Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loeky01 schreef:Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever. En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.
Rambogirl schreef:Loeky01 schreef:Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever. En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.
Ik zou vragen waarom ze je dan überhaupt hebben uitgenodigd voor een gesprek.
Als ze toch al voornemens waren je niet aan te nemen omdat je in hun ogen "te dom" bent voor die functie.
Echt sommige bedrijven....
Nayomie schreef:Dit inderdaad, vraag iemand dan niet op sollicitatie![]()
Maar hoor dit soort dingen vaker. Tijdje terug ook iemand die op sollicitatie mocht komen voor functie A, soort leidinggevende functie. Op sollicitatiegesprek 2 kwam naar voren dat deze persoon ingezet zou worden voor functie B, welke de helft van het salaris zou zijn. Het wordt soms zo vies gespeeld.
fleurtjeuh schreef:xmarritw schreef:Aan van die mensen die artikels delen op FB zoals ‘ Een virus is niet levend en kan niet overgedragen worden’ jongens echt? Lijkt wel alsof steeds meer mensen het IQ hebben van een zakje sla.
En die mensen die zeggen dat je van de coronatest hersenbeschadigingen krijgt.
Rambogirl schreef:Loeky01 schreef:Dat ik mezelf zojuist mocht verdedigen tijdens een sollicitatiegesprek maar zij zich voor mijn gevoel totaal niet verdiept hadden in mijn achtergrond en op basis van een gare (eenzijdige) IQ test vonden dat ik niet slim genoeg zou zijn voor die positie. Terwijl, ik alles heb gedaan wat zij vragen bij een eerdere werkgever. En als ik dat probeerde uit te leggen was dat weer niet zo.
Ik zou vragen waarom ze je dan überhaupt hebben uitgenodigd voor een gesprek.
Als ze toch al voornemens waren je niet aan te nemen omdat je in hun ogen "te dom" bent voor die functie.
Echt sommige bedrijven....
Pepper3 schreef:Aan schoonfamilie,
Werd ons vanmorgen verweten dat we de laatste tijd niet of weinig op bezoek komen door drukte.
Maar toen ik vroeg waarom hun ook niet naar ons kwamen, werd de vraag ontweken en was het alsnog onze schuld.
Hoe dan
Binkie_Eline schreef:Dat ik een probleem heb met leren/tentamens maken en dit al langer zo is, maar niemand echt een oplossing voor het probleem heeft
Zebrastreep schreef:Dat ik net gevallen ben met mijn mountainbike over een bruggetje. Het was glad door de regen en mijn achterwiel gleed achter mij weg. Ene knie is al dik en blauw andere is mijn scheenbeen een beetje rood.
Wel direct weer opgestapt dacht nog even fietsen zodat het niet te dik wordt. Wel brand het als een gek terwijl er geen eens wondjes zitten.
Ik ben enorm bang om te vallen sinds ik van mijn paard ben gevallen dus ene kant ook wel weer goed om eens te vallen.
Zertab schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik net gevallen ben met mijn mountainbike over een bruggetje. Het was glad door de regen en mijn achterwiel gleed achter mij weg. Ene knie is al dik en blauw andere is mijn scheenbeen een beetje rood.
Wel direct weer opgestapt dacht nog even fietsen zodat het niet te dik wordt. Wel brand het als een gek terwijl er geen eens wondjes zitten.
Ik ben enorm bang om te vallen sinds ik van mijn paard ben gevallen dus ene kant ook wel weer goed om eens te vallen.
Koelen!!
Al zal het niet veel meer doen tegen de zwelling, dan moet je vaak meteen koelen. Maar wel tegen pijn.