Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:44

Volgens mn vriend valt t reuze mee. Alleen dat doekje achterin je strot is vervelend en is een ware test voor je gagreflex :Y)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:46

nicole_floor schreef:
Dat ik zo een corona test moet doen en super zenuwachtig ben nu. :+

Ik heb hem gisteren gehad en het viel echt ontzettend mee!

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 10:27

Ik denk dat als ik er een moet halen als ik mijn jaarlijkse verkoudheid krijg dat ik dan echt niks ga eten vantevoren uit angst dat het eruit komt als ze met dat stokje in mijn keel gaan poeren :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:36

Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever :'). En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:43

Ik vind de coronatest wel meevallen, ik moet zo ook, voor de 2e keer want ik heb mij al een keer laten testen. Het voelt niet prettig, maar het doet geen pijn en het is eigenlijk zo klaar :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:45

Weer eens aan mijn ex.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:51

Loeky01 schreef:
Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever :'). En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.

Ik zou vragen waarom ze je dan überhaupt hebben uitgenodigd voor een gesprek.
Als ze toch al voornemens waren je niet aan te nemen omdat je in hun ogen "te dom" bent voor die functie.
Echt sommige bedrijven.... _-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:56

Rambogirl schreef:
Loeky01 schreef:

Als ze toch al voornemens waren je niet aan te nemen omdat je in hun ogen "te dom" bent voor die functie.

Dit inderdaad, vraag iemand dan niet op sollicitatie :=

Maar hoor dit soort dingen vaker. Tijdje terug ook iemand die op sollicitatie mocht komen voor functie A, soort leidinggevende functie. Op sollicitatiegesprek 2 kwam naar voren dat deze persoon ingezet zou worden voor functie B, welke de helft van het salaris zou zijn. Het wordt soms zo vies gespeeld.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:08

Nayomie schreef:
Dit inderdaad, vraag iemand dan niet op sollicitatie :=

Maar hoor dit soort dingen vaker. Tijdje terug ook iemand die op sollicitatie mocht komen voor functie A, soort leidinggevende functie. Op sollicitatiegesprek 2 kwam naar voren dat deze persoon ingezet zou worden voor functie B, welke de helft van het salaris zou zijn. Het wordt soms zo vies gespeeld.

Dit heb ik ook gehad, ik kwam voor functie A die online stond en bleek om functie B te gaan. Toen ik aangaf daar geen interesse voor te hebben, kreeg ik te horen dat functie A helemaal niet open stond maar dat ze op deze manier tenminste gemotiveerde mensen kregen. Ja voor functie A meneer, niet voor functie B.

Maar loeky01 wees blij dat je er nu al achter komt dat ze raar zijn, voor zulke werkgevers wil je toch niet eens werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:37

Mensen die na 7 maanden online colleges nog steeds falen in teams. Wat doe je dan op de universiteit. |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:48

xPabloBokt schreef:
Ik denk dat als ik er een moet halen als ik mijn jaarlijkse verkoudheid krijg dat ik dan echt niks ga eten vantevoren uit angst dat het eruit komt als ze met dat stokje in mijn keel gaan poeren :+

Daarom had ik ook niks gegeten. _O-
Maar viel me reuze mee.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:01

fleurtjeuh schreef:
xmarritw schreef:
Aan van die mensen die artikels delen op FB zoals ‘ Een virus is niet levend en kan niet overgedragen worden’ jongens echt? Lijkt wel alsof steeds meer mensen het IQ hebben van een zakje sla.

En die mensen die zeggen dat je van de coronatest hersenbeschadigingen krijgt.

Ja want dat stokje gaat zo diep je neus in dat ze je hersenen prikken.
En op die manier planten ze ook meteen een chip in je hoofd zodat ze je kunnen volgen terwijl ze je dna afnemen en opslaan in een database :j

Edit: ik heb geen enkel artikel gelezen, bovenstaand is gewoon een hersenspinsel van mij wat ik denk dat mensen verzinnen.
Hoe accuraat is dit? :')[/quote]

Maar dit is wel echt belachelijk grappig. Kun je gelijk zien in wat voor maatschappij we leven. Een schaap roept iets, en de anderen volgen.

Sommige dingen zullen heus anders zijn dan ze voordoen, maar het is echt wel iets hoor. Ik ga zelf ook niet roepen doe dit of doe dat. Maar ik ben wel 3 familieleden eraan verloren. Betekent niet dat ik in angst leef oid. Maar wel kwetsend.

Kun je gelijk zien welke individuen normaliter onder het kopje ‘natuurlijke selectie’ waren gevallen :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:37

Rambogirl schreef:
Loeky01 schreef:

Ze waren heel enthousiast op basis van mijn cv (terwijl ze zich niet verdiept hadden kreeg ik het idee, moest mijn MBO-baan gaan uitleggen die verdomd vergelijkbaar is met wat zij willen), maar ik moest daarna nog een IQ test doen en een taaltest. De IQ test had ik met een vriendin gedeeld, ik ben 4e jaars HBO en zij is afgestudeerd HBO; we snapte er allebei niks van _O-. En taaltest weet ik dat ik lager scoor omdat ik dt opdrachten niet correct kan uitvoeren. Merk je maar heel weinig terug in mijn schrift, maar als ik opdrachten krijg gaat het mis en zie ik het niet meer. Maar ik zit prima op niveau alleen de testen zeggen wat anders. En daarom deden ze zo. Erg jammer.
En aangezien zij zich niet verdiept leken te hebben in mijn MBO baan met wat daarin de werkzaamheden waren, hebben ze niet door gehad dat ik vergelijkbaar al heb uitgevoerd en ze leken daar ook totaal niet voor open te staan. Dus dan ga ik die discussie niet eens aan :j.

En inderdaad, heeeeel blij dat ik dat nu al weet. Maar wat een verhalen hier ook weer over sollicitaties... Dat bedrijven zoiets durven te flikken..

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 13:54

abstracte en concrete zelfstandig naamwoorden, gewoon nee, wie heeft dit bedacht

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:14

Dat ik een probleem heb met leren/tentamens maken en dit al langer zo is, maar niemand echt een oplossing voor het probleem heeft

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:27

Aan schoonfamilie,
Werd ons vanmorgen verweten dat we de laatste tijd niet of weinig op bezoek komen door drukte.
Maar toen ik vroeg waarom hun ook niet naar ons kwamen, werd de vraag ontweken en was het alsnog onze schuld.
Hoe dan

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:38

Pepper3 schreef:
Aan schoonfamilie,
Werd ons vanmorgen verweten dat we de laatste tijd niet of weinig op bezoek komen door drukte.
Maar toen ik vroeg waarom hun ook niet naar ons kwamen, werd de vraag ontweken en was het alsnog onze schuld.
Hoe dan

Oh, daar zou ik mezelf niet een druk om maken. Niet wanneer er ook vanuit hun geen beweging komt.
Zijn ze boos, dan hebben ze nog 2x werk ook :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:40

O, vacatures en sollicitaties, breek me de bek niet open. :') Startersfunctie waarvoor je expliciet geen ervaring nodig had, afwijzing, "want je hebt geen ervaring." Joh. :roll:

Binkie_Eline schreef:
Dat ik een probleem heb met leren/tentamens maken en dit al langer zo is, maar niemand echt een oplossing voor het probleem heeft

Waar zit je probleem?

M'n moeder en haar tv-verslaving. En het feit dat ze net een kwartier deed over het inpakken van haar meuk om een stukje te gaan wandelen terwijl ik stikzenuwachtig was voor een telefoongesprek dat ik zou gaan voeren als zij en m'n vader weg zouden zijn (ik voer dat soort gesprekken liever als er niemand bij is). Normaliter staat ze in een halve tel buiten, maar nu moest het eerst honderd jaar duren. :roll:

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:47

Daar heb je ook gelijk in rambogirl
Alleen ik vind het altyd lastig om zulke dingen naast me neer te leggen |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 15:40

Ik erger me aan mensen. In 1 klap al het vertrouwen in de mens kwijt. Dankjewel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:19

Dat ik net gevallen ben met mijn mountainbike over een bruggetje. Het was glad door de regen en mijn achterwiel gleed achter mij weg. Ene knie is al dik en blauw andere is mijn scheenbeen een beetje rood.

Wel direct weer opgestapt dacht nog even fietsen zodat het niet te dik wordt. Wel brand het als een gek terwijl er geen eens wondjes zitten.

Ik ben enorm bang om te vallen sinds ik van mijn paard ben gevallen dus ene kant ook wel weer goed om eens te vallen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:42

Aan dat mijn telefoon hapert bij het scrollen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:48

Zebrastreep schreef:
Dat ik net gevallen ben met mijn mountainbike over een bruggetje. Het was glad door de regen en mijn achterwiel gleed achter mij weg. Ene knie is al dik en blauw andere is mijn scheenbeen een beetje rood.

Wel direct weer opgestapt dacht nog even fietsen zodat het niet te dik wordt. Wel brand het als een gek terwijl er geen eens wondjes zitten.

Ik ben enorm bang om te vallen sinds ik van mijn paard ben gevallen dus ene kant ook wel weer goed om eens te vallen.

Koelen!!
Al zal het niet veel meer doen tegen de zwelling, dan moet je vaak meteen koelen. Maar wel tegen pijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:50

Zertab schreef:
Zebrastreep schreef:

Koelen!!
Al zal het niet veel meer doen tegen de zwelling, dan moet je vaak meteen koelen. Maar wel tegen pijn.

Ik zit al heel braaf te koelen :') voel me nog steeds een beetje stom zaten mensen in een huis zo naar mij te kijken :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:52

Ah joh, kan gebeuren!