Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:10

Niet leuk op de scooter. -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:13

Marcella schreef:
Niet leuk op de scooter. -O-

Dit weer niet...?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:13

Iemand gooide vandaag een plens asbakwater/braadvet of een andere bruine vloeistof uit zijn raam. Flats. Zo op mijn raam. En ik heb mijn raam normaal gezien eigenlijk bijna altijd open. Zo smerig, verander je in een soort van aap als je student wordt of? :brr:

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:30

Eindelijk een werkende VHS speler gevonden, eerste video die ik erin doe is zoooo genant dat ik door de grond wil zakken. Ik ben zó intens blij dat ik toen (11 jaar) geen toegang tot het internet had. Ik heb bleek nodig voor m'n ogen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:33

Princess_ schreef:
Eindelijk een werkende VHS speler gevonden, eerste video die ik erin doe is zoooo genant dat ik door de grond wil zakken. Ik ben zó intens blij dat ik toen (11 jaar) geen toegang tot het internet had. Ik heb bleek nodig voor m'n ogen :')

:')
Video’s van je kindertijd ( denk ik dan toch) zijn altijd leuk en gênant tegelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 19:50

MarlindeRooz schreef:
Iemand gooide vandaag een plens asbakwater/braadvet of een andere bruine vloeistof uit zijn raam. Flats. Zo op mijn raam. En ik heb mijn raam normaal gezien eigenlijk bijna altijd open. Zo smerig, verander je in een soort van aap als je student wordt of? :brr:
Jep... :+

M’n hoofd loopt echt over, ik word er gek van. :x

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:06

Dit weer _O- waar komt die wind opeens vandaan

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:40

Ineke2 schreef:
Princess_ schreef:

:')
Video’s van je kindertijd ( denk ik dan toch) zijn altijd leuk en gênant tegelijk

Haha ja is zo! Gelukkig vond ik hierna een video van toen ik baby was (cute) en heb ik eindelijk mijn papa weer bewegend gezien en gehoord. Dus mijn hartje is nu even vol <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:55

MyWishMax schreef:
Ik vond vandaag een mooie dag om eens wat nieuwe foto's van mezelf te maken. Opgemaakt, leuke kleding aangetrokken, hopelijk goed voor zelfvertrouwen. Niet dus... Geen 1 leuk en ik moet echt dringend naar de kapper, maar dat is financieel nog niet handig komende maanden.

Dus, hoop moeite voor niks

Het make-uppen en leuke kleding uitzoeken is toch al fijn om te doen? Niet te hard voor jezelf zijn :(:)

Mensen kennen jou als jou. Een 'georganiseerde' foto verandert niet hoe mensen naar je kijken. Dus geniet van de voorpret ;) Ik heb laatst een foto op social media geplaatst die totaal niet charmant is. Ik zat in een slappe lach te paard en ik vond mijn gezicht op de foto verschrikkelijk.
Waarom heb ik hem wel geplaatst? Omdat het een spontane foto is en men neemt mij maar zoals ik ben. Compleet uit mijn comfortzone... Dat wel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 21:28

Moderatoropmerking:
Het bespreken van een moderatoractie is niet de bedoeling, als je het er niet mee eens bent of graag meer uitleg wil, kun je contact opnemen met desbetreffende moderator.
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 06-04-21 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 21:43

Mensen om me heen. Hangt het in de lucht dat iedereen gedoe heeft? En ik kan het soms even niet opbrengen om lief te doen terwijl je eigenlijk wil zeggen dat als iemand steeds in een situatie terecht komt het dan ook wel eens aan jezelf kan liggen. Maar nee hoor, het is de schuld van de grote boze wereld. :o

Morgen nog maar een sociaal-arme dag, geen zin in mensen behalve vriendje. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 23:06

Dat ik naar een live stream zit te kijken van een jongen die op stal werkt. Hij liegt en bedriegt de hele boel bij elkaar

' ik ga zaterdag een auto kopen'. En tegen mij zeggen nee ik haal mijn theorie maar niet , dus ik heb geen rijbewijs.

' Ik ga een appartement kopen' Jongen dit is bij je ouders thuis gefilmd.

Hij zet zichzelf zo voor gek het is gewoon sneu. Ik weet ook waarom hij dit doet verklaard dit gedrag ook enorm. Maar alsnog zo verkeerd , maar heel fout wel stiekem lachwekkend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 23:51

Ik ben zo ontzettend uit conditie dat zelfs een kwartiertje yoga al zorgt voor trillende spieren. :') Wordt nog wat zaterdag met kitesurfen... :')

En m’n knie is ook weer aan het sterven.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 00:35

Ontzettende lage rugpijn, al dagen inmiddels. Liggen of zitten geeft constante pijn, lopen gaat goed maar lopend slapen is ook zoiets, dus dat schiet niet op. Ik hoop dat de masseur er wat mee kan morgen, niet te doen dit ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 04:05

Mkango schreef:
Ik ben zo ontzettend uit conditie dat zelfs een kwartiertje yoga al zorgt voor trillende spieren. :') Wordt nog wat zaterdag met kitesurfen... :')

Eerste keer kitesurfen? Dan krijg je fysiek sowieso een 'klap' :D

Zeker dat het teillen van conditie komt? Ik heb het ook als ik een paar dagen slecht eet of niet fit ben. En we hebben net de paasdagen gehad, dus als je daar ongezond hebt gegeten... :P

black_kelpie schreef:
Ontzettende lage rugpijn, al dagen inmiddels. Liggen of zitten geeft constante pijn, lopen gaat goed maar lopend slapen is ook zoiets, dus dat schiet niet op. Ik hoop dat de masseur er wat mee kan morgen, niet te doen dit ;(

Rugpijn is zo vervelend :(:)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 05:00

Wakker door de hagel die op het dak klettert :Z

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 07:10

Mijn bed was echt te comfortabel en lekker warm :z

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:24

Die klere hond van de buurman die om 4u snachts blaft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:33

Kookaburra schreef:
Mkango schreef:

Eerste keer kitesurfen? Dan krijg je fysiek sowieso een 'klap' :D

Zeker dat het teillen van conditie komt? Ik heb het ook als ik een paar dagen slecht eet of niet fit ben. En we hebben net de paasdagen gehad, dus als je daar ongezond hebt gegeten... :P
Jaaaa, eerste keer! Ik verwacht ook wel flinke spierpijn te hebben de volgende dag. (Was ik nog maar work rider fit. ¬¬' )
Naja, niet per se conditie, wel gebrek aan kracht, maar met m'n conditie zal het ook niet best gesteld zijn, want ik heb het afgelopen jaar eigenlijk niet gesport. :') Pasen heb ik alleen doorgebracht, dus weinig feestelijks of vreetfestijn. :))

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:40

Paar collega's zijn het gaan proberen, het kitesurfen! Die hadden ook fikse spierpijn maar vonden het de spierpijn waard :D Veel plezier.

Haha, nee. Dan is het duidelijk :P

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:43

Mensen die intresse hebben in je advertentie en dan ineens dat niks meer laten horen of weten. 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:54

De zon schijnt en het sneeuwt. Wat.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:56

_San87_ schreef:

April doet wat ie wil :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:56

Kookaburra schreef:
_San87_ schreef:

April doet wat ie wil :D

Ja, ben er nu al weer klaar mee :)).

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 08:59

Ik ook := Ik mag vandaag afrijden, en dat vind ik al spannend, maar nu kan ik tijdens mijn rit ook een mix van het volgende verwachten:
Zon, regen, sneeuw, windstoten, hagel, harde wind, weinig wind :?