Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Eindelijk een werkende VHS speler gevonden, eerste video die ik erin doe is zoooo genant dat ik door de grond wil zakken. Ik ben zó intens blij dat ik toen (11 jaar) geen toegang tot het internet had. Ik heb bleek nodig voor m'n ogen
MarlindeRooz schreef:Jep...Iemand gooide vandaag een plens asbakwater/braadvet of een andere bruine vloeistof uit zijn raam. Flats. Zo op mijn raam. En ik heb mijn raam normaal gezien eigenlijk bijna altijd open. Zo smerig, verander je in een soort van aap als je student wordt of?
Ineke2 schreef:Princess_ schreef:Eindelijk een werkende VHS speler gevonden, eerste video die ik erin doe is zoooo genant dat ik door de grond wil zakken. Ik ben zó intens blij dat ik toen (11 jaar) geen toegang tot het internet had. Ik heb bleek nodig voor m'n ogen
![]()
Video’s van je kindertijd ( denk ik dan toch) zijn altijd leuk en gênant tegelijk
MyWishMax schreef:Ik vond vandaag een mooie dag om eens wat nieuwe foto's van mezelf te maken. Opgemaakt, leuke kleding aangetrokken, hopelijk goed voor zelfvertrouwen. Niet dus... Geen 1 leuk en ik moet echt dringend naar de kapper, maar dat is financieel nog niet handig komende maanden.
Dus, hoop moeite voor niks
Mkango schreef:Ik ben zo ontzettend uit conditie dat zelfs een kwartiertje yoga al zorgt voor trillende spieren.Wordt nog wat zaterdag met kitesurfen...
En m’n knie is ook weer aan het sterven.
black_kelpie schreef:Ontzettende lage rugpijn, al dagen inmiddels. Liggen of zitten geeft constante pijn, lopen gaat goed maar lopend slapen is ook zoiets, dus dat schiet niet op. Ik hoop dat de masseur er wat mee kan morgen, niet te doen dit
Kookaburra schreef:Jaaaa, eerste keer! Ik verwacht ook wel flinke spierpijn te hebben de volgende dag. (Was ik nog maar work rider fit. ¬¬' )Mkango schreef:Ik ben zo ontzettend uit conditie dat zelfs een kwartiertje yoga al zorgt voor trillende spieren.Wordt nog wat zaterdag met kitesurfen...
En m’n knie is ook weer aan het sterven.
Eerste keer kitesurfen? Dan krijg je fysiek sowieso een 'klap'
Zeker dat het teillen van conditie komt? Ik heb het ook als ik een paar dagen slecht eet of niet fit ben. En we hebben net de paasdagen gehad, dus als je daar ongezond hebt gegeten...![]()