kijken, zo zeer dat het doet...